Hier bewolkt, maar wel warm.
Paarden zijn vannacht door het draad gegaan, omdat het gras groener was aan de overkant.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Ik 'volg' het hockey in de kranten.en ben meer dan trots op ze natuurlijk.
Wij kunnen, als UPC de storing niet oplost, niet eens voetbal kijken.
Ladybird schreef:Rienn schreef:Ik 'volg' het hockey in de kranten.en ben meer dan trots op ze natuurlijk.
Wij kunnen, als UPC de storing niet oplost, niet eens voetbal kijken.
tipje:
http://Www.npo.nl/live
hier kun je Nederland 1,2,3 live kijken. dus ook voetbal
Agossie schreef:Waarom? Ik word helemaal gek van dat idiote voetbalgedoe overal. Ik ben helemaal geen voetbal fan (sorry gohya!) en vind het schrijnend dat het echt volledig aan Nederland voorbij gaat dat de hockey-vrouwen zich naar de finale hebben weten te sporten en de mannen vandaag in de halve finale spelen (tegen UK). Dat zijn gewèldige prestaties van top sportmensen maar er wordt geen fukking woord over gerept. Alles is dat stomme "voetbal"... BLEGH! Laat ze eerst maar eens wat presteren, dan ga ik voor ze juichen! De Hockey-ers hebben dit al veel meer en veel vaker gedaan en verdienen ALLE, zo niet véél meer lof dan die overbetaalde voetballers.
Zo, dan nu over het weer. Zonnig.
Agossie schreef:Ik zit zo min mogelijk in de zon. Ik denk dat mijn pet weer "van zolder" komt zodat ik wat bescherming heb als ik zo naar stal ga. Denk dat ik een wit t-shirt met lange mouwen aan trek, zodat ik niet verbrand.
Ladybird schreef:Rienn schreef:
Internet![]()
Maar ben nu thuis en vanavond ben ik bij mijn vriend.
Maar heb je ook internet op je telefoon? want je kan ook op de NOS App kijken![]()
Ten zij je belg bentwant dan kant niet
NatasjavE schreef:Hmmm lekkere hapjes heb ik ook wel zin in.
Agossie schreef:Waarom? Ik word helemaal gek van dat idiote voetbalgedoe overal. Ik ben helemaal geen voetbal fan (sorry gohya!) en vind het schrijnend dat het echt volledig aan Nederland voorbij gaat dat de hockey-vrouwen zich naar de finale hebben weten te sporten en de mannen vandaag in de halve finale spelen (tegen UK). Dat zijn gewèldige prestaties van top sportmensen maar er wordt geen fukking woord over gerept. Alles is dat stomme "voetbal"... BLEGH! Laat ze eerst maar eens wat presteren, dan ga ik voor ze juichen! De Hockey-ers hebben dit al veel meer en veel vaker gedaan en verdienen ALLE, zo niet véél meer lof dan die overbetaalde voetballers.