Joh, net maar iemand geblokkeerd. Ik heb oa (dier)geneeskunde boeken te koop staan, die zijn nieuw al vaak enkele honderden euro's. O.a. een boek die nieuw over de 300 euro is, heb ik voor 100 euro te koop staan - nieuw staat. Dat vond ik een hele nette prijs en gezien hij nu binnen een dag verkocht is, ben ik daar wel verzekerd van.
Maar de reacties van anderen joh... Biedt iemand 25 euro. Boos dat ik daarmee niet akkoord ga, prima reageerde ik verder niet meer op. Reageert iemand anders met ik wil hem maar ik heb geen budget voor 100 euro (waarom reageer je überhaupt als je dat budget niet hebt) en vervolgens is hij nog boos ook dat ik niet mee ga in zijn pogingen om te zakken in prijs... want elders werd hij wel voor 60 aangeboden (ja die heb ik gezien, in dat boek was geschreven). En maar doorgaan!
Als je dat boek echt graag wilt dan kun je hem nieuw voor €350 van Ebay halen of de €100,- aan mij betalen, zo moeilijk is dat niet toch?
Echt, verkoop geen (dier)geneeskunde boeken.

Gelukkig heb ik naast deze 2 mensen wel veel super enthousiaste kopers en ondertussen een stapel een pakketten liggen die straks op de post gaan.