Urbanus schreef:Musicals zijn stom.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HopeMyDay schreef:Ik heb er niet per se iets op tegen als vrouwen geen BH dragen, dat is hun ding. Ik vraag me alleen af of dat wel comfortabel is, zeker bij de grote maten. Als ik een stukje moet rennen o.i.d. als ik geen BH aan heb dan doet alles zeer![]()
Daarnaast zie ik ook vaak dat mijn mannelijke vrienden/collega's er nog wel eens een opmerking over durven maken.
HopeMyDay schreef:Ik heb er niet per se iets op tegen als vrouwen geen BH dragen, dat is hun ding. Ik vraag me alleen af of dat wel comfortabel is, zeker bij de grote maten. Als ik een stukje moet rennen o.i.d. als ik geen BH aan heb dan doet alles zeer![]()
Daarnaast zie ik ook vaak dat mijn mannelijke vrienden/collega's er nog wel eens een opmerking over durven maken.
Anne_mieke88 schreef:Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...
Palmera schreef:Anne_mieke88 schreef:Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...
Want zonder kleine kinderen lig je gelukkig niet wakker van stress, rekeningen en andere problemen.
U.O: ik vind de nederlandse werknemer steeds verwender worden. Een werkgever moet zo onderhand een paradijs creeëren. Het is werk! Ontspannen doe je maar in je eigen tijd.
*zoekt dekking*
Anne_mieke88 schreef:Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...
fruit is zuur en de textuur vreselijk....
mannen zouden niet een land mogen besturen...
Sherivey schreef:_San87_ schreef:Ah ja, alleen mensen die bewust kiezen voor een grote kans op slaaptekort mogen erover klagen.
Entitled mom logic. Don't we all love it.
En als je het dan waagt om als kinderloze vrouw te klagen over slaaptekort, dan krijg je een "wacht maar tot je kinderen hebt!" terug
Cer schreef:Urbanus schreef:- je moet lekker op vakantie gaan, dan word je vanzelf zwanger.
-
...![]()
#gaat vakantie cancellen..
Anne_mieke88 schreef:ik scrolde gisteracond door het topic heen... en was het met veel dingen ook niet eens... ga ik daar wat van zeggen
.. nee... want kijk de titel van het topic.