Nee nee spontaan in de zin van ik stelde voor of hij langs kwam en 3 kwartier later zat hij op de bank 
Zo makkelijk ging dat nooit met dates. Of zowel door afstand, zoontje thuis of vaak toch al plannen. Ik had toevallig m'n huis netjes zodat ik toch stiekem mezelf ff kon fatsoeneren 
En wandel dates vind ik ook ideaal. Gratis, na een rondje kun je makkelijk naar huis als er geen klik is en lekker bezig. Ben benieuwd. Veel plezier!
Hoelang was jij nu vrijgezel? Ik herken het wel hoor wat je zegt. Ik denk als de juiste er is dat je die aanpassing wel wilt doen of zich aan jou aanpast. Tot die tijd gewoon lekker genieten toch. Ik vind dat daten met meerderen ook fijn. Merk daardoor steeds beter wat ik vereisten vind en wat ik wel makkelijker los kan laten.
Sommige dingen triggeren ook heel erg door ervaringen met m'n ex. Fijn ook om te merken hoe ik soms (onterecht) kan reageren en daar weer wat van te leren voor nieuwe dates
Herfstblad schreef:Ik vraag mij altijd af, als je al kinderen hebt en wat "ouder" bent, ben je dan nog zenuwachtig voor een date? Zijn jullie überhaupt zenuwachtig?
Oh maar Steenbok zo langs lopen klinkt spontaan, maar ook weer onhandig qua timing, wie weet zit jij net in je niet zo charmante outfit te chillen en moet je eigenlijk je huis schoonmaken.
Ik had op oudejaarsavond spontaan een tinder date. Kerel woont ook heel dichtbij en waren beide alleen. Gezellig gehad, wat intimiteit maar ook weer gelijk afgekapt. Ik ga wel met mezelf afspreken dat ik geen alcohol ga drinken op sowieso de eerste date omdat je met alcohol misschien toch wat sneller dingen laat gebeuren en ik dat gewoon niet wil. Binnenkort heb ik een wandeldate gepland staan met een man! Op de app wel echt een leuke man.
En ik heb via de app hele leuke gesprekken met z'n sportschool dude. Je weet wel, die dan dan met z'n blote gespierde bovenlijf op de foto staat. Echt een lopende redflag geloof ik. Maar ik vind het gezellig.
Ik date nu vooral om het daten zelf. Gewoon gezelligheid, om uit te zoeken wat ik leuk vindt en wat bij mij past en als mr. Right er tussen zit is het helemaal leuk! Maar eigenlijk wil ik ook geen man in mijn huis de komende jaren. Vandaag ook weer thuis komen van het werk, koffietje erin, uitgebreid douchen en daarna pas koken voormezelf en wat dingetjes hier en daar en zo heerlijk op bed. Dan wil je geen man die de aardappelen om 6 uur op tafel wil hebben staan; dan mag hij dat mooi zelf doen..