Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:53

Nog steeds een negatieve zelftest.
Als ik morgen bij de GGD positief test ga ik me wel ergeren. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:56

DiscoDipp schreef:
Mannen _O-

Aantal keer wat gaan doen met iemand, bij mij was het gevoel er toch niet. Dus ik heb dat netjes gezegd. Krijg je vervolgens ‘maar wij hebben nog geeneens s*x gehad?’

Uh huh?? Ben je nu verbaasd dat ik je afwijs voor dat wij sliepen omdat je wist dat dat daarna toch ging komen? Of ben je nu verbaasd omdat ik dat bij voorbaat al niet met jou wil? :')

Zoiets zeg je toch niet? :+

In de categorie: beter kwijt dan rijk :')

Ik erger me aan mijn vader en zijn (gebrek aan) communicatieskills. Hij zou gister gevaccineerd worden, niets gehoord van hoe het ging dus ik vraag dat vanochtend. 'Oh nee dat is verplaatst naar morgen want ik had gister een begrafenis (hij is predikant en moest de dienst leiden)'.

OK. Anders zeg je dat even eerder, en uit jezelf, in plaats van dat ik het uit je moet trekken :')

Knudd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:19

Mannen als huisgenoten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:21

Ik heb ook een man ergernis vandaag _O- Echt alles zou die houden omdat hij het misschien in het jaar 2837 eens zou kunnen gebruiken. Ik heb al gezorgd voor een rolcontainer die ze wekelijks komen ledigen enkel en alleen voor zijn verzamelwoede en nog komt er meer bij dan het weg gaat. Hoe dan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:34

Wielrenners. Alweer |o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:35

DiscoDipp schreef:
Mannen _O-

Aantal keer wat gaan doen met iemand, bij mij was het gevoel er toch niet. Dus ik heb dat netjes gezegd. Krijg je vervolgens ‘maar wij hebben nog geeneens s*x gehad?’

Uh huh?? Ben je nu verbaasd dat ik je afwijs voor dat wij sliepen omdat je wist dat dat daarna toch ging komen? Of ben je nu verbaasd omdat ik dat bij voorbaat al niet met jou wil? :')

Zoiets zeg je toch niet? :+

Zo heb ik eens een jongen gedate die na een potje zoenen ineens zei: "Wat heb jij een lange tong. Ik heb ook iets langs. Volgende keer bij mij afspreken?"
Hij vond het raar dat ik het daarbij liet. :')

Ik erger me dat ik dacht dat ik verder had gewandeld dan ik dus werkelijk heb gedaan. Had echt op het dubbele aantal km's gerekend.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:41

Moestuin schreef:
Ik heb ook een man ergernis vandaag _O- Echt alles zou die houden omdat hij het misschien in het jaar 2837 eens zou kunnen gebruiken. Ik heb al gezorgd voor een rolcontainer die ze wekelijks komen ledigen enkel en alleen voor zijn verzamelwoede en nog komt er meer bij dan het weg gaat. Hoe dan?

Ohh de mijne wil altijd kleding bewaren, is makkelijk voor het klussen :j
Alleen...........hij klust nooit :')
Ik gooi al jaren gewoon dingen weg die hij nieteens mist!
Vroegah had hij een leren jack, was helemaal in de mode toen met een tricot boord, mocht ik ook niet weggooien :n
Raad eens wat hij nooit gemist heeft!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 13:21

Het universum wil mij iets vertellen -O-
Afbeelding

De buurvrouw kwam langs om te vragen of er een paar paarden bij ons op 't land mogen

Wij hebben 1 tinker kruising en 1 tinker die beide niet te veel op het gras mogen... Dus wou ze vragen of ze de helf vd weide mogen gebruiken

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 13:24

Paarden op je land zou ik alleen doen als ze dat via hun eigen kant kunnen bereiken. Als ze elke keer over je pad moeten, zou ik persoonlijk het niet doen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 13:27

Ik moet zoveel doen maar ik heb echt nergens zin in, maar huis moet echt schoon voordat m'n ouders weer thuiskomen van hun vakantie. Er zijn zoveel meer leukere dingen te doen dan schoonmaken :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 13:29

zigranta schreef:
Paarden op je land zou ik alleen doen als ze dat via hun eigen kant kunnen bereiken. Als ze elke keer over je pad moeten, zou ik persoonlijk het niet doen.

Dit is in principe mogelijk....
We hebben 1 hectare. En 2 ponnies die beperkt op de weide mogen ivm anders te vet.

Dus eh ja opzich

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:17

Citaat:
Op pad voor de vaccinatie.Ik kijk naar beneden op de plaats van bestemming,heb ik mijn sloffen nog aan.Gelukkig lijken ze een beetje op sneakers.

Britta wel 2 dezelfde sloffen aan? :Y)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:20

Dat een paar luidruchtige jongeren in de trein zonet zeiden: 'we zijn op tijd x op het station'.

Ook ik ben dan op mijn station. Ofwel. Ik zit de hele reis nog met ze opgescheept.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:33

Mijn dochter die zo graag gelakte nagels wilt maar geen geduld heeft om ze te laten drogen…

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:45

Deze crash in de race van de F1 ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:52

Kookaburra schreef:
Dat een paar luidruchtige jongeren in de trein zonet zeiden: 'we zijn op tijd x op het station'.

Ook ik ben dan op mijn station. Ofwel. Ik zit de hele reis nog met ze opgescheept.

Als ik mij erger aan mensen in de coupe dan stap ik altijd de eerstvolgende halte uit, en meteen weer terug naar binnen in de eerstvolgende coupe.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:55

Dat de gevoelloosheid van de huid op mijn borst en buik waarschijnlijk blijvend is. G*dver dat vind ik echt heel naar. :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:57

marley93 schreef:
Dat de gevoelloosheid van de huid op mijn borst en buik waarschijnlijk blijvend is. G*dver dat vind ik echt heel naar. :x

Wat super vervelend! Hoe komt dat? Lijkt mij heel naar om te hebben....

--
Het rot gevoel is inmiddels over , mijn oude Fjord had er zin in vandaag en liep super door de bak heen. Ben met een beter gevoel thuis gekomen. Toch voelt dit een beetje als een nutteloze en vervelende dag.

Morgen weer naar stage , ook al heb ik al dienst die om 7:30 begint , ik ben blij dat ik daar weer heen kan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 15:59

Dat benen epileren altijd zo rot gaat en de helft van het haar blijft zitten en een deel altijd afbreekt waardoor ik meer ingegroeide haren heb..
Kan beter blijven scheren, maar dan moet ik het vaker bijhouden en daan heb ik ook geen zin in...

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:00

Loeky01 schreef:

En dan voor *** 3 ronden herstarten.... Nadat Masi over de radio gezegd had dat hij eigenlijk het hele veld een penalty moet geven wegens niet genoeg vertragen onder dubbel geel. Als hij dat echt meent vlagt hij hem af, dan dus een ronde eerder vanwege rode vlag en dan staat Max toch lekker bovenaan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:05

Zebrastreep schreef:
marley93 schreef:

Wat super vervelend! Hoe komt dat? Lijkt mij heel naar om te hebben....

--
Het rot gevoel is inmiddels over , mijn oude Fjord had er zin in vandaag en liep super door de bak heen. Ben met een beter gevoel thuis gekomen. Toch voelt dit een beetje als een nutteloze en vervelende dag.

Morgen weer naar stage , ook al heb ik al dienst die om 7:30 begint , ik ben blij dat ik daar weer heen kan.

Grote operatie afgelopen jaar. Ze hebben me van net onder mijn linkerschouder langs mijn zij richting mijn linkerheup opengemaakt, maar nu is de huid op en onder mijn linkerborst compleet gevoelloos (en tegelijkertijd op de één of andere manier hyper gevoelig), en op mijn buik idem dito. Het is vooral met douchen etc heel vervelend, maar ik hield mijzelf altijd voor dat het wel over zou gaan. Maar hoe meer ik erover lees hoe meer ik vermoed dat het ofwel nooit meer over gaat, of nog een jaar of 10-20 duurt.

Wat fijn dat je lekker hebt gereden en je wat beter voelt. :) Mega cliché, maar het rouwproces is echt een apart iets, geef het vooral de ruimte en wees lief voor jezelf, dan kom je er het beste door. En als je een keer je ei kwijt wil, staat PB altijd open hier. :)

nicole_floor

Merileth schreef:
Loeky01 schreef:

En dan voor *** 3 ronden herstarten.... Nadat Masi over de radio gezegd had dat hij eigenlijk het hele veld een penalty moet geven wegens niet genoeg vertragen onder dubbel geel. Als hij dat echt meent vlagt hij hem af, dan dus een ronde eerder vanwege rode vlag en dan staat Max toch lekker bovenaan.

Ze waren al weer over start finish geweest, dus dan zou max als nog niet gewonnen hebben. Maarja ben nu wel bang dat Hamilton gaat winnen.

Anoniem

Niet specifiek vandaag maar afgelopen nacht/avond. Was naar een meeting, last minute kwam een vriendin mee. Nou op een gegeven moment commentaar leveren niet normaal ik kan het goed vinden met iemand die zei mag en dan steeds "zie je dit, boeit me niet" das bij haar van ik mag je niet. En dat ging dan naar de persoon waarmee ik et goed kan vinden. Was ook de bedoeling dat ik de nacht met hem zou doorbrengen ging niet door dus nah ja jammer weer.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:08

Telpeva schreef:
Kookaburra schreef:

Als ik mij erger aan mensen in de coupe dan stap ik altijd de eerstvolgende halte uit, en meteen weer terug naar binnen in de eerstvolgende coupe.

Niet eens aan gedacht. Wat dom van mij :=
Onthoud ik voor de volgende keer! Dankje!

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:09

nicole_floor schreef:
Merileth schreef:

Ze waren al weer over start finish geweest, dus dan zou max als nog niet gewonnen hebben. Maarja ben nu wel bang dat Hamilton gaat winnen.

Jup, daar ben ik ook bang voor. En dan ook nog een staande start.