Heb geen zin dat er straks aangebeld gaat worden hier.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Klaarwakker... Hele dag maar over mij heen laten komen maar nu komt het even heel hard binnen. Hele week leef je er maar een beetje naar toe, en vol de focus op de examens (heb ik oma beloofd) en nu opeens is zomaar pats boem een hoofdstuk afgesloten.
Komt opeens even heel hard binnen...
MarlindeRooz schreef:Lift is kapot en ik had gebeld. Ik ben dan de contactpersoon maar het is laat en ik wil slapen. Heb al 1,5uur niks gehoord.
Heb geen zin dat er straks aangebeld gaat worden hier.
Detroit schreef:Dat mijn ex het blijkbaar nodig vind om twee mensen mij te laten sturen dat ik dik ben en het niet te zien is dat ik al 15kg kwijt ben. Leuk feitje, eentje heeft net zelf een maagverkleining gehad. Wat een enorm trieste bedoeling.
Dilan93 schreef:Detroit schreef:Dat mijn ex het blijkbaar nodig vind om twee mensen mij te laten sturen dat ik dik ben en het niet te zien is dat ik al 15kg kwijt ben. Leuk feitje, eentje heeft net zelf een maagverkleining gehad. Wat een enorm trieste bedoeling.
Triest heeft hiermee een nieuw dieptepunt bereikt.
Wat een loser. Of is ie gewoon jaloers op je?
Detroit schreef:Dat mijn ex het blijkbaar nodig vind om twee mensen mij te laten sturen dat ik dik ben en het niet te zien is dat ik al 15kg kwijt ben. Leuk feitje, eentje heeft net zelf een maagverkleining gehad. Wat een enorm trieste bedoeling.
taartjee schreef:Ik heb ontzettend veel last van lucht in mijn maag wat ik niet kan opboeren omdat ik dat niet kan. Dus nu maar misselijk op de bank liggen wachten tot het weg gaat...
Lestrange01 schreef:Dat sinds mijn zusje opgenomen is, zij mij super graag wil zien. Ik ben twee keer langs geweest de afgelopen anderhalf maand. Maar nu gaat mijn moeder langs en mijn zusje wilde per se dat ik ook kwam, en ik wil dan ook graag! Alleen ze zit ruim 2 uur rijden van waar wij wonen af, en zondag is mijn enige huiswerk dag dus dan kan ik gewoon niet vanwege school.. dat vind ik echt jammer. (Zeker omdat ze lekker op een terrassje gaan zitten)