Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

Ik heb precies hetzelfde. Alleen zonder kinderwens.

Dus ik heb absoluut geen haast met daten en ik zit zelden nog op datingapps. :=

Ik vind mijn leven nu al een 7,5. En heb niet het idee dat een externe partij die een 10 kan maken. Eerder een 5,5. Dus ik bedank voor dat risico haha.

Ben nu 14 maanden vrijgezel na een relatie van 4 jaar inclusief samenwonen. Heb met 2 mensen gedate. Eentje voor de lol en een met een serieuze intentie maar dat bleek een beetje een creep. :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:35

Fijn als je er zo in staat en denk door juist wel af en toe te daten je heel relaxt kunt daten omdat je geen hoge verwachtingen hebt en echt op zoek kunt naar een leuke klik als toevoeging ipv opvulling voor de eenzaamheid.

Ik bedenk me ook regelmatig dat ik weinig tijd heb voor een man met alle fijne dingen die ik met familie, mijn zoontje en vriendinnen doe en ik ook mijn tijd voor mezelf niet kwijt wil.
Aan de andere kant ben ik daardoor ook wat kritischer. Ik date alleen als iemand me echt leuk lijkt en wil m'n tijd niet verdoen als ik twijfel of t wel wat kan zijn want kan zoveel fijne dingen bedenken die ik anders kan doen. Maar ik weet ook dat samen genieten van de dingen die ik leuk vind ook fijn is en ik ben erg zorgzaam en kan daar ook terug van genieten. Dus ik weet met de tijd dat ik het wel nodig heb.

Dus ergens als iemand leuk genoeg is gaat die behoefte wel veranderen hoe je je tijd wilt verdelen en zzo niet alleen maar fijn dat je zo happy bent met hoe alle nu is toch?

Dat gezegd te hebben, vrijdag heb ik dus een date. Naar die kerel erg nieuwschierig. Dus nog niet mee gepraat want is via Breeze maar ben enorm benieuwd maar merk verder dat ik weinig zin heb om fanatiek te swipen. Ik geniet veel te veel van alle leuke dingen en heb deze 2,5e week verder geen date tijd over :')

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:04

Ik ken het gevoel en toch is het cliché als die leukerd er is maak je daar tijd voor. Niemand hoefde mij te bellen om savonds nog op pad te gaan. Nu stap ik in de auto om kneuterig samen een filmpje te kijken.