Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 00:16

Lift is kapot en ik had gebeld. Ik ben dan de contactpersoon maar het is laat en ik wil slapen. Heb al 1,5uur niks gehoord. :?

Heb geen zin dat er straks aangebeld gaat worden hier.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 00:32

Koppijn die niet over gaat dus ik lig in bed terwijl man met vrienden gezellig aan het doen is. Meh.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 00:41

Dat ik probeer te slapen met de raam open maar ze schuin tegenover al vanaf 7 uur een kinderfeestje hebben en ze zo ontiegelijk hard praten en klere herrie maken met een toeter dat ik echt mega geïrriteerd geraak want ik mag straks gewoon werken _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 01:45

Klaarwakker... Hele dag maar over mij heen laten komen maar nu komt het even heel hard binnen. Hele week leef je er maar een beetje naar toe, en vol de focus op de examens (heb ik oma beloofd) en nu opeens is zomaar pats boem een hoofdstuk afgesloten.

Komt opeens even heel hard binnen...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 01:57

Zebrastreep schreef:
Klaarwakker... Hele dag maar over mij heen laten komen maar nu komt het even heel hard binnen. Hele week leef je er maar een beetje naar toe, en vol de focus op de examens (heb ik oma beloofd) en nu opeens is zomaar pats boem een hoofdstuk afgesloten.

Komt opeens even heel hard binnen...

Sterkte :knuffel:

Hier ook klaarwakker

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 07:09

MarlindeRooz schreef:
Lift is kapot en ik had gebeld. Ik ben dan de contactpersoon maar het is laat en ik wil slapen. Heb al 1,5uur niks gehoord. :?

Heb geen zin dat er straks aangebeld gaat worden hier.

Zitten er mensen in opgesloten? Zo niet, dan zullen ze vast niet midden in de nacht nog iemand gaan sturen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:03

Dat mijn ex het blijkbaar nodig vind om twee mensen mij te laten sturen dat ik dik ben en het niet te zien is dat ik al 15kg kwijt ben. Leuk feitje, eentje heeft net zelf een maagverkleining gehad. Wat een enorm trieste bedoeling.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:15

Detroit schreef:
Dat mijn ex het blijkbaar nodig vind om twee mensen mij te laten sturen dat ik dik ben en het niet te zien is dat ik al 15kg kwijt ben. Leuk feitje, eentje heeft net zelf een maagverkleining gehad. Wat een enorm trieste bedoeling.

Triest heeft hiermee een nieuw dieptepunt bereikt.

Wat een loser. Of is ie gewoon jaloers op je?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:19

Dilan93 schreef:
Detroit schreef:

Triest heeft hiermee een nieuw dieptepunt bereikt.

Wat een loser. Of is ie gewoon jaloers op je?

Ik heb geen idee wat er mis is met hem. Mijn ex en ik hebben alleen per mail contact via de notaris. We gaan niet op de leuke manier uit elkaar. Maar dit gaat wel een stapje te ver :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:20

Ik vind dat ook echt gedrag voor kinderen in de leeftijd van 10-12 jaar. Ook niet goed, maar die weten meestal nog niet hoe ze op een volwassen manier iets oplossen.

Jouw ex dus blijkbaar ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:30

Detroit schreef:

Weet je direct waarom je zo veel beter af bent zonder hem :)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:47

taartjee schreef:
Ik heb ontzettend veel last van lucht in mijn maag wat ik niet kan opboeren omdat ik dat niet kan. Dus nu maar misselijk op de bank liggen wachten tot het weg gaat...

Wat bij mij helpt is een groot glas cola snel opdrinken.
Daar krijg ik zoveel koolzuur van de maag dat alle lucht mee komt.

Zebrastreep, dat is echt wel heel erg waardeloos. Gevoelens zijn niet altijd makkelijk

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:23

Tot nu toe deze ochtend: knallende deuren, spelende gillende kinderen, toeterende auto's. Echt ik heb zo waardeloos geslapen, ik kan nu eindelijk uitslapen, en dan heb je dus dit. Stfu mensen ik wil slapen!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:37

Mijn zusje gaat trouwen en ik heb welgeteld 5 uur geslapen ivm de zenuwen :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:38

LaPluche schreef:
Mijn zusje gaat trouwen en ik heb welgeteld 5 uur geslapen ivm de zenuwen :')

Jij hoeft niet hoor :))

Maar veel plezier vandaag :D

Ik werd wakker met hooikoortsklachten. Wordt weer feest vandaag :=

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:41

Hebben we in ieder geval allebei feest :')

Ze is echt mijn kleine zusje, we hebben een hele speciale band. En ik ben wel een zenuwpees eerste klas.

Ik erger me aan alle corona topics die uit de grond gestampt worden...
Bokt wordt nu meer ‘Rona

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:46

Veel plezier vandaag lapluche +:)+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:53

Telpeva schreef:
Tot nu toe deze ochtend: knallende deuren, spelende gillende kinderen, toeterende auto's. Echt ik heb zo waardeloos geslapen, ik kan nu eindelijk uitslapen, en dan heb je dus dit. Stfu mensen ik wil slapen!

Eigenlijk dan soms toch blij met dat ik in een streng gereformeerd dorp woon. :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:36

Dat sinds mijn zusje opgenomen is, zij mij super graag wil zien. Ik ben twee keer langs geweest de afgelopen anderhalf maand. Maar nu gaat mijn moeder langs en mijn zusje wilde per se dat ik ook kwam, en ik wil dan ook graag! Alleen ze zit ruim 2 uur rijden van waar wij wonen af, en zondag is mijn enige huiswerk dag dus dan kan ik gewoon niet vanwege school.. dat vind ik echt jammer. (Zeker omdat ze lekker op een terrassje gaan zitten |()

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:38

Lestrange01 schreef:
Dat sinds mijn zusje opgenomen is, zij mij super graag wil zien. Ik ben twee keer langs geweest de afgelopen anderhalf maand. Maar nu gaat mijn moeder langs en mijn zusje wilde per se dat ik ook kwam, en ik wil dan ook graag! Alleen ze zit ruim 2 uur rijden van waar wij wonen af, en zondag is mijn enige huiswerk dag dus dan kan ik gewoon niet vanwege school.. dat vind ik echt jammer. (Zeker omdat ze lekker op een terrassje gaan zitten |()

Gewoon lekker gaan! Ik heb in zulke situaties zoiets van school is belangrijk maar sommige dingen zijn net even belangrijker. Ik heb nu ook nog genoeg te doen voor school, maar ga eerst lekker met mijn paardje naar buiten. Na zo'n dag als gisteren vindt ik dat je zeker even lief voor jezelf moet zijn.

Helemaal na wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt, ben ik er wel achter dat familie belangrijker is als school.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:45

@Lestrange
Met je moeder mee gaan en onderweg in de auto iets mee om te leren. (als dat mogelijk is)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:13

Op pad voor de vaccinatie.Ik kijk naar beneden op de plaats van bestemming,heb ik mijn sloffen nog aan.Gelukkig lijken ze een beetje op sneakers.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:25

Dat ik alweer kriebel in m’n keel heb en hoest. Hoeveel niet Corona virusjes moet ik oppakken zeg

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:27

Lastig Lestrange. Ik zou inderdaad kijken of je in de auto wat huiswerk kan doen, eventueel vast wat dingen doorlezen of dingen luisteren. Schrijven gaat uiteraard wat lastig, maar wellicht kan je wel gewoon dingen doorlezen, dingen aanstrepen die belangrijk zijn uit een tekst zodat je daar later een samenvatting van kan maken.

@LaPluche, lucht in m'n maag kwam door cola :+
Ik heb zoiets wat "dysfunction of the belch reflex" heet wat inhoud dat het klepje wat je slokdarm afsluit van je luchtpijp niet opent bij druk van onderen. De boeren borrelen wel op, maar blijven rond de ademsappel steken waar ik ontzettend misselijk van word. Het enige wat helpt is plat op mijn rug liggen zodat de lucht niet in mijn keel blijft steken en wachten totdat het over is. Dit duurt vaak een half uurtje.
En gefeliciteerd! Geniet van deze mooie dag :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:38

Mannen _O-

Aantal keer wat gaan doen met iemand, bij mij was het gevoel er toch niet. Dus ik heb dat netjes gezegd. Krijg je vervolgens ‘maar wij hebben nog geeneens s*x gehad?’

Uh huh?? Ben je nu verbaasd dat ik je afwijs voor dat wij sliepen omdat je wist dat dat daarna toch ging komen? Of ben je nu verbaasd omdat ik dat bij voorbaat al niet met jou wil? :')

Zoiets zeg je toch niet? :+