Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Ja, AliExpress... Ik wilde een pakket van 100 veren kopen in 4 kleuren. (Ze verkochten alleen per 100). Dus ik vooraf gemaild, kan ik 4 verschillende kleuren krijgen dus 25 veren van elke kleur. Jahoor, geen probleem. Krijg ik mijn pakket binnen: 100 veren in het wit. Geen eens de kleur die ik er bij had gezetik kreeg wel geld terug, maar ze vragen dan toch of je een positieve review wil achterlaten. Ja doei
gewoon de waarheid.
different1 schreef:zo irritant dat men een bod doet, je dat bod accepteerd en vervolgens niks meer laten horen.
Pb's worden wel gelezen, maar reageren ho maar.
Wil heel graag van o.a het scheerapparaat af.
different1 schreef:zo irritant dat men een bod doet, je dat bod accepteerd en vervolgens niks meer laten horen.
Pb's worden wel gelezen, maar reageren ho maar.
Wil heel graag van o.a het scheerapparaat af.
Kirsha schreef:Nou, als ze 'overal' zo goedkoop zijn koopt hij die toch lekkervind dat altijd zulke onzin, als mensen je gaan vertellen dat je prijs niet klopt want 'overal zijn ze goedkoper'
Kentaro schreef:Het is absoluut niet netjes, maar had ze toevallig bij haar advertentie staan alleen 'ophalen'?
En woont er niet toevallig een bokker daar in de buurt dat die ze op wil halen en naar je op kan sturen?