Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wyb_ster schreef:Ik kom ook weer binnenvallen met een vraagje. Als je werkt bij de [***] (een overheidsgerelateerd instituut, bijvoorbeeld sociale werkvoorziening), wordt er dan volkspremies en inkomensafhankelijke zvw ingehouden? I.e. wat zijn de "werkgeverslasten"
IsaCalixa schreef:Hoihoi, ik was net de hond aan het wandelen en toen kwam ik dit tegen: (even in spoiler, is voor sommigen misschien niet zo smakelijk)
Spoiler:
[ [url=m/yx2FBH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan iemand ontrafelen van welk dier dit is geweest? Het leek haast wel op een honden poot vond Ik, zaten ook echt van die zwarte nageltjes aan, of een vos? Maar beide lijkt me nogal bizar, want waarom zou daar enkel zo'n poot liggen?![]()
Verderop zat ik ook nog deze, maar dat lijkt me vrij duidelijk een kikker![]()
[ [url=m/MPqot4.jpg]Afbeelding[/url] ]
culaccino schreef:Haha, lekkere wandeling, IsaCalixa!Ik denk dat het een poot is van een (jonge?) ree, maar weet het ook niet zeker.
Oef die knie!
Ik vraag me af waar vogels in een drukke, grote stad hun water vandaan halen op een hete zomerdag zonder waterplassen. Je ziet een merel nooit aan de slootkant een slokje nemen, toch?
culaccino schreef:Haha, lekkere wandeling, IsaCalixa!Ik denk dat het een poot is van een (jonge?) ree, maar weet het ook niet zeker.
Oef die knie!
Ik vraag me af waar vogels in een drukke, grote stad hun water vandaan halen op een hete zomerdag zonder waterplassen. Je ziet een merel nooit aan de slootkant een slokje nemen, toch?
Captain schreef:Wyb_ster schreef:Ik kom ook weer binnenvallen met een vraagje. Als je werkt bij de overheid (een overheidsgerelateerd instituut, bijvoorbeeld sociale werkvoorziening), wordt er dan volkspremies en inkomensafhankelijke zvw ingehouden? I.e. wat zijn de "werkgeverslasten"
Ik werk voor de Inspectie Leefomgeving en Transport, heb even een screenshot voor je gemaakt.
[ [url=m/NHVmYK.jpg]Afbeelding[/url] ]