Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessol

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:44

Veel sterkte Moniek! :(:)

Dat mijn vader het aan alles laat blijken hoe ontzettend lastig het voor hem is om voor mij te zorgen. Kun je nu eens even niet aan uzelf denken? Hij zit continue te vragen wanneer ik op mijn loopsgips kan steunen, alsof ik dan ineens de hele wereld aankan.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:50

Wow Michelle wat asociaal -O- ik hoop echt dat je kat het gaat redden :(:)

Ik erger mij aan 5 kippen van mijn werk. Zijn overgebleven van het laden en normaal word zoiets weg gewerkt of door de vos opgevreten omdat niemand er echt iets om geeft dat ze achterblijven.
Althans dat is erg grof gezegd maar niemand gaat als het donker is en je kunt ze pakken zo laat terug om ze te redden aangezien het laat donker is
Ik wel dus ik ving ze gisterenavond laat.
Gaan vandaag of morgen weg maar zitten nu in mijn tuin, had ze opgesloten voor vanacht en wil ze zo loslaten in een ren maar ze maken herrie onder mijn raam _O-. Echt stop nog even ik kom zo _O-
Heb ze uit een boom moeten vangen omdat ze daarin op stok gingen.
Stik van de spierpijn van die acrobatische toeren :')
Maarrrrrrr, ze krijgen een goed huisje en daar doe ik het voor **\O/**

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:55

Kippen zijn leuk. <3

Gisteren teveel gedaan. |o

Maar nu wel verse nieuwe aardappelen moet alleen nog een paar dagen wachten voor ik ze mag eten. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:56

MoniekJ schreef:
Niet geërgerd, maar vooral erg verdrietig. Mijn zus is vanmiddag overleden ;(

Heel veel sterkte! :(:)

Nacht twee weinig tot niet kunnen slapen van de pijn..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:06

Marcella schreef:
Kippen zijn leuk. <3

Maar nu wel verse nieuwe aardappelen moet alleen nog een paar dagen wachten voor ik ze mag eten. :')

Ik vind ze ook echt heel leuk.
Ook om mee te werken!
Je mag er best 2 hebben :')
Minder leuk was dat krakkemikkige ik 5 meter de lucht in moest om ze uit een dode boom te vissen _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:11

MoniekJ schreef:
Niet geërgerd, maar vooral erg verdrietig. Mijn zus is vanmiddag overleden ;(

Gecondoleerd Y;(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:56

Moniek, gecondoleerd.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:59

Zenuwen voor de bedrijfsarts, het is een telefonische afspraak en ik ben bang dat mijn verhaal niet goed over gaat komen en ik weer fulltime aan de slag moet -O- (ik zit op het moment overspannen thuis, incl. paniekaanvallen en even boodschappen doen is voor mij al te vermoeiend)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:04

Heel veel sterkte Moniek, gecondoleerd! Y;(

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:11

Flowery schreef:
Zenuwen voor de bedrijfsarts, het is een telefonische afspraak en ik ben bang dat mijn verhaal niet goed over gaat komen en ik weer fulltime aan de slag moet -O- (ik zit op het moment overspannen thuis, incl. paniekaanvallen en even boodschappen doen is voor mij al te vermoeiend)

Oh snap heel goed hoe je je voelt :(:) Schrijf voor jezelf even de belangrijkste punten op papier dan kan je dat langsgaan om te checken of je alles hebt gezegd. Stel jezelf kwetsbaar op, het is lastig naar iemand die je verder niet kent maar dit is wel in jou belang en als jij je nog niet goed genoeg voelt om fulltime aan de slag te gaan dan is dat echt niet raar!

Sterkte Moniek Y;(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:13

Sterkte Moniek.

Flowery goed opschrijven wat je wilt zeggen. In de stress vergeet je anders dingen.

Ik ben wakker geworden met hoofdpijn, helaas. En ik zou zo graag weer eens een paar uur alleen thuis zijn na bijna 3 maanden iedereen thuis en om me heen. Gewoon even het hele huis stofzuigen zonder dat ik rekening moet houden met conference calls, online lessen, formatieve toetsen en online huiswerkbegeleiding, kinderen die nog in bed liggen en weet ik veel. Of de badkamer/wc poetsen of vloer dweilen terwijl er daarna niemand overheen loopt terwijl het nog nat is. Gewoon een uur zonder deuren die open en dicht gaan, heen en weer geloop, "mama waar is", dingen die uit handen vallen of gepraat....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:17

Radio aanzetten dat dan kensington er direct op is. Ugh. Dan maar spotify. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:47

Hebben jullie even? Mijn nachtrust:

22:30 - ik ging naar bed
23:45 - een vrouw stond gezellig tetterend te bellen. In een woonwijk, voor mijn huis. Rot oooop ik sliep net!
0:15 - ik was weer in slaap gevallen. Iemand ging voor het huis van mijn buurman parkeren, de hysterische hond van mijn buurman gaat af en stopt niet met blaffen en grommen.
5:00 - de kat van mijn andere buren, die buiten liep, wou naar binnen en stond te krijsen en te gillen.
7:15 keffende hondjes in de straat verderop, waar de hond van mijn buurman weer hysterisch op reageert.
8:00 mijn wekker ging, sliep er finaal doorheen
9:50 werd ik gebroken wakker
Grrr

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:50

'Kwijlende' mensen om een veel te dik paard....

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:07

Klanten die mij gaan uitleggen hoe ik m'n werk moet doen. Ik werk hier vijf jaar, jij drie maanden. Wie van ons zou nu beter weten waar hij mee bezig is? :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:12

Dat ik over een half uur tentamen heb en niet goed geleerd heb en super zenuwachtig ben want dit is mijn eerste tentamen sinds februari. En ook mijn eerste thuis-tentamen. Gelukkig mogen we onze boeken erbij houden. Maar we moeten 40 open vragen beantwoorden waarbij we het boek moeten gebruiken om dingen op te zoeken en we hebben er maar 70 minuten voor, hoe dan???

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:13

DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:17

Lestrange01 schreef:
Dat ik over een half uur tentamen heb en niet goed geleerd heb en super zenuwachtig ben want dit is mijn eerste tentamen sinds februari. En ook mijn eerste thuis-tentamen. Gelukkig mogen we onze boeken erbij houden. Maar we moeten 40 open vragen beantwoorden waarbij we het boek moeten gebruiken om dingen op te zoeken en we hebben er maar 70 minuten voor, hoe dan???

De tip bij een openboek toets is veelal inderdaad wel leren. Verder ken je boek. Mijn leerlingen laat ik post its plakken bij belangrijke onderwerpen. Een lijstje met blz. nummers maken etc.
Tip voor nu! Rustig blijven en het register gebruiken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:18

LukieBradley schreef:
Marcella schreef:
Kippen zijn leuk. <3

Ik vind ze ook echt heel leuk.
Ook om mee te werken!
Je mag er best 2 hebben :')
Minder leuk was dat krakkemikkige ik 5 meter de lucht in moest om ze uit een dode boom te vissen _O-

Heb er al 4 incl. haan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:21

Nayomie schreef:
DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.

Bij mij heeft mijn pakketje er 2 dagen over gedaan om van oirschot naar joure te komen. Vanochtend eindelijk een tijdsindicatie. Duurt nu al een week terwijl agradi zei dat het op voorraad was.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:27

Marije_1997 schreef:
Nayomie schreef:

Bij mij heeft mijn pakketje er 2 dagen over gedaan om van oirschot naar joure te komen. Vanochtend eindelijk een tijdsindicatie. Duurt nu al een week terwijl agradi zei dat het op voorraad was.

HAHA, wordt dat met paard en wagen vervoerd? _O-

Het scheelt dat ik deze spullen pas over 5 week nodig heb, maar toch. Ik wil het zo graag binnen hebben :))

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:35

lenaa_tje schreef:
Lestrange01 schreef:

De tip bij een openboek toets is veelal inderdaad wel leren. Verder ken je boek. Mijn leerlingen laat ik post its plakken bij belangrijke onderwerpen. Een lijstje met blz. nummers maken etc.
Tip voor nu! Rustig blijven en het register gebruiken.

Thanks! Ik ken het opzich wel redelijk hoor. Ik ga wel even snel de post its plakken want dat is inderdaad erg handig!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:36

Nayomie schreef:

DPD is net Russische roulette.

Komen ze vandaag? Bellen ze aan? Ben ik eigenlijk wel thuis terwijl ik de hele dag thuis ben? Nemen ze de moeite om uit de bus te komen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:38

Ik wacht ook gezellig mee met een pakketje van dpd. Pakket ligt nu al 3 dagen in Melle in Duitsland. Nou ja dan maar een verlaat verjaardagskado verwacht niet meer dat het kado er voor donderdag is. Gelukkig vind ik mijn verjaardag ook niet zo heel erg belangrijk dus zonder kado overleef ik wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:40

Nayomie schreef:
HAHA, wordt dat met paard en wagen vervoerd? _O-

Het scheelt dat ik deze spullen pas over 5 week nodig heb, maar toch. Ik wil het zo graag binnen hebben :))
Nou, kun je lachen, maar in de 17de eeuw was de post zo efficiënt dat je 's morgens al een brief van Leiden naar Amsterdam kon sturen, en diezelfde avond al antwoord had. En dat ging ook nog eens per trekschuit. :')

Hier is het ook steevast gezeik met pakketjes. Gelukkig delen we met z'n drieën een voordeur, want ze bellen alleen aan voor het appartement op de begane grond. Degene op de eerste verdieping en ik moeten dus altijd maar hopen dat de bewoonster daarvan thuis is als er iets bezorgd wordt, want bij ons bellen ze nooit aan. 8)7 In Frankrijk had de bezorger laatst zelf maar getekend bij het afleveren van het pakketje (en de naam van m'n vriendin verkeerd gespeld :') ), dus dat werd nog een heuse speurtocht waar dat ding was, want hij lag ook niet bij de voordeur. :))