Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hilli schreef:Welk concert ga je fohadie? Wij zijn voor die van ons van vanavond afhankelijk van de metro. Vind het eigenlijk spannender of alles morgen soepel loopt als het nog steeds hard waait en er een aangepaste dienstregeling is.
Hilli schreef:Wij gaan ook naar Apocalyptica/Sabaton. De 2018-storm heb ik gemist, toen zat ik in het buitenland.
On topic naar de ergernissen: er zaten van de week in de trein twee meiden uitgebreid hun parfum te proberen. Wat een lucht! Het was relatief rustig dus ik ben een coupé of wat verderop gaan zitten.
oomens schreef:Nayomie schreef:Edit: conducteur zegt net: "ik ga zo de eerste klas legen, iedereen die daar niet hoort komt hierheen dus tassen van de banken af". Vervolgens een halve coupe hierheen gestuurd
Waarom legen als je ze ook allemaal een verplichte upgrade (+€35 boete) kunt verkopen?
Bubblewrap schreef:Kun je zoveel man kwijt in bussen? Als meid uit het noorden vond ik het verschrikkelijk druk(en k-k-k-koud)
Duimen dat ik vanavond mijn overstap nog haal. Trein heeft een kwartier vertraging.