Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Heb je een linkje naar de thread elektra? Kan hem niet vinden
SusanH schreef:Die neus swab schijnt alweer achterhaald te zijn vertelde een GGD medewerker die vandaag een client op mijn werk kwam testen. Alleen uit de keel is nog nodig schijnbaar. Ik vind de neus erg vervelend, zelfs met de tips die Zebrastreep aangeeft heb ik nog lang pijn daarna. Schijnbaar is het heel smal bij mij daarbinnen. Dat ik weinig ruimte heb geef ik standaard aan, maar niet iedereen houdt daar even goed rekening mee.
friezenfan2 schreef:Als we met dit tempo door gaan komt er nog wel een nieuw deel.
Ergens voelt het wel fijn als iedereen negatief getest moet zijn voor een concert. Al ga ik dat testen niet fijn vinden en hoe lang gaat die negatieve test dan tellen. Ik heb best wat concerten gepland staan op 2 na allemaal al 2 keer verzet. Die 2 nieuwe zijn ook nog eens na elkaar. En dan zul je zien dat het in België weer anders geregeld wordt.
SusanH schreef:Even geheel in de stijl van corona, ik las op een UK site dat er binnenkort een prik komt voor mensen met obesitas, die prik zou moeten helpen bij gewichtsverlies. Hoe dat er precies uit zou moeten zien geen idee, volgens mij ben je er niet met alleen een prik. Gezonde leefstijl en sporten doen ook een hoop. En daarnaast, niet iedereen is te zwaar vanwege een ongezond eetpatroon. En er zijn heel veel mensen te zwaar vanwege psychisch onderliggende klachten of trauma uit het verleden, daar moet je ook iets mee doen.
996981 schreef:SusanH schreef:Even geheel in de stijl van corona, ik las op een UK site dat er binnenkort een prik komt voor mensen met obesitas, die prik zou moeten helpen bij gewichtsverlies. Hoe dat er precies uit zou moeten zien geen idee, volgens mij ben je er niet met alleen een prik. Gezonde leefstijl en sporten doen ook een hoop. En daarnaast, niet iedereen is te zwaar vanwege een ongezond eetpatroon. En er zijn heel veel mensen te zwaar vanwege psychisch onderliggende klachten of trauma uit het verleden, daar moet je ook iets mee doen.
Daar is hij dan![]()
De hier zo vaak aangedragen “als er een prik was tegen overgewicht, zou ik hem gelijk nemen”
Op ons wenken bedient
Loretta schreef:996981 schreef:Daar is hij dan![]()
De hier zo vaak aangedragen “als er een prik was tegen overgewicht, zou ik hem gelijk nemen”
Op ons wenken bedient
Wat is er opzich mis met het idee om mensen met overgewicht op die manier te helpen. Al zou ik het zelf liever zonder medicijnen doen. Maar als mensen hier mee geholpen zijn wat is dan het probleem.
996981 schreef:Nou, ik kan me de veler verzoeken om de discussie over lifestyle, gewicht, hart- en vaatziekten etc. ergens anders te gaan voeren nog goed herinneren. Om nu te stellen dat die discussie altijd gevoerd mocht worden is een beetje hypocriet als je het mij vraagt
Maar fijn dat er nu vanuit meerdere hoeken aandacht voor komt. Gewicht en bloeddruk hebben immers invloed (nee, het is inderdaad geen garantie) op veel meer gezondheidsaspecten en zijn vaak (niet altijd) een trigger voor ziekten en aandoeningen.
(En omdat het schijnbaar moet een disclaimer: ja, er zijn mensen die aangeboren afwijkingen hebben waardoor ze on beïnvloedbaar ziek zijn)
Citaat:Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Het vaccin stimuleert het immuunsysteem om antistoffen aan te maken tegen somatostatine. Door dit hormoon te dwarsbomen werkt het metabolisme weer optimaal en raak je snel kilo's kwijt.