Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar ik herken dat wel. Je wil op je best naar een (eerste) date. En ik heb dan altijd een schema in m'n hoofd als voorbereiding. Zo'n date is altijd al spannend en dan vind ik het fijn om er op m'n gemak naar toe te kunnen leven. Dus haasten voelt dan als een extra drempel.Chickyy schreef:Ik ben even benieuwd wat jullie hiervan vinden..
Zondag afgesproken om gisteravond een date te hebben, maar hij moest bij zijn vader op ziekenbezoek. Gisteren gevraagd of hij dan vanavond kon, maar dat werd krap. Ik vroeg dus door waardoor het krap werd, vanuit werk met eten en douchen werd het pas 20.30 dat hij klaar was. Dus ik gaf aan dat dat voor maandag toch ook zo was. Ja maar voor maandag had hij het eten al klaar en voor vandaag niet. Ben ik dan zo simpel dat ik denk, eet een plak brood en bestel wat bitterballen bij het drankje
Toen heb ik nog gepolst voor kerstavond, nee hij had geen plannen, maar dan is het overal zo druk (aldus hij)
Ik heb me voorgenomen dat ik wil dat iemand evenveel moeite voor mij doet als ik voor hem, geen 30/70 meer, maar allebei 70 qua inzet en moeite..
Als ik nu voor een 1e date al moet trekken..
Ben ik nu te moeilijk aan het doen?
Chickyy schreef:Ik heb me niet met zijn agenda bemoeit? Ik heb gevraagd waardoor het krap werd, aangezien hij maandag wel kon en dinsdag werd het krap? Dat snapte ik niet als je vaste werktijden hebt. De opmerking over het eten heb ik alleen gedacht, niet gezegd