Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:11

Leuk Dreamy!! :D

Haha nou ik heb hem net gevraagd op de app of er nog iets is wat ik over hem moet weten :+
Ik vermoed tenminste dat het zijn dochtertje is... Eigenlijk zit ik er niet op te wachten maar goed ik wacht het wel even af.

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:12

wat een leuke verhalen allemaal weer hier :) Beginnen jullie altijd zelf te praten tegen een match? Ik vind die mannen zo stil...

Ik was van het weekend in de Ikea een nieuw matras aan het uitzoeken, dus ik lig daar midden in die winkel in een bed. Begint er ineens een man tegen me te praten. Komt ie naast me op een ander bed zitten.
Jammer dat toen ik rechtop ging zitten hij toch niet zo leuk was...
Best een rare situatie :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:17

ah dreamy! dat vind ik nou echt heel erg leuk voor jou!
ik kan me nog pbs herinderen van jou met ook allemaal K mannen!

Geniet ervan!

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:19

Yonker schreef:
Stem tja is wellicht belangrijk maar iemand kan er weinig aan doen, denk dat je vaak ook een beeld erbij hebt en als het dan dat niet is het altijd tegen valt. Maar om nou iemand af te wijzen op stem vind ik eigenlijk wel een beetje kortzichtig :=

Oew klinkt perfect DNIEZE!! Lekker van genieten :D

Spannend Danielle!!

Ik ben aant appen met wel een grappig kerel alleen nu stond hij tussen mijn voorstellen bij vrienden (op facebook, denk gekoppeld met je nummer ofzo?_ blijkt dat die een kind heeft... :+ Oke daar zit ik dan weer niet op te wachten :') Blijkbaar vind hij het ook niet echt de moeite om te vertellen.... :=

Als iemand ineens in de FB voorgestelde vrienden verschijnt, dan komt dat omdat hij jouw heeft opgezocht (mits het niet komt door gemeenschappelijke vrienden). Maar mensen die vaak op jouw profiel kijken zie je terug bij je voorgestelde vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:20

Nee, dat klopt niet. Je ziet mensen bij voorgestelde vrienden wiens telefoonnummer je in je telefoon hebt opgeslagen.. Dat het komt omdat hij je opgezocht heeft is echt een hele hardnekkige hoax.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:21

Awh nou dat maakt mij verder ook niet uit :')
ze zoeken me maar op, op Facebook heb niks te verbergen.
En wat Emma heeft kan ik me ook voorstellen omdat je mobiele nr aan fb is gekoppeld :)

Hij vertelt nu dus idd zelf dat hij een dochtertje van 4 heeft..... damn :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:24

Alja schreef:
ah dreamy! dat vind ik nou echt heel erg leuk voor jou!
ik kan me nog pbs herinderen van jou met ook allemaal K mannen!

Geniet ervan!

Ja, heb wel wat stomme mannen meegemaakt afgelopen 2 jaar :')
Maar volgensmij hoef ik mij nu geen zorgen meer te maken :D

Yonker, oliebol. Had nog hoop dat het z'n nichtje zou zijn ofzo :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:27

Emmaa_ schreef:
Nee, dat klopt niet. Je ziet mensen bij voorgestelde vrienden wiens telefoonnummer je in je telefoon hebt opgeslagen.. Dat het komt omdat hij je opgezocht heeft is echt een hele hardnekkige hoax.

is dat wel echt zo?

ik zie toch echt mensen die ik niet ken en waar ik geen telnummer van heb opgeslagen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:29

Alja schreef:
Emmaa_ schreef:

is dat wel echt zo?

ik zie toch echt mensen die ik niet ken en waar ik geen telnummer van heb opgeslagen?

Zijn dat dan wel mensen met gemeenschappelijke vrienden of ook niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:29

Alja schreef:
Emmaa_ schreef:

is dat wel echt zo?

Dan komt het door bijvoorbeeld gemeenschappelijke vrienden. Facebook slaat echt nergens op welke mensen je profiel bekeken hebben.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:08

Dat vraag ik me ook af, toch al regelmatig dat er een ex ofzo voorbij komt net de dag nadat erover gesproken is... zelfs een x met 2 tidnerdates gehad, avond de ene over de ander verteld met naam, de volgende dag krijg ik van de ander een printscreen dat hij op fb bij mensen die hij misschien kent voorbij kwam...

Dat lijkt me allemaal iets te toevallig

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:13

Ik meld mij hier ook maar eens :)

Lees al een gehele tijd mee maar nooit gereageerd. Hier ook iemand die graag een kijkje neemt op Tinder.

Heb altijd vrij veel matches.. maar aangezien iedereen op mijn telefoon tindert is dat logisch :Y)
Helaas val ik elke keer weer op verkeerde/foute mannen.. dus als jullie nog leuke tips hebben...

Ben nu toevallig wel aan het appen met een paardenman... ook voor het eerst haahah.. tot nu toe erg leuk en dit weekend gaan we als het goed is op date.. het enige weekend dat ik geen wedstrijd heb. Vind het wel snel maarja anders duurt het nog een paar weken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:19

Ik zie ook wel Tindermannen zonder gemeenschappelijke vrienden en zonder telefoonnummer voorbij komen op FB. Het zal wel, mijn FB staat redelijk afgeschermd dus ze doen maar.

Nu ook aan het kletsen met een man met twee dochters. Tja, op een bepaald moment kom je in een leeftijdscategorie dat de kans toch wel groot wordt dat ze kids hebben. Ik hoef ze zelf absoluut niet, maar wijs een man er niet op af.

Mijn date van vorige week zondag zou ik gisteren weer zien, maar zijn broertje bleef te lang plakken. Hebben nu voor woensdag afgesproken. Ben benieuwd of het weer zo leuk gaat zijn :D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:25

lifeofmarit schreef:
Hoi hoi! Laatst eens gemeld, maar niet heel actief mee zitten posten. Maar aangezien ik wel alles mee lees meld ik mij toch maar even :D Zou ik misschien ook in de app groep kunnen? Daar ben ik wel actief haha.

Haha yvanka, jij komt dus ook uit Leeuwarden! :D leuk waar woon je precies? Ik kom namelijk ook uit Leeuwarden, woon naast de NHL. Misschien hebben we wel dezelfde matches haha ^^

Leeftijden, tja ik val persoonlijk wel op "oudere" mannen. Matches zitten meestal rond de 26/27 jaar, en ik ben 21.. :o praat nu ook heel leuk met iemand van 31! We zijn ons beide bewust van het leeftijdsverschil, maar tot nu toe klikt het heel goed!

Resistance, ik word echt heel blij van jouw verhalen haha! Super leuk dat je het zo goed kan vinden met je "weet niet welke fase je nu bent" date! :D

Dnieze, leuk zeg! Kan soms zo ontzettend goed klikken :)

Yonker, ik ken het. Ooit eens een date gehad met een jongen van 23, die al een dochtertje had en waarbij het nét twee weken uit was met de moeder.. Was toch raar toen ik er later achter kwam..

Hier ook iemand uit Lwd :') ongetwijfeld dat we dezelfde matches hebben :') :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:29

Nou, diegene die ik wel wilde ontmoeten is weer uit de picture. :)) Hij begon echt obsessief te appen en toen ik even niet reageerde (tja, al lijkt het soms niet zo, ik heb toch nog een leven naast m'n telefoon :+ ) had ik echt wel 8 appjes met geneuzel dat hij er vanuit ging dat ik het druk had en dat ik later wel zou reageren en of ik het waard was en blabla. Toen ik zei dat ik hier niet van gediend was en dat ik reageer wanneer het me uitkomt heb ik niks meer gehoord. Mafkees.

Dus goed. Tweede ronde. :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:33

Mijn god wat eng. Next.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:19

Elmira schreef:
lifeofmarit schreef:
Hoi hoi! Laatst eens gemeld, maar niet heel actief mee zitten posten. Maar aangezien ik wel alles mee lees meld ik mij toch maar even :D Zou ik misschien ook in de app groep kunnen? Daar ben ik wel actief haha.

Haha yvanka, jij komt dus ook uit Leeuwarden! :D leuk waar woon je precies? Ik kom namelijk ook uit Leeuwarden, woon naast de NHL. Misschien hebben we wel dezelfde matches haha ^^

Leeftijden, tja ik val persoonlijk wel op "oudere" mannen. Matches zitten meestal rond de 26/27 jaar, en ik ben 21.. :o praat nu ook heel leuk met iemand van 31! We zijn ons beide bewust van het leeftijdsverschil, maar tot nu toe klikt het heel goed!

Resistance, ik word echt heel blij van jouw verhalen haha! Super leuk dat je het zo goed kan vinden met je "weet niet welke fase je nu bent" date! :D

Dnieze, leuk zeg! Kan soms zo ontzettend goed klikken :)

Yonker, ik ken het. Ooit eens een date gehad met een jongen van 23, die al een dochtertje had en waarbij het nét twee weken uit was met de moeder.. Was toch raar toen ik er later achter kwam..

Hier ook iemand uit Lwd :') ongetwijfeld dat we dezelfde matches hebben :') :')

Ik had helemaal over je berichtje heen gelezen! Ik woon bij het mcl, in Aldlân, en studeer aan de nhl

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:46

Hahahah meeten en dan matches vergelijken :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:28

Ik woon ook vlakbij.. :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:49

En nummers uitwisselen van mislukte dates zodat de ander het kan proberen :')

Heb van die van gisteren niks meer gehoord, denk dat het wederzijds is haha. Stuur hem morgen ofzo wel ff een appje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:57

Yvankaxx schreef:
En nummers uitwisselen van mislukte dates zodat de ander het kan proberen :')

Of juist kan mijden :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:02

Een gewaarschuwd mens telt voor twee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:02

Ik begin het eigenlijk steeds fijner te vinden dat niet-meer-date en ik het rustig aan doen. In het begin had ik echt heel erg iets van: ik wil ongelofelijk graag een relatie met jou. Maar nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het juist nu allemaal niet zo geforceerd is, en we echt de tijd hebben om ook vrienden te worden. :) We hebben het echt gewoon heel gezellig. Dat is waar hij in eerste instantie ook naar zoekt: iemand waar het gezellig mee is en waar je het leuk mee kan hebben.

Afgelopen zaterdag was hij dus bij mij. Was gewoon zo ontzettend fijn... samen filmpje gekeken, samen gegeten, samen ontbeten... ik heb even flink mijn kookkunsten laten zien en hij vond het heerlijk. :j Het geeft gewoon een heel goed, veilig gevoel. Hij dwingt mij ook echt nergens toe en is heel kalm... Blij. :j Toch bijzonder, hoe je door het naar rechts swypen van iemand bij het zien van een plaatje iemand kan vinden die zoveel bij je past.

Haha. Dat was mijn zwijmel update weer. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:08

Inside information kan nooit kwaad! Ik heb er nou eentje die al drie dagen enorm graag af wil spreken. Als in, enorm pushen. Niet zo aantrekkelijk, ik heb het daar niet zo op. Wel nummers uitgewisseld, rondje FB en ja hoor, meneer heeft een relatie. Een halve, zoals hij zegt. Want ze hebben nou even pauze. Ja, whatever. Doei :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:38

Eikels ook Berdien.