Algemeen Corona-topic #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:48

Pandora2 schreef:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/Buiten ... d=msedgdhp

Bolsonaro blokkeert nu ook de toegang tot drinkwater, ontsmettingsmiddelen en medische verzorging voor de indianen en zwarte brazilianen :x _-:(

Sorry voor Will, laat deze gek zo snel mogelijk het loodje leggen.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:50

tienus63 schreef:
LadyMadonna schreef:
Hier een paar dorpen verderop 15 besmettingen bij een noten fabriek... wederom arbeidsmigranten die in busjes naar de fabriek gebracht worden....

De mars fabriek?

Zit die niet Veghel?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:04

tienus63 schreef:
LadyMadonna schreef:
Hier een paar dorpen verderop 15 besmettingen bij een noten fabriek... wederom arbeidsmigranten die in busjes naar de fabriek gebracht worden....

De mars fabriek?

Nee bij snack connection. Opvallend dat een van de oprichters en in april is overleden aan corona

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:49

tienus63 schreef:
Pandora2 schreef:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/Buiten ... d=msedgdhp

Bolsonaro blokkeert nu ook de toegang tot drinkwater, ontsmettingsmiddelen en medische verzorging voor de indianen en zwarte brazilianen :x _-:(

Sorry voor Will, laat deze gek zo snel mogelijk het loodje leggen.

De bron van dit bericht is wat dubieus en ik lees het bericht niet in andere media terug....

sureido

Re: Algemeen Corona-topic #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:03

Heb vandaag wel echt een Corona dip. Er waren zoveel leuke festivals gepland, vakantie, etc.. als ik dan filmpjes zie van herinneringen van feestjes denk ik echt had ik hier maar meer van genoten. :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:05

sureido schreef:
Heb vandaag wel echt een Corona dip. Er waren zoveel leuke festivals gepland, vakantie, etc.. als ik dan filmpjes zie van herinneringen van feestjes denk ik echt had ik hier maar meer van genoten. :+

Herkenbaar hoor!
Dit heeft bij mij ook wel vooral te maken met dit druilerige weer. :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:07

sureido schreef:

Herkenbaar, ik zit vakantiefoto’s van vorig jaar te kijken en denk: dat gaat nooit meer gebeuren, had ik maar meer genoten toen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:07

Ja hier ook :(

Vakantie afgezegd vanwege corona, dus zie echt op tegen 6 weken eenzaam in mijn huis straks. Vrienden werken gewoon door, die optie heb ik helaas niet. Partner heb ik helaas ook niet. Alle hobby's zijn gestopt. Bijrijdpaard verkocht. Dus nu al AAAAHHH.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:08

Sheran schreef:
Ja hier ook :(

Vakantie afgezegd vanwege corona, dus zie echt op tegen 6 weken eenzaam in mijn huis straks. Vrienden werken gewoon door, die optie heb ik helaas niet. Partner heb ik helaas ook niet. Alle hobby's zijn gestopt. Bijrijdpaard verkocht. Dus nu al AAAAHHH.

Geen bevriende collega’s met wie je misschien kan optrekken :(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:09

Of een stal in de buurt waar je kan helpen?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:09

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:11

Het is te hopen dat Bolsonaro er dood ziek van wordt. Anders heeft zijn "het is maar een griepje" uitspraak naar zijn mening nog waarheid ook .

Mijn god, wat een kromme zin zeg. Maar ja, jullie snappen me wel.

OK, poging 2.

Ik hoop dat B er doodziek van wordt. Hij beweert immers dat "het maar een griepje is". Als hij er inderdaad bijna niet ziek van wordt, sterkt hem dat in zijn bewering. En dat is niet best.

Inderdaad, werk-ontwijkend gedrag dit. RIEN! aan het werk!

Nou, nog ff dan.
We kregen in de familie app een filmpje van mijn zwager op de fiets! Niet een home trainer, niet een revalidatie fiets of zo, nee gewoon, fietsen op de parkeerplaats van het revalidatiecentrum op een echte fiets! YES! Goed he?
Laatst bijgewerkt door rien10 op 09-07-20 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:11

rien10 schreef:

Hier ben ik inderdaad nog naar aan het kijken! Maar heb ook geen zin om als een 12-jarig meisje de hele dag op de manege te staan vegen :P

Lena: Nee helaas! Partners/getrouwd/kinderen en allemaal zien ze geen mensen buiten het gezin.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:13

rien10 schreef:
Het is te hopen dat Bolsonaro er dood ziek van wordt. Anders heeft zijn "het is maar een griepje" uitspraak naar zijn mening nog waarheid ook .

Een paar journalisten willen 'm voor de rechtbank omdat hij zijn mondkapje gister demonstratief afdeed bij een interview. :x

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:13

Sheran schreef:
rien10 schreef:

Hier ben ik inderdaad nog naar aan het kijken! Maar heb ook geen zin om als een 12-jarig meisje de hele dag op de manege te staan vegen :P

Lena: Nee helaas! Partners/getrouwd/kinderen en allemaal zien ze geen mensen buiten het gezin.

Ja, dat snap ik helemaal.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:14

Sheran schreef:
rien10 schreef:

Ging jij niet naar Zuid-Spanje op een stal werken ? Of verwissel ik iemand ?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:15

Sheran schreef:
rien10 schreef:

Jammer! Dat zou nog wel een uitkomst zijn. Je bent tenslotte allemaal die periode vrij.
Hier voel je, je misschien wel wat oud voor https://www.devledders.nl/over_ons/werk ... x9siMdq8Ts maar misschien dat je dit wel leuk lijkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:15

Pandora2 schreef:
rien10 schreef:

Een paar journalisten willen 'm voor de rechtbank omdat hij zijn mondkapje gister demonstratief afdeed bij een interview. :x

Dat vind ik dan nog wel een goede zet!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:16

Citaat:
Mijn god, wat een kromme zin zeg. Maar ja, jullie snappen me wel.

Ik vond die zin helemaal prima ! :D Was gewoon op z'n belgisch 8-)

Wat een goed nieuws van je zwager !!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:20

Leuke tip Lena, dank je wel! Naar zoiets was ik ook op zoek, eigenlijk dus intern (want anders moet je de hele vakantie een huisje betalen)

@Pandora: dat was ik. Had dat ook gedaan omdat ik dan wat te doen zou hebben in de vakantie, want ik zag het al aankomen. Helaas af moeten zeggen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:44

Sheran, kan je misschien niet op een manege bij ponykamp of ruiterkamp met oudere kinderen helpen? Dat is ook leuk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:52

Bolsenaro voelt zich al veel meter door die chloorhexine (of hoe heet het?)
Hij nam heel demonstratief een tabletje in

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:07

Morrie schreef:
sureido schreef:

Herkenbaar, ik zit vakantiefoto’s van vorig jaar te kijken en denk: dat gaat nooit meer gebeuren, had ik maar meer genoten toen.

Over 'n jaar (of met 'n beetje pech 2) is de pandemie voorbij en kun je weer als vanouds op vakantie.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:25

elnienjo schreef:
Over 'n jaar (of met 'n beetje pech 2) is de pandemie voorbij en kun je weer als vanouds op vakantie.

Helaas zijn wij dan niet meer in staat om nog met de caravan op stap te gaan, vrees ik, we gaan allebei lichamelijk er niet op vooruit

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:28

Morrie schreef:
elnienjo schreef:

Helaas zijn wij dan niet meer in staat om nog met de caravan op stap te gaan, vrees ik, we gaan allebei lichamelijk er niet op vooruit

Ik vind het sowieso een beetje een dooddoener.