Als ik morgen bij de GGD positief test ga ik me wel ergeren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Mannen![]()
Aantal keer wat gaan doen met iemand, bij mij was het gevoel er toch niet. Dus ik heb dat netjes gezegd. Krijg je vervolgens ‘maar wij hebben nog geeneens s*x gehad?’
Uh huh?? Ben je nu verbaasd dat ik je afwijs voor dat wij sliepen omdat je wist dat dat daarna toch ging komen? Of ben je nu verbaasd omdat ik dat bij voorbaat al niet met jou wil?![]()
Zoiets zeg je toch niet?
DiscoDipp schreef:Mannen![]()
Aantal keer wat gaan doen met iemand, bij mij was het gevoel er toch niet. Dus ik heb dat netjes gezegd. Krijg je vervolgens ‘maar wij hebben nog geeneens s*x gehad?’
Uh huh?? Ben je nu verbaasd dat ik je afwijs voor dat wij sliepen omdat je wist dat dat daarna toch ging komen? Of ben je nu verbaasd omdat ik dat bij voorbaat al niet met jou wil?![]()
Zoiets zeg je toch niet?
Moestuin schreef:Ik heb ook een man ergernis vandaagEcht alles zou die houden omdat hij het misschien in het jaar 2837 eens zou kunnen gebruiken. Ik heb al gezorgd voor een rolcontainer die ze wekelijks komen ledigen enkel en alleen voor zijn verzamelwoede en nog komt er meer bij dan het weg gaat. Hoe dan?
zigranta schreef:Paarden op je land zou ik alleen doen als ze dat via hun eigen kant kunnen bereiken. Als ze elke keer over je pad moeten, zou ik persoonlijk het niet doen.
Kookaburra schreef:Dat een paar luidruchtige jongeren in de trein zonet zeiden: 'we zijn op tijd x op het station'.
Ook ik ben dan op mijn station. Ofwel. Ik zit de hele reis nog met ze opgescheept.
marley93 schreef:Dat de gevoelloosheid van de huid op mijn borst en buik waarschijnlijk blijvend is. G*dver dat vind ik echt heel naar.
Loeky01 schreef:Deze crash in de race van de F1
Zebrastreep schreef:marley93 schreef:Dat de gevoelloosheid van de huid op mijn borst en buik waarschijnlijk blijvend is. G*dver dat vind ik echt heel naar.
Wat super vervelend! Hoe komt dat? Lijkt mij heel naar om te hebben....
--
Het rot gevoel is inmiddels over , mijn oude Fjord had er zin in vandaag en liep super door de bak heen. Ben met een beter gevoel thuis gekomen. Toch voelt dit een beetje als een nutteloze en vervelende dag.
Morgen weer naar stage , ook al heb ik al dienst die om 7:30 begint , ik ben blij dat ik daar weer heen kan.
Merileth schreef:Loeky01 schreef:Deze crash in de race van de F1
En dan voor *** 3 ronden herstarten.... Nadat Masi over de radio gezegd had dat hij eigenlijk het hele veld een penalty moet geven wegens niet genoeg vertragen onder dubbel geel. Als hij dat echt meent vlagt hij hem af, dan dus een ronde eerder vanwege rode vlag en dan staat Max toch lekker bovenaan.
Telpeva schreef:Kookaburra schreef:Dat een paar luidruchtige jongeren in de trein zonet zeiden: 'we zijn op tijd x op het station'.
Ook ik ben dan op mijn station. Ofwel. Ik zit de hele reis nog met ze opgescheept.
Als ik mij erger aan mensen in de coupe dan stap ik altijd de eerstvolgende halte uit, en meteen weer terug naar binnen in de eerstvolgende coupe.
nicole_floor schreef:Merileth schreef:
En dan voor *** 3 ronden herstarten.... Nadat Masi over de radio gezegd had dat hij eigenlijk het hele veld een penalty moet geven wegens niet genoeg vertragen onder dubbel geel. Als hij dat echt meent vlagt hij hem af, dan dus een ronde eerder vanwege rode vlag en dan staat Max toch lekker bovenaan.
Ze waren al weer over start finish geweest, dus dan zou max als nog niet gewonnen hebben. Maarja ben nu wel bang dat Hamilton gaat winnen.