Ik moet weer een halve gebitsrenovatie na mijn zwangerschap, dus vrees dat ik even rustig aan moet doen met kleren inkopen

Maar CarlijnQ blijft maar nieuwe collectie previewen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tess__ schreef:Geweldig die vergelijkingsfoto’s!
Mees is een absolute kopie van zijn vader, heeft alleen mijn kleur ogen. Karakter heeft hij dan weer 100% van mij en ik weet niet of ik daar nu trots op moet zijn of dat ik heel bang voor hem moet worden.
Oot mooie nieuwe Vans, superstoerrrrrr!
Lau lekkere score weer haha ik probeer Barendrecht te vermijden ik ben bang dat m’n belastingteruggave anders niet veilig is en dat moet apart voor het huis!
Tamara schreef:Mooi die skinny Laura! Ben gelijk ff gaan kijken maar die €17,50 is alleen in de winkel denk, niet online? en heb je dan de slimfit of echt skinny? Maar online ook mooie korting dus denk dat ik er ook eens wat ga bestellen voor de oudste. En die strikjes
Mooie trui dromertje! Broeken zien er ook fijn uit
Staat dr goed mich! Mooie kleur!
Goeie score van LH! Ga ook eens spieken als er sale is![]()
Coole Vans MB!
Ben allerlei dingen aan het bestellen voor de oudste voor school die komende dagen binnenkomen. Rugzak, drinkflessen, gymschoenen, broodtrommel.. Man wat komt dat dichtbij dan die school
Tamara schreef:Ben allerlei dingen aan het bestellen voor de oudste voor school die komende dagen binnenkomen. Rugzak, drinkflessen, gymschoenen, broodtrommel.. Man wat komt dat dichtbij dan die school