Sushi is smering ja, maar het smerige van whisky went gelukkig uiteindelijk wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deksel schreef:marleen_88 schreef:Ik vind dat de dames los in het bos (bh-loos) overrated en bij 99,9% van de gevallen ook nog eens geen gezicht.
Omg hahaha, het zit alleen zoveel fijner dan zo’n stomme bh die telkens druk uitoefent, in je vel drukt en prikt.
deksel schreef:marleen_88 schreef:Ik vind dat de dames los in het bos (bh-loos) overrated en bij 99,9% van de gevallen ook nog eens geen gezicht.
Omg hahaha, het zit alleen zoveel fijner dan zo’n stomme bh die telkens druk uitoefent, in je vel drukt en prikt.
MarlindeRooz schreef:Bij mij zie je het bijna niet hoor als ik geen BH aan heb. En ik heb geen kleine maat. Het ligt heel erg aan je bouw.
marleen_88 schreef:MarlindeRooz schreef:Bij mij zie je het bijna niet hoor als ik geen BH aan heb. En ik heb geen kleine maat. Het ligt heel erg aan je bouw.
Ik hoop het voor je meid, je wilt niet weten hoevaak ik het zie. En het is (heel vaak!) gewoon echt geen gezicht.
Net een horrorfilm: het hangt, het schudt, floddert en wiebelt en je ziet de pannenkoek vaak door het shirt heen. Brrrrr
MarlindeRooz schreef:Oké Meid.
Ik heb trouwens altijd een BH aan dus niemand ziet het tenzij je me spot tijdens het laten plassen van de oppashond. En wat moet het naar zijn om mensen zo op hun uiterlijk te beoordelen als mens. Meid.
marleen_88 schreef:deksel schreef:Omg hahaha, het zit alleen zoveel fijner dan zo’n stomme bh die telkens druk uitoefent, in je vel drukt en prikt.
Nooit last van.
Heb je dan wel de goede maat?