Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:21

pmarena schreef:
Ik wil ook altijd eerst even echt contact hebben voordat ik gegevens door ga geven :j

Heb trouwens net nog een advertentie van beltegoed er op gezet...vraag me af of dat nog te verkopen is, want het lijkt me wel erg lastig!

Ik weet natuurlijk zelf dat ik niet zit te jokkebrokken en hier echt een kassabonnetje met ongebruikte opwaardeercode heb liggen..... maarja.... durft iemand dat wel te geloven want ik kan natuurlijk pas bewijzen dat het echt is als ik die code geef.... maar als ik dat doe dan kunnen ze hem zo gebruiken :P

Hoe pak je zoiets aan :')

gewoon verkopen, zonder terug garantie want anders gebruiken ze die code en zeggen ze dat die code gebruikt is.
Ze moeten je gewoon geloven lijkt me..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:26

Precies zoals hierboven!
Ik zou wel in de advertentie vermelden dat je het liefst hebt dat ze hem bij jou thuis komen proberen (na betalen) en dat als ze voor verzenden kiezen, dat hun eigen verantwoording is of iets van die strekking!

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:33

Sorry maar ik heb niet het hele topic doorgelezen := maar wilde jullie deze niet onthouden.

Ik had een detoxvoetbad te koop. Meisje mailt me dat ze hem graag wil overnemen. Ze haalt hem op (e25) na een kleine week. Helemaal blij. Vraag nog: ben je er bekend mee? Ja hoor. Een uur later belt haar vriend dat hij hem komt terug brengen omdat ze haar voeten er niet in durft te stoppen _-:(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:37

:=
(je neemt hem toch niet serieus terug??)

bugpluisje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:44

Hahahaha......wat een giller :+:

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:46

hahahahaha die is goed! _O-

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:54

Had geen idee wat een detoxvoetbad was, dus dacht aan iets met visjes, beestjes of iets anders engs..
Kijk op google, zie ik gewone voetbaden :')

Heb je hem wel terug genomen of niet???

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:57

Ja hoor heb hem terug genomen. Zonder een woord met ze te wisselen. Zulke verknipte mensen kunnen niet meer door een badje worden gedetoxed. }:0

Had ook nog een woolrich jas erop staan. Meisje mailt me: kan hem over drie weken halen dan heb ik m'n geld. Oké geen probleem. Het is een maat L. Ze komt binnen........ Heeft minstens XXL nodig :):)

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:08

JJane schreef:
Ja hoor heb hem terug genomen. Zonder een woord met ze te wisselen. Zulke verknipte mensen kunnen niet meer door een badje worden gedetoxed. }:0

Had ook nog een woolrich jas erop staan. Meisje mailt me: kan hem over drie weken halen dan heb ik m'n geld. Oké geen probleem. Het is een maat L. Ze komt binnen........ Heeft minstens XXL nodig :):)

kocht ze hem? :+

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:47

Ik ben zelf niet bekend met detox-voetbaden, maar wat maakt dat ding zo eng dan?

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:01

Waarom neem je hem in godsnaam terug, nu zit jij weer met dat voetbadje :+
Wel een giller zeg!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:05

WOOOOLRICH *\%/*

ach ach, sommige mensen toch, ze irriteren je heel erg, maar uiteindelijk kun je er achteraf wel om lachen :=

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:10

Nee de jas mocht ze niet hebben. Vond het zonde van haar zuur verdiende centjes ( heel jong meisje). Hij kon niet eens dicht en dat is toch wel handig met een winterjas.

Ik heb het bad terug genomen omdat ik er gewoon niet de kracht voor had om ze uit te leggen dat ze heel stom waren.

@ wolkje er gaat een elektrode in het bad. Het is een beetje ingewikkeld om het uit te leggen. Maar als ze de gebruiksaanwijzing had gelezen had ze het gesnapt. Alhoewel ik het achteraf me af vraag of ze het zou snappen :D

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:11

whahaha dat voetenbadje
Ik had hem ook echt niet terug genomen hoor!

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:15

Maar je maakt ook leuke dingen mee hoor. Ik ging afgelopen zomer twee bankjes kijken met een vriendin. Komen we in een heel saai smakeloos straatje terecht. Vraag nog aan haar. Weet je zeker dat ze hier design bankjes hebben?
Komen we bij een gozer thuis. Oh my god!! Wat een lekker ding. Hij had duidelijk spijt dat hij in z'n oude kloffie liep want toen we ze een week later gingen ophalen was ie helemaal opgepoetst :7

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:20

Ook weer wat verkocht *\o/*
Had een setje sporen op MP staan, was 4 euro op geboden, en daar mocht het voor weg.
Had die mensen al gemaild dat ze het over mochten nemen, maar hoorde niks.
Nou liep de advertentie af, dus ik hem opnieuw geplaatst, en de oude eraf.
Kreeg ik ineens bericht met een kopie van mijn bericht erin dat ze ze mocht hebben voor 4 euro.
En natuurlijk mocht dat nog, maar ja hoorde niks, en blijf niet mailen.
Ook zou ze er nog een borstel bij hebben, had ze 1 euro op geboden, maar wou er 2,50 voor.
Dus dat was ook ineens prima :D
Alles netjes betaald, en voor 17 uur nog op de bus gedaan, dus dan heeft ze het morgen (hoop ik als PostNL mee werkt) :o

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:21

Als je op marktplaats een bod krijgt, en daar een mail van, kan je dan gelijk op die mail reageren naar de bieder toe?
Ik vind het namelijk altijd zo irritant dat ik op mijn telefoon niet kan reageren op een bod via de website, en dan schiet een reactie er soms bij in, omdat ik het dan vergeet...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:25

Dr staat ook weer een hele mooie vraag hier op bokt.
Tegenwoordig maken we veulentjes voor de mooi en wat ie kan dat zien we dan wel weer -:(-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:28

Wat zouden jullie hiermee doen;

Mexicaans hoofdstel verkocht voor €15.

Krijg ik een mail dat ze teleurgesteld is. Want de kwaliteit is prut en de frontriem past er niet bij.
En de bakstukken zijn te kort ..
Ze wil nu het hoofdstel terug sturen en haar geld terug ..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:29

Even een vraagje hier.
Vd week drie spelletjes verkocht. Zootycoon 2, zootycoon 1 marine mania en simscity 3000.
Vrouwtje heeft t ontvangen en zegt ze dit weekend te spelen.
Dus ik zeg net tegen mn moeder, dat ze ze ontvangen heeft en dit weekend ging uitproberen. Leuk van t laatste, alleen als t niet goed op haar pc werkt is t niet mijn probleem. Snapte mn moeder niet dus ik legde uit dat t spelletjes uit 2000 ongeveer waren, en ik niet wist of ze compatibel waren met de pc.

Dus mijn moeder zegt nou dat mag je de volgende keer dan wel erbij vermelden. Terwijl ik duidelijk heb aangegeven om welke spellen het ging. Wat vinden jullie?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:30

Nee. Als je er goede foto's op had staan gewoon laten gaan. Dat heb je als je het niet zelf op gaat halen maar laat verzenden, dan kan je het niet eerst beoordelen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:30

Tyrcanol schreef:
Wat zouden jullie hiermee doen;

Mexicaans hoofdstel verkocht voor €15.

Krijg ik een mail dat ze teleurgesteld is. Want de kwaliteit is prut en de frontriem past er niet bij.
En de bakstukken zijn te kort ..
Ze wil nu het hoofdstel terug sturen en haar geld terug ..

Heb je aangegeven welk merk en welke maat? Was hij nieuw of gebruikt?

Is imo het risico van de koper, als je het laat verzenden kan je hrt niet controleren..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:35

Ik heb geen merk gezegd. En het is gebruikt.
Merk weet ik niet ..

Maat full

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:35

Celiien, ze weten wat ze kopen. Als ik niet zeker ben dan Google ik even of t wel of niet kan op de pc. Niet alles loopt op vista of Windows maar dat staat vermeld bij t spel. Ja je had het kunnen vermelden inderdaad maar hoe ver in details moet je gaan uiteindelijk? Zij heeft ook een onderzoeksplicht. Om problemen te voorkomen misschien wel vermelden maar waar houd het dan op. Lastig. :\

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:37

Celiien schreef:
Even een vraagje hier.
Vd week drie spelletjes verkocht. Zootycoon 2, zootycoon 1 marine mania en simscity 3000.
Vrouwtje heeft t ontvangen en zegt ze dit weekend te spelen.
Dus ik zeg net tegen mn moeder, dat ze ze ontvangen heeft en dit weekend ging uitproberen. Leuk van t laatste, alleen als t niet goed op haar pc werkt is t niet mijn probleem. Snapte mn moeder niet dus ik legde uit dat t spelletjes uit 2000 ongeveer waren, en ik niet wist of ze compatibel waren met de pc.

Dus mijn moeder zegt nou dat mag je de volgende keer dan wel erbij vermelden. Terwijl ik duidelijk heb aangegeven om welke spellen het ging. Wat vinden jullie?

Jij bent alleen verantwoordelijk voor de staat van het spelletje, niet of ze het op haar pc kan spelen. Daar zoek je van te voren op voor je een spel koopt. Systeemeisen zijn gewoon te vinden.