wyoming schreef:Series met een open einde waarvan je al weet dat er geen volgens seizoen is/komt.
Welke was het? Kwestie dat ik het niet kijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Oude hond die dement aan het worden is,heel de dag ligt te piepen,hoort praktisch niks meer,blind aan één oog.
En agressief is.Dat is ze altijd al geweest vooral als ze iets moet doen wat ze niet wil.Wil ze niet buiten, raak ze dan niet aan of kom niet te dicht want dan heeft ze je vast.
poes schreef:Hier twee keer op twee dagen tijd naar de carwash geweest, auto ook niet schoonik kom uit autoverhuur dus ik wil hem echt brandschoon
Niobe schreef:Veel plezier! Hopelijk houden ze daar geen ‘karaoke’!
deksel schreef:Niobe schreef:Veel plezier! Hopelijk houden ze daar geen ‘karaoke’!
[ [url=m/9XWEHL.jpg]Afbeelding[/url] ]
poedersuiker
Lau schreef:Mijn relatie is over
Merlen schreef:poes schreef:Zet ze gewoon buiten met een geldbakje (goed afgesloten) bij. Gaat meer goed dan fout!
Dit was eigenlijk ook de bedoeling. Ik heb een kastje en geldbakje.
Het probleem is dat de zon hier volop op schijnt doorheen de dag.
De oudere dame is niet komen opdagen.Gisteren had ze via pb gestuurd dat het niet meer lukte dus kwam ze vandaag.Niks meer van vernomen.
Ik heb nou zo'n zin om dit even te vermelden op de lokale FB groep waarop ik de eieren aan bood.
DuoPenotti schreef:LWDaisy schreef:Misschien heb je een maagontsteking of voedselvergiftiging?
Gelukkig is het weer weg.
Maar Brrr kun je daar zulke symptomen van krijgen?