Ik erger me aan m'n eigen ruggengraat die ik niet heb. "Morgen ga ik echt minder roken" ha, nope. En zo gaat het al weken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eapy schreef:Technologie, en het feit dat ik er niks mee kan. Voor m’n werk moet ik een Citrix installeren. Die wil alleen op Windows, maar die heb ik niet. Citrix wil niet op chromeOS. Dan maar de ios-versie op de Mac — software niet meer supported. Dan maar een Linux omgeving op de Chrome. Dat is dan gelukt, app downloaden, zoeken zoeken zoeken welke wel compatible is, eindelijk app gevonden, kan ik niet inloggen.
Moestuin schreef:Net telefoon gehad dat ik volgende week evaluatie krijg op het werk omdat ik te veel ziek ben geweest dit jaar. Ja, klopt… 2 weken corona, 1 week griep, 6 weken enkel, dat tikt door. Maar alsof ik daar aan kan doen
rien10 schreef:Aan eikels die kunstwerken beschadigen en zich vastlijmen. https://nos.nl/artikel/2449972-ook-meis ... beschadigd
Hoe durven ze!
Moestuin schreef:Net telefoon gehad dat ik volgende week evaluatie krijg op het werk omdat ik te veel ziek ben geweest dit jaar. Ja, klopt… 2 weken corona, 1 week griep, 6 weken enkel, dat tikt door. Maar alsof ik daar aan kan doen
luuntje schreef:Daisy sterkte.
Je zal wel spierpijn hebben.
Ik kan mij voorstellen dat ze door de bomen/bosjes minder zicht heeft gehad naar rechts.
Maar dat betekent dus extra opletten.