Bij Horse Event een paar jaar terug een super leuke mix paardensnoepjes zelf gemaakt, maar helaas zijn ze op. Maar gelukkig het merk teruggevonden dus nu kan ik nieuwe bestellen
Kookaburra
Gefeliciteerd Asvinia! Veel plezier met je nieuwe huis!
Hier een buitenrit te paard op het strand gemaakt met mijn vader en ben best onzeker, maar volop genoten en niet één keer bang geweest! Dankzij een tip die ik hier op bokt las, dus dank aan diegene die dit adres eerder dan mij ontdekt heeft.
Marcella
Geplaatst: 10-07-22 13:56
Maisbrood gebakken.
Valerie93
Geplaatst: 10-07-22 15:13
Gewoon dit nummer. Gister even helemaal los gegaan erop en weet je wat? Het interesseert me geen ene reet!!
Leuk tweedehands tweespan wagentje gezien gisteren. Vandaag even bekeken. En nu staat ie achterop de kar achter de auto. Nu komt mijn droom voor tweespan echt uit
De support van mijn vader. Kostte 10 jaar afwezig zijn, maar verdorie die man is inmiddels een vader en ik ben er dankbaar voor.
maralyn
Geplaatst: 10-07-22 17:27
Asvinia schreef:
Ik heb, als het goed is, per 1 augustus een appartement!
En ik heb binnenkort gewoon een date, had niet verwacht dat nog te gaan doen
Op mijn verjaardag!!!
Ik ben blij dat ik weer een griep heb overleefd.
Captain
Geplaatst: 10-07-22 18:18
Jorex schreef:
Leuk tweedehands tweespan wagentje gezien gisteren. Vandaag even bekeken. En nu staat ie achterop de kar achter de auto. Nu komt mijn droom voor tweespan echt uit
Wat leuk!!
Vandaag voor het eerst alleen een buitenrit gemaakt. Paard vond het spannend maar deed het wel gewoon even!