Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:41

MarlindeRooz schreef:
Nayomie schreef:
DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.

DPD is net Russische roulette.

Komen ze vandaag? Bellen ze aan? Ben ik eigenlijk wel thuis terwijl ik de hele dag thuis ben? Nemen ze de moeite om uit de bus te komen?

:') Prachtig

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:43

MarlindeRooz schreef:
Nayomie schreef:
DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.

Komen ze vandaag? Bellen ze aan? Ben ik eigenlijk wel thuis terwijl ik de hele dag thuis ben? Nemen ze de moeite om uit de bus te komen?

Russisch roulette _O- Ik heb neerzettoestemming gegeven omdat we vanmiddag weg gaan, ik ben benieuwd. :')

AnnexUdith schreef:
Ik wacht ook gezellig mee met een pakketje van dpd. Pakket ligt nu al 3 dagen in Melle in Duitsland. Nou ja dan maar een verlaat verjaardagskado verwacht niet meer dat het kado er voor donderdag is. Gelukkig vind ik mijn verjaardag ook niet zo heel erg belangrijk dus zonder kado overleef ik wel

Cadeautje *\o/*

Mkango schreef:
Nayomie schreef:
HAHA, wordt dat met paard en wagen vervoerd? _O-

Het scheelt dat ik deze spullen pas over 5 week nodig heb, maar toch. Ik wil het zo graag binnen hebben :))
Nou, kun je lachen, maar in de 17de eeuw was de post zo efficiënt dat je 's morgens al een brief van Leiden naar Amsterdam kon sturen, en diezelfde avond al antwoord had. En dat ging ook nog eens per trekschuit. :')

Hier is het ook steevast gezeik met pakketjes. Gelukkig delen we met z'n drieën een voordeur, want ze bellen alleen aan voor het appartement op de begane grond. Degene op de eerste verdieping en ik moeten dus altijd maar hopen dat de bewoonster daarvan thuis is als er iets bezorgd wordt, want bij ons bellen ze nooit aan. 8)7 In Frankrijk had de bezorger laatst zelf maar getekend bij het afleveren van het pakketje (en de naam van m'n vriendin verkeerd gespeld :') ), dus dat werd nog een heuse speurtocht waar dat ding was, want hij lag ook niet bij de voordeur. :))

Ging dat niet per postduif? Want dat gaat wel snel. Maar soms denk ik dat sommige bedrijven nog met biggetjes werken. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:49

Eerst kom ik er achter dat er vieze desinfectie handgel op mijn nieuwe tas is gevallen wat direct in het bruin (nep?)leder een witte uitgebeten vlek achter laat …

Vervolgens sta ik netjes afstand te houden voordat ik naar buiten kan bij de Fysio waarop de receptionisten tegen mevrouw zeg, 'Ze wilt er graag langs', waarop mevrouw boos snauwt, 'Ze heeft toch een Nederlandse mond', waarop ik aangeef dat ik (2sec!!) netjes stond te wachten in verband met de 1,5 meter (ze ging niet voldoende aan de kanten kon haar anders nog zo aanraken of wat dan ook). Roept ze uit, 'Als jullie dat nou ook op straat zouden doen!'

Wtf … Ik loop om iedereen met een grote bocht heen en wurm me in allerlei bochten om maar uit iedereens buurt te blijven en zo'n figuur gaat mij dan zo aanspreken? Dus ik heb netjes geantwoord, 'Nou mevrouw, gelukkig doe ik dat ook netjes. Niet alle 'jongeren' over één kam gaan scheren hoor', stom wijf |o |o

Nu dus thuis gelijk mijn tas zitten boenen en ingesmeerd met olie .. hoop dat hij nog te redden is %) %) %) %)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:54

xDenies schreef:
Eerst kom ik er achter dat er vieze desinfectie handgel op mijn nieuwe tas is gevallen wat direct in het bruin (nep?)leder een witte uitgebeten vlek achter laat …

Vervolgens sta ik netjes afstand te houden voordat ik naar buiten kan bij de Fysio waarop de receptionisten tegen mevrouw zeg, 'Ze wilt er graag langs', waarop mevrouw boos snauwt, 'Ze heeft toch een Nederlandse mond', waarop ik aangeef dat ik (2sec!!) netjes stond te wachten in verband met de 1,5 meter (ze ging niet voldoende aan de kanten kon haar anders nog zo aanraken of wat dan ook). Roept ze uit, 'Als jullie dat nou ook op straat zouden doen!'

Wtf … Ik loop om iedereen met een grote bocht heen en wurm me in allerlei bochten om maar uit iedereens buurt te blijven en zo'n figuur gaat mij dan zo aanspreken? Dus ik heb netjes geantwoord, 'Nou mevrouw, gelukkig doe ik dat ook netjes. Niet alle 'jongeren' over één kam gaan scheren hoor', stom wijf |o |o

Nu dus thuis gelijk mijn tas zitten boenen en ingesmeerd met olie .. hoop dat hij nog te redden is %) %) %) %)

Oh heel pijnlijk dat van je tas. Heb ik ook een keer gehad, maar toen was mijn hele fles ranja leeg gelekt in mijn nieuwe leren tas. Ook een hele witte vlek achtergelaten. Nu konden wij het met zacht vochtig doekje beetje wegkrijgen (uiteindelijk) maar ik weet niet hoe dat met handgel werkt. Ik duim voor je dat de vlek minder wordt. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:56

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Bij mij heeft mijn pakketje er 2 dagen over gedaan om van oirschot naar joure te komen. Vanochtend eindelijk een tijdsindicatie. Duurt nu al een week terwijl agradi zei dat het op voorraad was.

HAHA, wordt dat met paard en wagen vervoerd? _O-

Het scheelt dat ik deze spullen pas over 5 week nodig heb, maar toch. Ik wil het zo graag binnen hebben :))

Misschien wel hahaha mogen ze het paard wel bij mij laten staan hahaha

Ja ik had een tondeuse besteld, omdat ik paardlief z'n lelijke benen wou bij werken (kaal geschoren vanwege behandeling en onderzoek da) maarja dat is inmiddels alweer zo bijgegroeid dat je het niet extreem meer ziet hahaha

Moet nog wel supplementen hebben, en ik denk dat ik die nu moet bestellen, maar m'n geld is op na vanmiddag

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 12:22

Dat ik een leuke auto heb gezien voor een hele leuke prijs, maar ik donderdagavond pas kan gaan kijken in verband met de reistijd en ik dus echt het idee heb dat hij dan al weg gaat zijn -O- kerel gaf wel een optie tot aanbetaling, maar die zou ik dan niet terug krijgen als ik de auto uiteindelijk besluit niet te nemen door wat dan ook. Dan begin ik ook niet aan een aanbetaling :7

Veulen84

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 12:37

Dat de dierenarts zou bellen rond 12 uur dat de hond kon worden opgehaald. Maar ze hebben nog steeds niet gebeld en nou denk ik dat er iets mis is...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 12:39

Iemand zit heel hard vals te zingen en te drummen ergens. Ik hoor letterlijk bijna nooit de mensen om mij heen. Maar deze zit echt uit te halen als een of andere professionele zanger. Maar dan echt knetter vals. Net alsof hij flink te pakken genomen wordt ofzo.

Kan hem niet lokaliseren helaas. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:07

MarlindeRooz schreef:
Nayomie schreef:

_O- dit soort humor hou ik van! En het is ook nog eens de waarheid!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:14

Haha dpd is echt vreselijk. Zit nu al vanaf 28 mei op een pakketje van agradi te wachten en helaas gebruiken hun de geweldige bezorgservice van DPD.
Nu las ik weer dat DPD pakketen kwijt was.
Zou vandaag bezorgd worden volgens agradi, maar bij DPD is mijn pakket nog niet eens verwerkt |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:16

tylando schreef:
Haha dpd is echt vreselijk. Zit nu al vanaf 28 mei op een pakketje van agradi te wachten en helaas gebruiken hun de geweldige bezorgservice van DPD.
Zou vandaag bezorgd worden volgens agradi, maar bij DPD is mijn pakket nog niet eens verwerkt |o

Dit geeft zo veel hoop :')

Hier staat nog steeds dat het geleverd wordt op dinsdag 9 september juni, geen tijd er bij en ook niets op de tracking kaart :roll: ik wil gewoon mijn puppy spullen oke. :')
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 09-06-20 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:18

Haha ik denk bestel op tijd.. Heb nog voor een week of 2, maar dan moet het toch echt komen hoor %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:20

Ik bestel oprecht niet meer bij bedrijven waar ze met DPD leveren. En als ze dat wel doen dan laat ik het bij mijn ouders bezorgen. Daar werkt namelijk wel een bezorger met het IQ hoger dan een doppinda. Echt breek me de bek niet open over DPD. Die klantenservice is nog slechter dan de bezorgers zelf. :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:26

Nayomie schreef:
tylando schreef:

Hier staat nog steeds dat het geleverd wordt op dinsdag 9 september, geen tijd er bij en ook niets op de tracking kaart :roll: ik wil gewoon mijn puppy spullen oke. :')

September ja? :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:29

Nayomie schreef:
tylando schreef:

Hier staat nog steeds dat het geleverd wordt op dinsdag 9 september, geen tijd er bij en ook niets op de tracking kaart :roll: ik wil gewoon mijn puppy spullen oke. :')

September? Dan mag je nog wel even wachten haha

Ik erger me aan dat het volgende week tentamenweek is en ik zo weining stress voel maar nog zo veel moet doen. En dat ik ineens ben begonnen met hoesten?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:29

DPD schreef:
*Door het coronavirus kan je pakket in enkele gevallen vertraging oplopen. Normaal gesproken ontvang je de volgende werkdag de Predict mail met het tijdsvak van 1 uur en kun je er vanuit gaan dat het pakket dan ook bezorgd wordt.
In enkele gevallen heeft je pakket een dag vertraging en wordt deze een dag later bezorgd.

Oke nevermind, ik had een andere mail een uur later gisteren gekregen, maar pakket is uberhaupt nog niet eens op het depot volgens een andere link (die ik overigens van bedrijf kreeg, die link van DPD geeft nog steeds vandaag aan). -O-

LukieBradley schreef:
Nayomie schreef:
tylando schreef:

September ja? :')

Jemig, corona doet gekke dingen met een mens :') Maargoed, als ik dit alles opsom, zou het nog wel eens september kunnen worden :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:32

_O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:45

fleurtjeuh schreef:
'Kwijlende' mensen om een veel te dik paard....

Hahaha ik zie nu iemand voor mij diegene dik paard wilt opeten :=

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:46

Afbeelding

Dit dus..ordernummer was ingevoerd hoor.
Volgens agradi zou het vandaag komen -O-
Dit plaatje zie ik al vanaf 28 mei

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:48

tylando schreef:
[ [url=m/X7uAdZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje, dat agradi nog zaken met ze doen. :=

Die van mij staat op "onderweg". Maar ik lees dit door en nu voel ik gewoon dat ik dit pakketje niet krijg. Iets met "neerzettoestemming" gegeven omdat we er vanmiddag niet zijn. 1+1 wordt 2 denk ik.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:50

Ja ben toch meer fan van post.nl
Ik ga duimen voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:54

Nayomie schreef:
tylando schreef:
[ [url=m/X7uAdZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje, dat agradi nog zaken met ze doen. :=

Die van mij staat op "onderweg". Maar ik lees dit door en nu voel ik gewoon dat ik dit pakketje niet krijg. Iets met "neerzettoestemming" gegeven omdat we er vanmiddag niet zijn. 1+1 wordt 2 denk ik.

Probleem ligt bij agradi. Zijn al mensen geweest die dpd hebben gebeld, maar die wisten nergens vanaf.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:56

Agradi is echt ruk hoor, al zo vaak wat besteld en dan komt het serieus 2 weken later pas.. >;)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:56

Ik blij dat DPD hier net voor de deur stond met mijn Agradi pakketje :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:58

1x iets bezorgd via DPD, vriend had aangegeven bij de buren bezorgen (die zijn altijd thuis). Had die gozer het gewoon in de kliko gegooid (zonder bij de buren aan te bellen). :+