Denk dat je iemand net wat harder steunt als je de familie van vroeger kent. Wordt dan toch iets persoonlijker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Tjonge, laat mensen lekker gepassioneerd zijn over de dingen die ze leuk vinden
MarlindeRooz schreef:Niobe schreef:Tjonge, laat mensen lekker gepassioneerd zijn over de dingen die ze leuk vinden
Mag me toch wel ergeren aan mensen die mensen letterlijk ziektes en erge dingen doodwensen?
En vanaf nu ook maar niet maar klagen over kinderen in het kindervrij topic? Want dat is ook de passie van velen.
Maar dit soort reacties bevestigen maar weer hoe serieus mensen een spelletje nemen.
friendly schreef:Doodsverwensingen zijn natuurljjk weer een ander uiterste. Die gaan te ver in hun passie. Ik las hier niks van dat soort dus dacht dst je t daarover had en op basis wat ik hier zag vond ik: laat leven. Maar bij doodsverwensingen… Nee dan ben ik ook tegen hoor.
Edit: het is geen spelletje, het is een sport
MarlindeRooz schreef:Beter lezen. Ik erger me aan volwassen die zich al kinderen gedragen en zich laten gaan om niks. En daar is dit topic voor.
Ik vind F1 achterlijk en toch staat heel mijn Twitter, fb, Bokt en insta vol met verwensingen. Stom algoritme.
MarlindeRooz schreef:Beter lezen. Ik erger me aan volwassen die zich al kinderen gedragen en zich laten gaan om niks. En daar is dit topic voor.
Ik vind F1 achterlijk en toch staat heel mijn Twitter, fb, Bokt en insta vol met verwensingen. Stom algoritme.