Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:37

Maar je weet toch dat zoiets gaat gebeuren als je hem uitnodigt? Ze waren er al wel op voorbereid volgens mij. Vind het wel jammer dat ze nu inderdaad veel aandacht hebben gekregen.

Ik erger me aan m'n eigen ruggengraat die ik niet heb. "Morgen ga ik echt minder roken" ha, nope. En zo gaat het al weken :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:59

dat net mijn lievelings yoghurt kommetje kapot is gegaan....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:01

DuoPenotti schreef:
dat net mijn lievelings yoghurt kommetje kapot is gegaan....

Y;( Ik herken hoe rot dat is.

Daarom altijd alles in zesvoud kopen!!!

Ik erger me aan de kou in huis. Heb net 2,5 uur gewerkt en heb koude vingers. %)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:06

Dat is echt irritant Dp! Erg herkenbaar ook...

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:34

Technologie, en het feit dat ik er niks mee kan. Voor m’n werk moet ik een Citrix installeren. Die wil alleen op Windows, maar die heb ik niet. Citrix wil niet op chromeOS. Dan maar de ios-versie op de Mac — software niet meer supported. Dan maar een Linux omgeving op de Chrome. Dat is dan gelukt, app downloaden, zoeken zoeken zoeken welke wel compatible is, eindelijk app gevonden, kan ik niet inloggen. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:49

Het plantsoen wordt gemaaid. Op zich heel fijn, maar dit is de tweede keer vandaag en de vierde keer in een week tijd. Er ligt nogal veel afval wat wegschiet en tegen de ramen aan knalt.
Daarnaast lijkt het me nogal verspilling van brandstof en mankracht?

Gisteren waren ze de goten aan het vegen en er liep een man achter (van hetzelfde bedrijf) die de bladeren handmatig terug in de goot harkte.

Is er iemand die de logica uit kan leggen?

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:06

Eapy schreef:
Technologie, en het feit dat ik er niks mee kan. Voor m’n werk moet ik een Citrix installeren. Die wil alleen op Windows, maar die heb ik niet. Citrix wil niet op chromeOS. Dan maar de ios-versie op de Mac — software niet meer supported. Dan maar een Linux omgeving op de Chrome. Dat is dan gelukt, app downloaden, zoeken zoeken zoeken welke wel compatible is, eindelijk app gevonden, kan ik niet inloggen. _-:(

Update; gelukt! Eerst kijken dan zeiken, of zo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 12:38

Er komt maar geen eind aan de was ;(.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:19

Al een week lang een ontzettende pijnlijke aft onder mijn piercing |( ga gewoon weg

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:42

En nu is ook nog de stofzuiger kapot. Ik kruip onder de dekens en ga in winterslaap :wave: .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:53

Koop een Henry! Wij hebben een James, zo gezellig! Echt m'n lievelingsstofzuiger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 14:18

Net telefoon gehad dat ik volgende week evaluatie krijg op het werk omdat ik te veel ziek ben geweest dit jaar. Ja, klopt… 2 weken corona, 1 week griep, 6 weken enkel, dat tikt door. Maar alsof ik daar aan kan doen ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:41

Moestuin schreef:
Net telefoon gehad dat ik volgende week evaluatie krijg op het werk omdat ik te veel ziek ben geweest dit jaar. Ja, klopt… 2 weken corona, 1 week griep, 6 weken enkel, dat tikt door. Maar alsof ik daar aan kan doen ;(

Is in Nederland bij veel bedrijven standaard wanneer je 3x of meer ziek bent per jaar. Zou er niet meteen wat achter zoeken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:43

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:52

Ik had de steelstofzuiger van mijn ouders meegenomen naar mijn appartement, maar helaas was die niet sterk genoeg om het appartement schoon te krijgen. Was leuk voor er bij, maar een paar stukjes kattengrit kon die niet opzuigen.
Dus mijn ICT-nerd-vriend is op zoek gegaan naar een nieuwe stofzuiger. 1 gevonden met dweilfunctie; Prima.

Nu is het een lomp zwaar ding die automatisch dweilt. Wat betekend dat ik bijvoorbeeld de bank niet meer kan stofzuigen.. En hij was ook nog eens meeegaduur :7. En ik vind 'm dus niet fijn :')
Laatst bijgewerkt door xPearl op 27-10-22 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:53

Urbanus schreef:
Koop een Henry! Wij hebben een James, zo gezellig! Echt m'n lievelingsstofzuiger.

Nee, ik wil alleen nog maar draadloos, dus steelstofzuigers, bevalt zo goed <3.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:59

Omdat er olie is gebruikt 150 jaar geleden? Foei Vincent! Hier een pot tomatenpuree ~~}>

8)7

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:21

Het "nut" is aandacht voor hun zaak. En daar kan ik wel inkomen, die aandacht genereren. We zitten nu eenmaal met een dijk van een klimaat crisis en er moet echt wat gebeuren.
Maar met tomatensoep gooien en met lijm smeren creëer je niet alleen aandacht, maar ook veel weerstand. Het gevaar is nu dat er alleen maar over de actie gesproken wordt -zie mijn reactie op het vastlijmen aan "het meisje met de parel" - maar niet meer over het klimaatbeleid. Dus zijn het voor mij sukkels.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:30

Ik zit weer tegen koorts aan ookal gebruik ik ontstekingsremmer/koortsremmers. Voel me ook lamlendig maar moet weer om 3:30 opstaan -O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:50

Moestuin schreef:

Dat is meestal gewoon standaard procedure bij x aantal ziekmeldingen, hoe goed onderbouwd die ook zijn, zeker bij grotere bedrijven. Ik zou er niet teveel achter zoeken :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:53

Relaxed schreef:
Omdat er olie is gebruikt 150 jaar geleden? Foei Vincent! Hier een pot tomatenpuree ~~}>

8)7

Maar dat is walnotenolie :+.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:54

Nou, dat is discriminerend voor de hazelnoten. Wat dachten ze wel. !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:56

_San87_ schreef:
Relaxed schreef:

8)7

Maar dat is walnotenolie :+.

Ja ik heb geen idee hoor, hoorde een keer zo'n soort uitleg.. vind het sowieso onzin deze acties :n

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 17:00

luuntje schreef:
Daisy sterkte.
Je zal wel spierpijn hebben.

Ik kan mij voorstellen dat ze door de bomen/bosjes minder zicht heeft gehad naar rechts.
Maar dat betekent dus extra opletten.

Ik heb echt nergens last van, ben ook niet gevallen dus dat zal er zeker mee te maken hebben :j
Ik ben ondertussen bij de garage langs geweest en ik heb idd gelijk: de poot is flink geraakt en daardoor verschoven. En het laspunt is idd ook gebarsten, in die mate dat de poot ieder moment kan afbreken, waardoor mijn brommer kan vallen. Ik gebruik nu dus de schuine poot.
Ik heb de bestuurster meteen een bericht gestuurd - maar heb haar nog steeds niet gehoord -O-
Heb haar heel vriendelijk de stand van zaken laten weten: dat de poot idd flinke schade heeft opgelopen en vervangen zal moeten worden, dat de garage me een offerte zal doormailen en dat ik die haar graag bezorg en dat we dan wel zullen zien hoe we het samen aanpakken. Ik heb haar ook gevraagd of ze even iets kan laten weten of ze mijn berichtjes goed ontvangen heeft - en ik hoor haar maar niet.

Ik word er echt nerveus van. Als ik haar morgen na mijn werk nog steeds niet gehoord heb, rij ik naar de politie. Ik stel me heel menselijk op, ben niet van plan oude krassen op haar te steken oid, als de poot niet beschadigd zou zijn geweest had ze me nooit meer gehoord, maar ik heb nu eenmaal wel schade en die heeft zij toegebracht. Dat zal ze zeker niet expres gedaan hebben, maar ik verwacht wel dat ze haar verantwoordelijkheid neemt nu het gebeurd is.

Ik snap oprecht niet hoe ze me niet gezien heeft haha. Ik was al echt al halverwege haar auto toen ze gas gaf, dus mijn hoofd kan er niet bij. Misschien zat ze aan de radio te prutsen ofzo, ik heb er echt geen idee van. Ik snap wel dat een ongeluk snel gebeurd is, maar ze had echt ruim zicht hoor.. Ik ben er vandaag onderweg naar de garage opnieuw 2x voorbij gereden, en ik begrijp het niet :')