Ik ben weer terug van vakantie en ik heb ook gelijk een La Palma Plog geschreven.
Biscuitje
Geplaatst: 06-05-15 13:48
Echt supergaaf Yanine!
Bloggen staat bij mij op een laag pitje, SE-week komt eraan en ik moet al mijn energie erin steken om daar goede prestaties neer te zetten. Na de toetsweek ga ik het weer oppakken.
Yv, dat vind ik dus ook. Nu komen ze er wel eerlijk voor uit, da's ook wel eens anders geweest. Glaston-berry is zo'n lakje wat al cool is vanwege de naam.
sietje22
Geplaatst: 07-05-15 18:14
Rienepien wat knap dat je de draad weer hebt opgepakt. Tazzey graag gedaan. Balen dat zoiets kan gebeuren na een update. Yv ik kijk ook geen songfestival om dezelfde reden als jij.
Aah, ik wordt wel een beetje jaloers van jouw vakantiefoto's Eef! (En ik raak wat in de war van het kaartje dat je er bij hebt staan, is het noorden en zuiden daarbij omgedraaid?)
Ik heb vandaag China Glaze Can I Get an Untz Untz? op mijn blog. Gave lak maar die naam is echt verschrikkelijk. Doet me herinneren aan dat snert robotje uit Borderlands, Claptrap.
HippoLogic
Geplaatst: 08-05-15 17:21
Lekker, wandelen. Ik ga ook eindelijk weer eens wandelen dit weekend. 5km staat op de planning. Het is rond een meer en het is allemaal heel vlak met brede paden, dus kan ons zoontje van 4 jaar mooi op de fiets mee. Hij is zo trots zonder zijwieltjes.
Mijn blog van vandaag heet Best Basics: ZEN time with your horse. Ik vind het heerlijk om soms gewoon te "zijn" als ik bij Kyra besn. Niets moet en er gebeurt vanalles, lees maar.
xU_Blinghx
Geplaatst: 08-05-15 18:01
Ik leef ook weer Net terug van een weekje Spanje dus helaas niet iedereen kunnen volgen. Nu alles een beetje bijlezen. Wel had ik al post ingepland namelijk: Boohoo shoplog
miszeva
Geplaatst: 08-05-15 21:15
Ik heb vandaag een Travel list gemaakt, en ben best wel een beetje trots op de plekken die ik heb bezocht.
het is Moederdag dus heb ik mijn moeder eens lekker verwend met moederdagkoekjes
HippoLogic
Geplaatst: 10-05-15 17:41
Lekker: Moederkoekjes! Zoals ik ze hier noem.
Ik had een foto van Kyra op FB gezet waarbij te zien is dat ze naast de poepbak in de binnenbak aan het mesten is. Nu willen mensen graag weten hoe ik Kyra zindelijk heb gemaakt. Dat wordt dus mijn onderwerp voor mijn maandagblog.
Ik heb iets geschreven voor de ex van mijn vriend en haar lieftallige vriendinnetjes. Ik hoorde dat ze mijn blog graag lezen en delen. Fans uit onverwachte hoek
Ik gebruik de clonetool ook heel erg vaak. Een ideaal middel inderdaad maar wel een waar je echt voorzichtig mee moet zijn. Het kom maar zeer zelden voor dat je het niet ziet. Dat komt vaak omdat men vergeet om lijnen strak te houden of patronen in de achtergrond wel of niet meenemen. Handig filmpje dus!!
Lieveli, ik vind jouw stukje niet zo fijn. Het lijkt een rechtstreekse aanval op iemand te zijn. Je zegt dat het onder het niveau is als je iets naars zegt. Ik zou de eer aan mezelf houden. Laat ze lekker gaan. You live rent free in their brain Als ik een tip mag geven, haal het weg en laat zien dat je van een hoger niveau bent.