Zo heey wat een regen nu,veel harder en aan een stuk door. Moesten we net iemand uit de blub halen,zat met de auto vast.Ik was in korte tijd echt zeiknat.
quartel
Geplaatst: 29-03-15 16:50
Sjemig zeg....ik vond het vanochtend al niks en vanmiddag werd het ook niet veel beter. Zelfs mijn paard wilde niet naar buiten Blij dat ik de deur niet meer uit hoef vandaag
blehhhhh, paard staat door veel werken al 3 weken stil. Eindelijk dagje vrij en wat denk je........... K** WEER!!!!! Doe paard hier geen plezier mee en mezelf ook niet geloof ik..... Ben er sjaggy van.
Paard stond te bibberen. Wat een kou en wat een weer.
tine10
Geplaatst: 29-03-15 17:51
Wat een regen. Ik zit hier nu serieus te overwegen de paarden vannacht maar op stal te zetten. Ze hebben een schuilstal en schuiltent, maar het is zooooo vies. Voor mijn paard is het niet zo goed om op stal te staan, maar ja, dit is ook niet leuk zo. Moeilijk toch altijd.
Genoeg regen gezien. Wij hadden SGW de bodem werd met de minuut zwaarder. Wat een weer
quartel
Geplaatst: 29-03-15 18:36
Ik zit hier lekker binnen en zie ineens 1 van mijn tuinstoelen voorbij waaien.......waahahahahha. Met een enorme klap viel die weer neer. Ik kijk morgen wel een keer naar de schade hoor, het is mij te nat buiten nu. Mij krijg je met geen stok meer buiten tenzij mijn schoonheks voorbij komt waaien. Dan ga ik ff snel kijken hoe die neer stort dat dan weer wel