Ik ben wel van plan om gewoon de komende 10 jaar met deze slippers te doen. Ik geef veel geld uit aan schoenen maar loop er jaren op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.
Marcella schreef:Zet de kom water met de citroenen in de magnetron. Activeer de magnetron voor circa 3 minuten op de hoogste stand. Laat de kom nog 5 minuten staan, zodat het verdampte citroensap goed kan inwerken. Veeg met een (microvezel)doekje de vuilrestanten weg en de klus is geklaard
Werk super.
Suliko schreef:Suzanne F. schreef:Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.
Oh dit wist ik niet, dankjewel, heb sindskort een combi.![]()
Misschien met zeep goed laten intrekken een tijdje? Al zou ik denk ik eigenwijs zijn en gewoon een schuurspons gebruiken. Dan niet een metalen, maar zo’n afwassponsje, zo schurend zijn die nou ook weer niet.
M_D_H schreef:Je kon voorheen de auto altijd gratis parkeren bij station Diemen en vanaf daar de trein naar Amsterdam pakken...
Weet niet zeker of dit nog steeds volledig gratis is.
Edit: ff gecheckt, is nog steeds gratis
Suzanne F. schreef:Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.
_San87_ schreef:Urbanus schreef:ik ga stuk als dit echt gebeurt.
Ik ook. Maar met een beetje geluk heeft ie straks tijd die rails op te hangen.
[ [url=m/DCOCT6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vraag me af wat dit lichtje dacht. Het is niet goed te zien, maar ervoor én erachter past net geen auto.
M_D_H schreef:_San87_ schreef:Nou mijn man gaat de rails heel dwangmatig ophangen bij onze dochter dus geef je adres maar![]()
Hij is sinds deze week met pensioen
Is wel een eindje rijden denk ik. Ik woon in Elst bij Rhenen
.
chanicha schreef:Suzanne F. schreef:Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.
Ik doe het gewoon met die spuitbus van Kruidvat, ideaal spul
Urbanus schreef:_San87_ schreef:
Ik ook. Maar met een beetje geluk heeft ie straks tijd die rails op te hangen.
[ [url=m/DCOCT6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vraag me af wat dit lichtje dacht. Het is niet goed te zien, maar ervoor én erachter past net geen auto.
Even een aansteker bij houden, probleem is dan zo opgelost.