Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 22:17

wyoming schreef:
Series met een open einde waarvan je al weet dat er geen volgens seizoen is/komt.

Welke was het? Kwestie dat ik het niet kijk.

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 22:38

Oude hond die dement aan het worden is,heel de dag ligt te piepen,hoort praktisch niks meer,blind aan één oog.
En agressief is.Dat is ze altijd al geweest vooral als ze iets moet doen wat ze niet wil.Wil ze niet buiten, raak ze dan niet aan of kom niet te dicht want dan heeft ze je vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 22:54

Ik had mezelf (en de hond) per ongeluk buiten gesloten. Had niks bij me helaas en het was 14.00 smiddags en mijn man was net op zijn werk. Nadat ik de telefoon kon lenen van iemand op straat bleek dat mijn schoonouders (wonen in dezelfde wijk en hebben onze huissleutel) pas om 17.30 thuis kwamen en verder was er niemand met een sleutel van ons.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:02

Mijn relatie is over

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:06

Lau schreef:
Mijn relatie is over

:(:) Dat is onwijs køt, sterkte.

Vandaag onze auto "professioneel" laten reinigen, maar hij is verre van schoon -O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:08

Merlen schreef:
Oude hond die dement aan het worden is,heel de dag ligt te piepen,hoort praktisch niks meer,blind aan één oog.
En agressief is.Dat is ze altijd al geweest vooral als ze iets moet doen wat ze niet wil.Wil ze niet buiten, raak ze dan niet aan of kom niet te dicht want dan heeft ze je vast.

Oei sterkte! Lijkt mij tijd om haar te laten gaan.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:09

black_kelpie schreef:
Lau schreef:
Mijn relatie is over

:(:) Dat is onwijs køt, sterkte.

Vandaag onze auto "professioneel" laten reinigen, maar hij is verre van schoon -O-

Hier twee keer op twee dagen tijd naar de carwash geweest, auto ook niet schoon -O- ik kom uit autoverhuur dus ik wil hem echt brandschoon -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:36

poes schreef:
Hier twee keer op twee dagen tijd naar de carwash geweest, auto ook niet schoon -O- ik kom uit autoverhuur dus ik wil hem echt brandschoon -O-

Dat is ook leuk ja -O-

Ik heb er naderhand zelf nog een lap met allesreiniger door gehaald, die was zwart daarna. Stofzuigen moet ook gewoon nog een keer, lijkt er niet op. De grote vlekken uit de bekleding zijn er wel uit, maar armsteun en hoofdsteunen waren niet eens gedaan. In de hoekjes van de stoelzittingen zat gewoon nog prut, je verzint het niet. Ik kom er nooit weer :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:43

Hagelslag sterkte.

Wielrenner die hele fietspad nodig had.
Musje dat zo dom geweest is om tussen kast en schuur muur klem te komen. Alleen dan toch zien te verzinnen hoe weg krijgen. Was nog best lastig gezien kast leeg halen geen optie was weg bomvol liggen. Te zwaar om zo stukje te verschuiven. Uiteindelijk stapel stenen weg gehaald die op het hoekje stonden. Dunne bamboo stok is het uiteindelijk gelukt, maar wat een rotwerkje.

Beestje was heel snel weg.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 23:59

Lau schreef:
Mijn relatie is over

Nooo... -O- :knuffel:

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 00:54

Niobe schreef:
Veel plezier! Hopelijk houden ze daar geen ‘karaoke’!

Afbeelding
poedersuiker[/quote]
Hahahah, zal je altijd hebben.
Ik was net zo lam dat ik echt 1 minuut moest nadenken over hoe je karaoke schrijft. Volgens mij had ik het bijna geplaatst als “kareooke” :+.

Hoe was het in Nijmegen?

En nieuwe ergernis, voortbordurend op m’n overmatig alcoholgebruik: de kater die ik nu al voel opkomen. Die hoofdpijn :=.

Edit: quote verkloot, geen idee hoe ik dat nou goed moet doen. Sorry!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 01:20

Lig klaarwakker te piekeren over mijn werk. Had om 10u naar bed moeten gaan toen ik moe was.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 01:35

deksel schreef:
Niobe schreef:
Veel plezier! Hopelijk houden ze daar geen ‘karaoke’!

[ [url=m/9XWEHL.jpg]Afbeelding[/url] ]
poedersuiker

Hahahah, zal je altijd hebben.
Ik was net zo lam dat ik echt 1 minuut moest nadenken over hoe je karaoke schrijft. Volgens mij had ik het bijna geplaatst als “kareooke” :+.

Hoe was het in Nijmegen?

En nieuwe ergernis, voortbordurend op m’n overmatig alcoholgebruik: de kater die ik nu al voel opkomen. Die hoofdpijn :=.

Edit: quote verkloot, geen idee hoe ik dat nou goed moet doen. Sorry![/quote]
Goed water drinken. Scheelt een hoop! Succes straks..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 01:51

Lau schreef:
Mijn relatie is over

Neee…! Jullie waren toch al behoorlijk lang samen? Jeetje meis, wat klote. Hoe voel je je? Veel sterkte in elk geval! :(:)

Merlen schreef:
poes schreef:
Zet ze gewoon buiten met een geldbakje (goed afgesloten) bij. Gaat meer goed dan fout!

Dit was eigenlijk ook de bedoeling. Ik heb een kastje en geldbakje.
Het probleem is dat de zon hier volop op schijnt doorheen de dag.

De oudere dame is niet komen opdagen.Gisteren had ze via pb gestuurd dat het niet meer lukte dus kwam ze vandaag.Niks meer van vernomen.
Ik heb nou zo'n zin om dit even te vermelden op de lokale FB groep waarop ik de eieren aan bood.

Hier in de omgeving heeft iemand de eitjes gekoeld in een tempex (schrijf je dat zo?!) box in een kraampje, dan kunnen de mensen zelf het aantal eitjes pakken dat ze nodig hebben en afrekenen. Met een lijst met prijzen per 2, 4, 6 of 12.

@Hagelslag: heel veel sterkte, ik hoop dat je wel je ontspanning kunt vinden en kan slapen vannacht.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 07:28

Dat het nieuwe vlammetje van mijn ex hem letterlijk overal volgt. Ik kan niet eens normaal gesprek hebben zonder dat die .... erbij is. Bah

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 07:34

DuoPenotti schreef:
LWDaisy schreef:
Misschien heb je een maagontsteking of voedselvergiftiging?

Gelukkig is het weer weg.

Maar Brrr kun je daar zulke symptomen van krijgen?

Bij mij was het de smaak van rotte eieren die heel de tijd boven kwam, toen ik een voedselvergiftiging had.
Ik had preparé op warme toast gegeten :7

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 08:56

Lau heel veel sterkte :(:)

Wemkelover dat wordt hij vanzelf een keer zat hoor!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:24

Is de meivakantie al over? Ik moet gewoon naar de universiteit en de trein zit vol met rottige ellendige kinderen. :n

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:25

Ik haat mensen die in de ochtend als ik net wakker ben een gesprek proberen te starten. Of gewoon gaan praten tegen mij

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:38

Appeltje_1 schreef:
Ik haat mensen die in de ochtend als ik net wakker ben een gesprek proberen te starten. Of gewoon gaan praten tegen mij

Koptelefoon helpt!!!

Maar niet tegen die krijsstemmen van kinderen helaas.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:40

Dodelijke blikken wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:43

Eigenlijk mag ik niet klagen want mijn man deed om goed te doen… De laatste weken legde hij de gestreken en geplooide was weg bij ons dochter. Ik wil nu de was weg leggen en wat een ramp. Alles ligt door elkaar. Niets is nog gesorteerd. Zelfs kleren die klaar lagen om naar de container te brengen liggen er terug tussen. Dit wordt weer ellendig lang sorteren

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:51

Mijn hele familie.

Opa ligt wat slecht door z'n eigen domme eigenwijsheid. Oma gooit regelmatig updates in de groepsapp waarin eigenlijk alleen maar staat "het is nog steed poedersuiker. De dokter komt vanmiddag". Ik heb daar precies nul aan toe te voegen, dus ik lees alles, maar reageer zelf niet. Nou waren ze er met z'n tweeën heilig van overtuigd dat ik boos was, omdat ik niet reageerde. Dinsdag hadden ze gebeld, maar stond ik bij een cursus dus ik had geen tijd voor een lang gesprek, ik zou ze woensdag even bellen. Woensdag neemt er niemand op. Gister avond om 19u nog eens geprobeerd, neemt er weer niemand op. Half uur later nog een keer geprobeerd, toen nam oma op. Ze vertelde meteen dat ze dachten dat ik boos was want ik had niks van me laten horen in de app, ik had ze niet gebeld toen ze jarig waren. Nee duh, jullie zaten in het ziekenhuis, je had wel wat beters aan je hoofd. Daarnaast zouden we eigenlijk komen op jullie verjaardag, maar obviously ging dat dus niet door omdat jullie in het ziekenhuis zaten. Nouja, afgesproken dat ik dan vanaf nu zal reageren in de groepsapp. Daarna vertelde opa ook nog dat hij het zo vervelend vond dat ik geen dankjewel had gezegd toen ze (meer dan een jaar geleden) hier waren en een envlopje met kaart mee hadden gebracht. Ik had wel gezegd dat ik het een mooie kaart vond, maar geen dankjewel >;)
Nou, toen was ik op de kast.
En hij vond het ook nog zoooo vervelend dat er woensdag en donderdag de eerste keer niemand op had kunnen nemen! Joh, dikke prima, blijkbaar is iemand bezig met wat andes en dan probeer ik het later gewoon nog eens. Dat kon hij niet begrijpen :n

Vanochtend stuurde oma weer een appje in de groepsapp waarop ik letterlijk alleen heb gereageerd "Goed dat de dokter nog even komt". Meteen wordt ik als een soort puppy beloont. Ga toch weg man. Zo geen zin in dit soort familie gezeik. Meteen een mooi voorbeeld voor bij de psycholoog over twee weken :evaw:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 09:53

Waarom kunnen jongens niet de hint begrijpen als je niet op ze reageert :roll:

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 10:01

Lau schreef:
Mijn relatie is over

Sterkte gewenst :knuffel: