maar als t niet anders is, is t niet anders (eventueel, want we kunnen nog niks voorspellen)
Heb je al vaak gevlogen, PSvanLot? Ik vind het ontzettend bijzonder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik heb pas 2x gevlogen, sinds ik zelf kon sparen. Mijn familie kom dat niet betalen vroeger.. ik zou het ontzettend jammer vinden, ik heb nog zo weinig van de wereld gezienen ik ben geen 20 meer...
maar als t niet anders is, is t niet anders (eventueel, want we kunnen nog niks voorspellen)
Heb je al vaak gevlogen, PSvanLot? Ik vind het ontzettend bijzonder
Joman schreef:CharleyT schreef:@ Joman: in het zonnetje zitten, break nemen, toe doe nou. Effies los van deze hectiek.
Nee hoor. Ik laat me niet wegjagenIk wil graag gewoon een discussie voeren over Corona. Dat een aantal hier persoonlijk menen te moeten worden, lijkt mij een brevet van onvermogen. Reageren op de man ipv op de inhoud. Niet erg netjes.
Mijn berichten gingen precies over de inhoud. Totdat anderen meenden daar vanaf te moeten wijken. Spreek hen liever aan of geef zelf een inhoudelijke bijdrage
Asciugamano schreef:Volgens mij niet waar hoor.
1 meter is waarschijnlijk al genoeg; 1,5 is zeker.
Het virus zit op de grotere druppeltjes die niet zo ver komen.
(Ik zal de bron zo ff zoeken. Was een viroloog op de Correspondent.)
Gypsy schreef:Zeg HC mijn moeder zegt altijd als je niks aardigs te zeggen hebt zeg dan maar niks. Het is nu wel duidelijk dat je helemaal niks (meer) met nl hebt, misschien moet je je op een spaans paardenforum aanmelden.
Peetstap schreef:Er wordt nog aardig gevlogen hoor...
Maar vraag is: HOE gaan ze dat straks doen praktisch ??
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/cabinepersoneel-zorgen-vliegen-corona/
cabinepersoneel-zorgen-vliegen-corona
Janine1990 schreef:Ik ging een paar dorpen verderop naar de XL Jumbo. Maar daar staan mensen gewoon uitgebreid dingen te bekijken, pakken dingen en zetten ze terug.
Op een gegeven moment loop ik een pad in waar een mevrouw gewoon 5 minuten staat te loeren naar het schap, dus ik verontschuldigde me naar degene achter me en die zei meteen: ik heb het idee dat mensen al veel lakser worden.
tienus63 schreef:@coby, op de cohort afdeling lopen de artsen en verpleegkundigen onbeschermd over de gangen.
Deuren naar patiënten kamers zijn of gesloten of de afstand is veel te groot voor besmetting.
Dat werd althans vorige week getoond in de uitzending [...]
imaudy schreef:Mensen beginnen idd wat terug te vallen, maar er is ook minder een gespannen sfeertje vind ik. Denk omdat er voldoende pleepapier te koop is. De angst voor een lockdown en lege schappen is toch wat weg.
Destination schreef:imaudy schreef:Mensen beginnen idd wat terug te vallen, maar er is ook minder een gespannen sfeertje vind ik. Denk omdat er voldoende pleepapier te koop is. De angst voor een lockdown en lege schappen is toch wat weg.
Stuur maar wat door naar Duitsland dan, hier in de buurt nog steeds nergens te krijgenIk was vandaag in de supermarkt, maar was er heel snel weer uit. Veel te druk en ook bij de kassa’s kon je geen afstand houden van de klant bij de kassa naast je.
imaudy schreef:Hoe doe je dat dan zonder wc-papier? De kat?