Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 05:51

Zebrastreep schreef:
Dat ik foto's krijg van de paardenkeuring en ik af en toe de armen van een body builder heb.

Vindt het opzich wel mooi heb er ook hard voor getraind , maar het oogt soms een beetje mannelijk. En helemaal als de foto's ook nog zo bewerkt zijn alsof het lijkt dat ik actief zelfbruiner gebruik.

Je hoeft ze niet te gebruiken :+

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:47

hagelslag schreef:
Mijn auto
Niet mijn kinderwagen....
Leuk met een Duits kenteken naar een Nederlands evenementen....

[ [url=m/GSalai.jpg]Afbeelding[/url] ]

??? Wat probeer je over te brengen??

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:52

Roosch schreef:
Gewoon gas geven over die kinderwagen heen was geen optie zeker?

Lijkt me een aso optie en totaal onnodig, even opzij zetten is de meest simpele en vriendelijke oplossing.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:54

Dat ik weer ziek ben. Was net paar dagen beter en ben weer aan het snotteren, hoesten, benauwd naar wc rennen en kan niet slapen pfff… kan ik weer niet bij m’n ouders langs -O-

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:57

Het is weer maandag

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-23 09:54

Dat we maar geen aanmeldingen krijgen voor onze focusgroepen die volgende week al plaatsvinden.. het hele project valt zo in het water -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 11:12

Ik heb nu een cursus en krijg alleen maar meer stress als ik zie wat ik allemaal moet regelen :')

En tegelijk zie ik ook dat ik teveel taken uitvoer wat mij alleen maar extra werk oplevert wat niet nodig is. Maar dat is een alleen maar een goede bewustwording.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 11:18

xPabloBokt schreef:
Dat we maar geen aanmeldingen krijgen voor onze focusgroepen die volgende week al plaatsvinden.. het hele project valt zo in het water -O-

Waar gaat de focusgroep over? Kan Bokt misschien iets betekenen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-23 11:38

Ik heb even het stukje wat ik in het afstudeertopic heb geschreven overgenomen:

Citaat:
We doen waarderend actieonderzoek wat inhoudt dat we op een andere manier dan het standaard lineaire onderzoek te werk gaan. Dit betekent dat we volgende week een soort van focusgroepen/incubators organiseren. In ons geval zijn de genodigden neurodivergente mensen en organisaties die bezig zijn met positieve neurodiversiteit en hierover meer willen leren. De bedoeling is dat wij als projectgroep als facilitator aanwezig zijn bij deze bijeenkomsten en de betrokkenen onder onze begeleiding en volgens een los opgesteld draaiboek met elkaar in gesprek gaan over dit onderwerp. Het doel van de focusgroepen/incubators is het delen van reeds opgedane (positieve) ervaringen, samen formuleren wat er nog beter kan op het gebied van positieve neurodiversiteit en de duurzame inzetbaarheid van neurodivergente mensen en het formuleren van een gezamenlijk ideaalbeeld voor de toekomst hierin. Hierover schrijven wij als projectgroep uiteindelijk beleid en met een vierde bijeenkomst (volgende week zullen er drie plaatsvinden) wordt een manifest ontwikkeld/geschreven.

Dus als iemand nog een organisatie of neurodivergent persoon in de omgeving van Breda kent of iemand kent die bereid is om naar Breda te komen voor een focusgroep/incubator van ca. 1,5 uur op 2, 3 of 5 oktober dan laat het me vooral weten en stuur een PB!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 11:57

Dat ik na meer als 4,5 jaar nog steeds telefonisch lastig wordt gevallen door budget energie, terwijl ik echt elk telefoongesprek duidelijk maak dat ik niet meer door hen gebeld wil worden. Flikkerdeflikkertyft nou toch een keer op man

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-23 11:59

Telpeva schreef:
Dat ik na meer als 4,5 jaar nog steeds telefonisch lastig wordt gevallen door budget energie, terwijl ik echt elk telefoongesprek duidelijk maak dat ik niet meer door hen gebeld wil worden. Flikkerdeflikkertyft nou toch een keer op man

Heb je al gezegd dat je onder bewindvoering staat? Dan houden ze meestal wel op.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 11:59

Ik blijf op mijn lip bijten. Super stom.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:09

xPabloBokt schreef:
Ik heb even het stukje wat ik in het afstudeertopic heb geschreven overgenomen:

Citaat:
We doen waarderend actieonderzoek wat inhoudt dat we op een andere manier dan het standaard lineaire onderzoek te werk gaan. Dit betekent dat we volgende week een soort van focusgroepen/incubators organiseren. In ons geval zijn de genodigden neurodivergente mensen en organisaties die bezig zijn met positieve neurodiversiteit en hierover meer willen leren. De bedoeling is dat wij als projectgroep als facilitator aanwezig zijn bij deze bijeenkomsten en de betrokkenen onder onze begeleiding en volgens een los opgesteld draaiboek met elkaar in gesprek gaan over dit onderwerp. Het doel van de focusgroepen/incubators is het delen van reeds opgedane (positieve) ervaringen, samen formuleren wat er nog beter kan op het gebied van positieve neurodiversiteit en de duurzame inzetbaarheid van neurodivergente mensen en het formuleren van een gezamenlijk ideaalbeeld voor de toekomst hierin. Hierover schrijven wij als projectgroep uiteindelijk beleid en met een vierde bijeenkomst (volgende week zullen er drie plaatsvinden) wordt een manifest ontwikkeld/geschreven.

Dus als iemand nog een organisatie of neurodivergent persoon in de omgeving van Breda kent of iemand kent die bereid is om naar Breda te komen voor een focusgroep/incubator van ca. 1,5 uur op 2, 3 of 5 oktober dan laat het me vooral weten en stuur een PB!

Zit het NVA (Nederlandse vereniging voor autisme) niet in Breda? Misschien kunnen die van pas komen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:21

xPabloBokt schreef:
Telpeva schreef:

Heb je al gezegd dat je onder bewindvoering staat? Dan houden ze meestal wel op.

Waarom dacht ik daar nou niet aan toen ik hem aan de telefoon had :') ik ga hem onthouden!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 13:40

Serieus ^)
Afbeelding

Nja de katten zijn er blij mee.

En als ergenis dat ik de halsbanden niet kan passen door hoe ze vast zitten gemaakt. Snap het wel maar ugh. Hond z'n huidige halsband is 50cm en deze zijn 40-50 en 50-60 :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:45

Degene naast me op kantoor denkt hardop (zo mompelend zeg maar) :(
En vanmiddag tijdens het wandelen weer door mijn enkel en daarmee op mijn plaat gegaan, lekker beschamend bij collega's die ik net ken :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:53

Wij hebben vakantie, man is verkouden, heeft nergens zin in en is de hele tijd heel irritant zijn neus aan het ophalen…. Ben bijna geneigd om te gaan werken |o

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 15:03

Zijn wij ook allemaal geweest in Griekenland, wie verzint zoiets.
Het is 2 dagen niet fit dan gaat het beter

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:17

Het gaat even ruk. Zit niet goed in mn vel, voel me niet fit (van die vage klachten) heb totaal geen eetlust, misselijk en mn pols doet pijn.
Pols is al langer en heb nu een spalk omdat ik hem overbelast heb, maar daardoor gaat het mentaal ook niet goed omdat ik ineens zo weinig kan een ik nu even flink met mn neus op de feiten ben gedrukt.
Omdat ik er al zo lang mee loop zal het herstel dus ook langer duren en dat is even flink ruk. Op werk kan ik nog geen kwart van wat ik normaal doe.

Nu was ik al beetje vermoeid van werk door de drukke zomerperiode en te weinig mensen, nu is mn pols er dus bij, nog drukker geweest afgelopen 2 weken en ik voel dat ik richting overspannen ga. Alles is even wat te veel en alles is poedersuiker.

Zo, dat was mijn zeurminuut. Hopelijk voel ik me morgen beter
Laatst bijgewerkt door taartjee op 25-09-23 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:18

Vandaag eindelijk een serieuze revalidatie / therapie gehad.
Heel m'n schouder naar de klote door een hele, hele simpele oefening.
Direct straat alles weer door, zeurt het overal en voelt het ontstoken. Maarja, ontstekingen hebben we niet meer hoor want ik heb het labeltje chronische pijn gekregen. En geen kip die er naar gaat kijken of het überhaupt aan wilt horen.
Wat een klap in het gezicht weer, dacht echt dat het eindelijk beter ging.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:19

Zeurminuten kunnen heilzaam zijn Taartjee. Bah, naar voor je. En ik kan vanaf hier niets voor je doen, dat is jammer.
Lekker vroeg onder de wol met een kop van je favoriete thee, een goed boek, poes of hond op bed. Lekker!!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:19

Nyaleti schreef:
Direct straat alles weer door, zeurt het overal en voelt het ontstoken. Maarja, ontstekingen hebben we niet meer hoor want ik heb het labeltje chronische pijn gekregen. En geen kip die er naar gaat kijken of het überhaupt aan wilt horen.

Ben je bij een revalidatie kliniek?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:31

rien10 schreef:
Zeurminuten kunnen heilzaam zijn Taartjee. Bah, naar voor je. En ik kan vanaf hier niets voor je doen, dat is jammer.
Lekker vroeg onder de wol met een kop van je favoriete thee, een goed boek, poes of hond op bed. Lekker!!

Zeurminuten zijn af en toe even nodig, dan is het eruit en dan kunnen we weer door. Vanavond naar stal, anders krijgt paard geen eten en hopelijk is even eruit ook weer fijn. Morgen blijf ik ook nog even thuis van werk, even een extra dagje me-time en hopelijk gaat het dan beter.
Voelt alleen zo poedersuiker voor mn collegas, we hebben het al zo druk en voel me dan een beetje een aansteller, terwijl dat echt niet het geval is. Beter nu even kortstondig eruit dan straks langdurig.

Met boek zitten doe ik al lekker de hele dag, hond of kat heb ik helaas niet, maar gelukkig wel nog kunnen genieten van de zon. En inderdaad, lekker vroeg naar bed!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:35

rien10 schreef:
Nyaleti schreef:

Ben je bij een revalidatie kliniek?

Revalidatie kliniek gaat niet want dan moet je eerst x afspraken bij een psycholoog hebben gehad.. Heb ik niet. Dus ga me volgende week alvast maar op de wachtlijst laten zetten zodat ik misschien over 6 maanden daar terecht kan :=

Dus heb nu eens in de 2 weken Cesar therapie :z waarbij ze eerst weken lang een bodyscan wilde doen en we nu eindelijk echt iets gaan doen.
Maar geen enkele arts meer die mee kijkt of waar ik nog terecht kan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:49

Dat onze kleinzoon van 21 net afscheid kwam nemen, gaat morgen een maand naar Indonesië en Molukken met zijn vriendin en haar vader en ik alleen maar bezorgd ben -O-