Haha nou ik heb hem net gevraagd op de app of er nog iets is wat ik over hem moet weten

Ik vermoed tenminste dat het zijn dochtertje is... Eigenlijk zit ik er niet op te wachten maar goed ik wacht het wel even af.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Stem tja is wellicht belangrijk maar iemand kan er weinig aan doen, denk dat je vaak ook een beeld erbij hebt en als het dan dat niet is het altijd tegen valt. Maar om nou iemand af te wijzen op stem vind ik eigenlijk wel een beetje kortzichtig![]()
Oew klinkt perfect DNIEZE!! Lekker van genieten![]()
Spannend Danielle!!
Ik ben aant appen met wel een grappig kerel alleen nu stond hij tussen mijn voorstellen bij vrienden (op facebook, denk gekoppeld met je nummer ofzo?_ blijkt dat die een kind heeft...Oke daar zit ik dan weer niet op te wachten
Blijkbaar vind hij het ook niet echt de moeite om te vertellen....
Alja schreef:ah dreamy! dat vind ik nou echt heel erg leuk voor jou!
ik kan me nog pbs herinderen van jou met ook allemaal K mannen!
Geniet ervan!
Emmaa_ schreef:Nee, dat klopt niet. Je ziet mensen bij voorgestelde vrienden wiens telefoonnummer je in je telefoon hebt opgeslagen.. Dat het komt omdat hij je opgezocht heeft is echt een hele hardnekkige hoax.
Alja schreef:Emmaa_ schreef:Nee, dat klopt niet. Je ziet mensen bij voorgestelde vrienden wiens telefoonnummer je in je telefoon hebt opgeslagen.. Dat het komt omdat hij je opgezocht heeft is echt een hele hardnekkige hoax.
is dat wel echt zo?
ik zie toch echt mensen die ik niet ken en waar ik geen telnummer van heb opgeslagen?
Alja schreef:Emmaa_ schreef:Nee, dat klopt niet. Je ziet mensen bij voorgestelde vrienden wiens telefoonnummer je in je telefoon hebt opgeslagen.. Dat het komt omdat hij je opgezocht heeft is echt een hele hardnekkige hoax.
is dat wel echt zo?
ik zie toch echt mensen die ik niet ken en waar ik geen telnummer van heb opgeslagen?
lifeofmarit schreef:Hoi hoi! Laatst eens gemeld, maar niet heel actief mee zitten posten. Maar aangezien ik wel alles mee lees meld ik mij toch maar evenZou ik misschien ook in de app groep kunnen? Daar ben ik wel actief haha.
Haha yvanka, jij komt dus ook uit Leeuwarden!leuk waar woon je precies? Ik kom namelijk ook uit Leeuwarden, woon naast de NHL. Misschien hebben we wel dezelfde matches haha ^^
Leeftijden, tja ik val persoonlijk wel op "oudere" mannen. Matches zitten meestal rond de 26/27 jaar, en ik ben 21..praat nu ook heel leuk met iemand van 31! We zijn ons beide bewust van het leeftijdsverschil, maar tot nu toe klikt het heel goed!
Resistance, ik word echt heel blij van jouw verhalen haha! Super leuk dat je het zo goed kan vinden met je "weet niet welke fase je nu bent" date!
Dnieze, leuk zeg! Kan soms zo ontzettend goed klikken
Yonker, ik ken het. Ooit eens een date gehad met een jongen van 23, die al een dochtertje had en waarbij het nét twee weken uit was met de moeder.. Was toch raar toen ik er later achter kwam..
Elmira schreef:lifeofmarit schreef:Hoi hoi! Laatst eens gemeld, maar niet heel actief mee zitten posten. Maar aangezien ik wel alles mee lees meld ik mij toch maar evenZou ik misschien ook in de app groep kunnen? Daar ben ik wel actief haha.
Haha yvanka, jij komt dus ook uit Leeuwarden!leuk waar woon je precies? Ik kom namelijk ook uit Leeuwarden, woon naast de NHL. Misschien hebben we wel dezelfde matches haha ^^
Leeftijden, tja ik val persoonlijk wel op "oudere" mannen. Matches zitten meestal rond de 26/27 jaar, en ik ben 21..praat nu ook heel leuk met iemand van 31! We zijn ons beide bewust van het leeftijdsverschil, maar tot nu toe klikt het heel goed!
Resistance, ik word echt heel blij van jouw verhalen haha! Super leuk dat je het zo goed kan vinden met je "weet niet welke fase je nu bent" date!
Dnieze, leuk zeg! Kan soms zo ontzettend goed klikken
Yonker, ik ken het. Ooit eens een date gehad met een jongen van 23, die al een dochtertje had en waarbij het nét twee weken uit was met de moeder.. Was toch raar toen ik er later achter kwam..
Hier ook iemand uit Lwdongetwijfeld dat we dezelfde matches hebben
![]()