Eens even kijken of dit wat wordt!!!

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AbleToDream schreef:Ik heb gisteren detective zitten spelen, een match met iets te propere foto's dus even reverse image search gedaan (bedankt aan wie die tip hier geplaatst had) en inderdaad, het waren foto's van een of andere instagrammer uit texas. Waarom zou je je daar in hemelsnaam met bezig houden?
Nu maar hopen dat ze die persoon van de app gooien na de report.
Martje80 schreef:Ik heb echt helemaal niets met Duitsers. Als ze beginnen met praten droog ik echt ter plekke op.
Maar ik zit richting de Duitse grens, en er komen best wat oosterburen voorbij. En laat dat nou echt gewoon 90% allemaal echt knappe kerels zijn....
Maar dat taaltje hé.
Martje80 schreef:Ik heb echt helemaal niets met Duitsers. Als ze beginnen met praten droog ik echt ter plekke op.
Maar ik zit richting de Duitse grens, en er komen best wat oosterburen voorbij. En laat dat nou echt gewoon 90% allemaal echt knappe kerels zijn....
Maar dat taaltje hé.
daffodil schreef:No Silly wtf? Wat bezielt zulke mensen toch...bah.
Duitsers zou ik ook niet wild van worden, ik vertik het ook om Duits te spreken. Engels prima, Frans wordt al lastig maar voor vakantie prima maar Duits? Nee....gewoon nee.
Urielle schreef:Ik heb dat met Belgen. De vader van m'n kinderen is Belg, zelf daar jarenlang gewoond, veel Belgische klanten... En zodra ik dat zeikerige accent al hoor zou ik er het liefst zo'n zinken vuilnisbakdeksel tegenaan rammen. Heel het achterbakse Calimerogedrag van de gemiddelde Vlaming ligt me ook voor geen meter, dus maar goed ook.
Limburgers matchte ik trouwens ook niet wegens allergie voor dialect.