Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 00:21

Je omschrijving is deels van toepassing hier :')

Wat betreft de 'rugzak', te snel is niet goed, maar de één schrikt het sowieso af en de ander juist weer totaal niet. Heb zelf ook m'n rugzak, broertje is overleden toen ik 18 was, maar dat hoort nu eenmaal bij me. Is niet iets waar ik het gesprek mee begin, maar ook niet iets waar ik geheimzinnig over ben of wat ik niet vertel als er naar gevraagd zou worden. Als het klikt met iemand, komt zo'n verhaal vanzelf wel en voelt het ook niet vreemd om het te vertellen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 00:54

Ik wil juist wel een fwb. Ik had er een gevonden, 2x gehad gedate en ook nog wel contact mee, maar zit net ff aan de verkeerde hoek van friesland. Een af en toe leuke avond- maar verder geen overleg nodig-man, ja, dat past me wel.

Berdien schreef:
Ik ook! Het klikt over de app ontzettend leuk. Leuk uiterlijk ook.

De grote grap is wel dat zijn hobby jagen is en ik ben vegetariër _O- _O- _O-

Het is in ieder geval wel biologisch en beter leven enzo...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 09:49

Berdien ik duim met je mee dat er vrijdag niks tussenkomt :D

Yvankaxx jammer dat er geen klik was verder.. gewoon weer lekker doorswipen :)

Linda_Fleur uuuuughh ik heb er een hekel aan als mannen om specifieke foto's gaan vragen. Dat ze ineens je hele outfit van die dag willen zien, en vlak daarna komt de vraag, stuur eens een sexy foto? :n en wat betreft die zoen opmerking, vind ik ook kansloos en slijmerig. Ik zou op beiden direct zijn afgeknapt haha :+

ik vind fwb ook heel chill, geen gezeur, alleen maar leuk hebben samen, beiden weten waar je aan toe bent :j ik kan er ook prima mee leven maar heb wel liever iets vast, iemand waar je op kunt bouwen en iets mee kunt opbouwen. Maar tot die tijd is fwb prima haha.

Ik kijk heel erg uit naar mijn date vanavond. Hij vroeg of ie me om 7 uur al op kon halen omdat we een heel avond programma hebben? We zouden gaan poolen.... ik vroeg of hij een heel programma heeft gemaakt? Zei hij, ja omdat ik al 1-0 achtersta met mijn kattenallergie. Dus ik ben heel benieuwd haha.. Heb er heel veel zin in, maar merk tegelijk dat ik van dit enthousiaste gevoel een beetje bang wordt, hij zal niet de 1e zijn die er toch ineens mee kapt, dat zit wel in mijn achterhoofd. Dus ik probeer niet al te blij te worden van hem maar dat is best wel lastig :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:38

Nou Anne dat is dus precies mijn gedachte. De man die vroeg om de foto heb ik nu wel afgeschreven, ondanks dat we via de app wel veel raakvlakken hadden. De andere man wil ik nog wel daten maar een kus kan die nu zowieso wel vergeten :+. Hij zal het vast als een compliment bedoelen maar het moet wel van beide kanten komen.

Hier ook geen moeite met fwb als het zo komt maar ik ga niet met die intentie zitten Tinderen. Als het er zo van komt leuk, net als het eenmalige uitstapje van vrijdagavond die ik overigens nog steeds niet heb durven 'afwijzen' {:)-:(

Veel succes Anne met je date ik ben benieuwd hoe het zoenen nu gaat :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:54

Goed zoenen kan je wel afdwingen. Ik blijf bij zulke zoeners gewoon stoïcijns door zoenen op de manier die ik fijn vind. Ze passen zich vanzelf aan :+

Linda, vragen om foto’s vind ik geen probleem. Doe ik zelf ook wel. Maar de manier waarop is inderdaad nu wel beetje raar. Zou ik me ook niet heel fijn bij voelen.

Anne, veel plezier alvast! Benieuwd wat je allemaal gaat doen.

Ik vanavond uit eten :D en we gaan in mijn woonplaats. Dus even nadenken over waar ik graag heen wil. Hij kent hier toch niets.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:58

linoleum schreef:
Goed zoenen kan je wel afdwingen. Ik blijf bij zulke zoeners gewoon stoïcijns door zoenen op de manier die ik fijn vind. Ze passen zich vanzelf aan :+

Linda, vragen om foto’s vind ik geen probleem. Doe ik zelf ook wel. Maar de manier waarop is inderdaad nu wel beetje raar. Zou ik me ook niet heel fijn bij voelen.

Ik vanavond uit eten :D en we gaan in mijn woonplaats. Dus even nadenken over waar ik graag heen wil. Hij kent hier toch niets.

Nou als iemand als een bulldozer door je mond heen ragt kun je dat niet afdwingen hoor _O-

Gezellig uit eten!! :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:59

Ow jawel, gewoon ff speels bijten.. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:09

Yonker schreef:
Nou als iemand als een bulldozer door je mond heen ragt kun je dat niet afdwingen hoor _O-

:') :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:11

Yonker schreef:
linoleum schreef:

:')

Gelukkig doet ie dat niet haha..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:21

Ik heb dat dus 1 keer gehad he...... en de hoop dat t beter werd maar Nope.... was gewoon geen beginnen aan :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:23

Mijn ex kon ook niet zo goed zoenen maar ik durfde er niks van te zeggen.

Voordeel is wel dat ik nu extra geniet van het zoenen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:29

Ik vind zoenen best heel belangrijk... mijn ex zoende prima. Stel nou dat je iemand tegenkomt die het helemaal is, alleen het zoenen is niet zo... lijkt me super lastig! Ik zou er ook niks van durven te zeggen haha, maar hopen dat het beter wordt :+ in dit geval was het meer dat hij wat te voorzichtig deed, dat heb ik veeeeel liever dan iemand die er vol voor gaat _O-

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:38

Ja ik vind het ook echt belangrijk. Snap ook niet hoe ik zo lang slecht heb willen zoenen :')
Ja dat heb ik net zo met seks. Dat moet ook gewoon klikken.
Wel eens gehad dat het tussen de lakens echt niet klikte. Dat was heel jammer.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:41

Onee te voorzichtig is niks voor mij. Heb keer gezoend met iemand waarvan ik idee had dat hoe fanatieker ik werd, hoe verder hij z’n hoofd naar achter deed. Niet fijn.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:45

Elkaar goed aanvoelen wat dat betreft is wel fijn ja. Gelukkig hier over het algemeen goede ervaringen, maar 1 was echt heel slecht. Daar knapte ik ook meteen op af. Klinkt best oppervlakkig als ik dat zo zeg..maar na poging 2, 3 en 4 werd het echt niet beter of fijner. En het ging me ook in de weg zitten voor de rest van de aantrekkingskracht. Die heb ik dus gefriendzoned :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 12:30

Door jullie ben ik nu zenuwachtig voor vanavond over de zoen hahah... had er zelf nog niet zo bij stilgestaan :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 12:39

Haha succes vanavond Anne :))

Ik had een paar weken terug een slechte zoener, nou ja slecht was niet mijn stijl :+
Daarvoor alleen fijne zoeners gehad! En ik vind het ook leuk om heft in eigen handen te nemen tijdens het zoenen :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 12:40

anne_bento schreef:
Door jullie ben ik nu zenuwachtig voor vanavond over de zoen hahah... had er zelf nog niet zo bij stilgestaan :+

:')
En succes nu...

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 13:19

Ben ik de enige die dan gewoon zegt hoe ik het fijn vind met zoenen als het niks is? :+
Je hebt er toch allebei niks aan als iemand het niet lekker vind :')
Ik vind het erger om te doen alsof ik het fijn vind dan om dat te zeggen.

@anne heel veel plezier vanavond!
Komt vast wel goed met die kus :))

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 13:21

Ik ben zo bang mensen te kwetsen, heb daar echt een hekel aan... dus ik zou dat niet kunnen.. misschien zou ik eerder zoals eerder gezegd proberen de leiding erin te nemen en te hopen dat hij daarin gaat volgen en het dan beter wordt haha. Vind het knap van je dat je dat durft aan te geven!

Over mensen teleurstellen gesproken.... ik heb nog iemand te teleurstellen. Stel het steeds uit maar ga er straks toch maar een appje uitgooien. Het is de man waarmee ik wel een klik heb maar mijn type totaal niet is kwa uiterlijk. Echt een schat van een man hoor, en hij ziet het al helemaal zitten geloof ik, maar sinds ik met mijn huidige date aan het daten ben weet ik heel zeker dat dat niks wordt en ik het hem dat moet gaan vertellen -O- stom.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 13:28

O anne dat is zo moeilijk. Ik snap je helemaal.
Ik schaam me dood maar heb die andere match gewoon dood laten bloeden na de date. Ik wil echt niemand kwetsen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 13:30

Ik laat het vaak ook doodbloeden... erg he := maar deze man is zo lief en serieus, die kan ik niet zomaar laten doodbloeden, dat voelt wel erg banketstaaf... dus ik zal wel eerlijk moeten zijn -O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 13:33

Ik heb gister direct geappt dat ik het gezellig vond, maar geen klik voelde. Hij vond het jammer en had niet het idee dat hij dat na 1 date al kon zeggen. Ik heb inmiddels vaak gedate om te weten wat ik moet voelen om er een vervolg te laten komen en dat voelde ik bij hem gewoon niet.

Dankzij jullie heb ik weer zin om te zoenen :Y)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:03

Ik ben er inmiddels achter dat een lichamelijke klik en lekker zoenen wel heel belangrijk is voor mij.
13 jaar lang niet gehad met mijn ex. Nu wel een enorme klik... en wauw wat is dat fijn zeg.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:06

anne_bento schreef:
Ik laat het vaak ook doodbloeden... erg he := maar deze man is zo lief en serieus, die kan ik niet zomaar laten doodbloeden, dat voelt wel erg banketstaaf... dus ik zal wel eerlijk moeten zijn -O-

Wel knap van je! Laat even weten hoe dat ging haha :+

Yvanka: Enerzijds heeft hij wel gelijk, maar anderzijds, als je het niet voelt dan voel je het niet!