Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:53

Klinkt wel moeilijk,moeilijk maar wie weet heeft het een reden

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Klinkt een beetje autistisch :') maar ik herken dat wel. Je wil op je best naar een (eerste) date. En ik heb dan altijd een schema in m'n hoofd als voorbereiding. Zo'n date is altijd al spannend en dan vind ik het fijn om er op m'n gemak naar toe te kunnen leven. Dus haasten voelt dan als een extra drempel.

Maar ik zou dan wel zelf met een andere datum komen. Dus ik snap zijn redenatie maar ik snap ook dat jij denkt van hallo doe een beetje moeite.

Als ik 2 voorstellen zou doen die allebei niet goed zijn en hij komt zelf ook niet met iets dan zou ik ook denken van hoeveel zin heb je überhaupt om me te ontmoeten.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

Chickyy schreef:
Ik ben even benieuwd wat jullie hiervan vinden..

Zondag afgesproken om gisteravond een date te hebben, maar hij moest bij zijn vader op ziekenbezoek. Gisteren gevraagd of hij dan vanavond kon, maar dat werd krap. Ik vroeg dus door waardoor het krap werd, vanuit werk met eten en douchen werd het pas 20.30 dat hij klaar was. Dus ik gaf aan dat dat voor maandag toch ook zo was. Ja maar voor maandag had hij het eten al klaar en voor vandaag niet. Ben ik dan zo simpel dat ik denk, eet een plak brood en bestel wat bitterballen bij het drankje :+
Toen heb ik nog gepolst voor kerstavond, nee hij had geen plannen, maar dan is het overal zo druk (aldus hij)

Ik heb me voorgenomen dat ik wil dat iemand evenveel moeite voor mij doet als ik voor hem, geen 30/70 meer, maar allebei 70 qua inzet en moeite..

Als ik nu voor een 1e date al moet trekken..

Ben ik nu te moeilijk aan het doen? :+

Ja. Tuurlijk, hij kan zelf met een tegenvoorstel komen. Ik zou er ook niet achteraan rennen.
Maar zou zelf enorm kriebelig worden als iemand gaat vragen naar mijn verantwoording waarom ik niet kan op dat moment. Zou het echt niet fijn vinden als iemand die je niet kent zich zo met mijn agenda bemoeit en daarom ook geen voorstel meer doen om af te spreken.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Ik heb me niet met zijn agenda bemoeit? Ik heb gevraagd waardoor het krap werd, aangezien hij maandag wel kon en dinsdag werd het krap? Dat snapte ik niet als je vaste werktijden hebt. De opmerking over het eten heb ik alleen gedacht, niet gezegd ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:28

Daar zou ik ook wel kriegel van worden ja. Alsof iemand je niet gelooft als je zegt dat je weinig tijd hebt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:39

Maar je hebt vaker aangegeven dat je iemand te passief vindt en er niet meer aan gaat trekken. Eigenlijk doet het er niet toe wat wij vinden. Het is duidelijk dat je hem niet initiatiefrijk genoeg vindt en het hem dus niet gaat worden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

Chickyy schreef:
Ik heb me niet met zijn agenda bemoeit? Ik heb gevraagd waardoor het krap werd, aangezien hij maandag wel kon en dinsdag werd het krap? Dat snapte ik niet als je vaste werktijden hebt. De opmerking over het eten heb ik alleen gedacht, niet gezegd ;)

Ik zou het voor nu los laten, kijken of hij zelf nog met iets komt en anders is het buhbye.
Als jij 3 voorstellen doet en niks kan of is goed of hij komt zelf met niks dan laat het gaan.

Ik zou wel dat soort vragen in de toekomst niet meer stellen, van waarom kan het dan wel en dan niet, zeker niet voor een eerste date. Dat kost je alleen maar energie.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:42

Ik zou gewoon aangeven, joh, ik heb een aantal data genoemd die jou niet uit komen, nu ligt de bal even bij jou. Mocht je interesse hebben dan hoor ik wel een datum van je.

En het daar bij laten. Dan weet je snel genoeg of hij serieus interesse heeft....

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

Ja de bal ligt sowieso al bij hem, ben er verder ook niet meer op in gegaan na zijn opmerking over de drukte met kerstavond.