Vooral mijn nek en schouder, en hoofdpijn erbij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:_San87_ schreef:Mensen die een volle boodschappenkar bij de zelfscan gaan afrekenen, maar de hele inhoud nog moeten scannen.
Gooi jezelf a.u.b. weg.
Dat doe ik ook weleens![]()
Wel op rustige tijden.
Gooi zelf jezelf weg
_San87_ schreef:imaudy schreef:
Wel op rustige tijden.
Gooi zelf jezelf weg
Nee, ik ga namelijk niet wanneer t druk is in de supermarkt, als een of ander wereldvreemd zaadje, op m'n gemakje een volle kar zelf lopen scannen bij zelfscankassa's.
Sorry, maar dan heb je t niet begrepen.
imaudy schreef:_San87_ schreef:
Nee, ik ga namelijk niet wanneer t druk is in de supermarkt, als een of ander wereldvreemd zaadje, op m'n gemakje een volle kar zelf lopen scannen bij zelfscankassa's.
Het mag gewoon hoor. Geloof dat jij het niet begrepen hebt.
Een paar snelscans voor minder dan 5 producten zou misschien een oplossing kunnen zijn.
Het mag gewoon hoor. Geloof dat jij het niet begrepen hebt.
Een paar snelscans voor minder dan 5 producten zou misschien een oplossing kunnen zijn.
Tuurlijk snap ik dat het mag. Of je het ook moet doen wanneer het druk is in de winkel...
Ik vind van niet. Ga dan lekker sloom doen wanneer er nauwelijks klanten zijn, of ga lekker naar de kassière.
M_D_H schreef:_San87_ schreef:
Tuurlijk snap ik dat het mag. Of je het ook moet doen wanneer het druk is in de winkel...
Ik vind van niet. Ga dan lekker sloom doen wanneer er nauwelijks klanten zijn, of ga lekker naar de kassière.
Nou ja, de Jumbo hier heeft nog maar 1 kassa en verder alleen zelfscankassa's maar niet van die zelfsscan apparaten die je mee kan nemen door de winkel heen.
Ik ga het liefste bij de gewone kassa, maar als die een enorme rij heeft en de zelfscan kassa niet, ga ik toch echt zelf mijn producten uit mijn winkelwagentje scannen en ik laat mij dan zeker niet opnaaien door een stelletje ongeduldige mensen achter mij.
Het feit dat deze jumbo kiest voor een wanbeleid is zeer zeker niet mijn probleem
Dit is overigens 1 van de redenen dat ik tegenwoordig alles bij Picnic bestel
Wel op rustige tijden.
Gooi zelf jezelf weg
imaudy schreef:Het mag gewoon hoor. Geloof dat jij het niet begrepen hebt.