Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 08:22

Ik kom me even melden, na 4 jaar vrijgezel te zijn geweest, en mede door dit topic, Tinder op de telefoon gezet.
Eens even kijken of dit wat wordt!!! *\o/*
Uiteraard houd ik jullie op de hoogte. :')

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:59

Ik heb gisteren detective zitten spelen, een match met iets te propere foto's dus even reverse image search gedaan (bedankt aan wie die tip hier geplaatst had _/-\o_ ) en inderdaad, het waren foto's van een of andere instagrammer uit texas. Waarom zou je je daar in hemelsnaam met bezig houden? :roll: Nu maar hopen dat ze die persoon van de app gooien na de report.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:18

Achja! Je kan iemand rapporteren.. had ik ook moeten doen. Helaas helemaal niet aan gedacht maar gewoon verwijderd.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:22

AbleToDream schreef:
Ik heb gisteren detective zitten spelen, een match met iets te propere foto's dus even reverse image search gedaan (bedankt aan wie die tip hier geplaatst had _/-\o_ ) en inderdaad, het waren foto's van een of andere instagrammer uit texas. Waarom zou je je daar in hemelsnaam met bezig houden? :roll: Nu maar hopen dat ze die persoon van de app gooien na de report.

Dat kun je inderdaad rapporteren, maar persoonlijk heb ik dat al opgegeven. Zijn gewoon teveel van dat soort profielen. -O-

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:29

Ik heb niet het idee dat ze daar echt eat mee doen. Ik had een match met iemand op badoo en die bleek zijn partner te bedriegen (random verhaal, ze snapt me niet, ik kom te kort thuis :')). Die heb ik vertelt dat hij het dan lekker moet uitmaken of moet praten ipv bedriegen. En gerapporteerd maar ik bleef hem gewoon zien bij mensen in de buurt

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:08

Ik heb echt helemaal niets met Duitsers. Als ze beginnen met praten droog ik echt ter plekke op.
Maar ik zit richting de Duitse grens, en er komen best wat oosterburen voorbij. En laat dat nou echt gewoon 90% allemaal echt knappe kerels zijn....
Maar dat taaltje hé.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:16

Haha ja ik kom ook best wel wat knappe duitse koppen tegen. Laat iko nou net helemaal niks met duits hebben :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:26

Martje80 schreef:
Ik heb echt helemaal niets met Duitsers. Als ze beginnen met praten droog ik echt ter plekke op.
Maar ik zit richting de Duitse grens, en er komen best wat oosterburen voorbij. En laat dat nou echt gewoon 90% allemaal echt knappe kerels zijn....
Maar dat taaltje hé.

Duitsers knappe kerels _O- _O-

Oh boy zeg dat niet tegen mijn arrogante lelijke collega's _O-

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:28

Ja echt hoor. Knappe stoere kerels. Maar als ze beginnen te praten is het al klaar voor mij. Zo kortzichtig ben ik :D :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:29

Martje80 schreef:
Ja echt hoor. Knappe stoere kerels. Maar als ze beginnen te praten is het al klaar voor mij. Zo kortzichtig ben ik :D :')

Ductape. Het lost zoveel op :j

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:33

Whaaaa, goed idee. Shut up and kiss me, oh wait... :x

Heb net wel een Ier gematcht. Niet rood,en niet klein..en dat accent kan ik dan weer wel warm van worden. Ok niet te verstaan, maar toch.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:37

Martje80 schreef:

Heb net wel een Ier gematcht. Niet rood,en niet klein..en dat accent kan ik dan weer wel warm van worden. Ok niet te verstaan, maar toch.

Zie! Sla je gewoon dat zoenen over _O-

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:41

Nee joh, daar begint het mee.
Zoenen vind ik persoonlijk wel een essentieel onderdeel van iemand leren kennen. Zit zo veel emotie en chemie in. Zou niet zonder willen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:45

No Silly wtf? Wat bezielt zulke mensen toch...bah.

Duitsers zou ik ook niet wild van worden, ik vertik het ook om Duits te spreken. Engels prima, Frans wordt al lastig maar voor vakantie prima maar Duits? Nee....gewoon nee.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:23

Martje80 schreef:
Maar dat taaltje hé.

Hier idem, de meeste zijn echt wel knap. Maar ik kan echt geen Duits en zon seksloze taal

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:25

Ben dus niet de enige met die afwijking, pfieuw

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:31

Martje80 schreef:

Hou je bek en bef me was het toch?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:39

Ik heb dat met Belgen. De vader van m'n kinderen is Belg, zelf daar jarenlang gewoond, veel Belgische klanten... En zodra ik dat zeikerige accent al hoor zou ik er het liefst zo'n zinken vuilnisbakdeksel tegenaan rammen. Heel het achterbakse Calimerogedrag van de gemiddelde Vlaming ligt me ook voor geen meter, dus maar goed ook.
Limburgers matchte ik trouwens ook niet wegens allergie voor dialect.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:46

Die struggle ken ik :') afgaand op de foto denk ik leuk die like ik. En dan komen ze uit Duisburg. Laat maar weer :') ik heb geen zin om in een andere taal te communiceren. Dan moet ik teveel nadenken

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:58

Exitium schreef:
Martje80 schreef:

Dat word ook lastig met ductape :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:05

daffodil schreef:
No Silly wtf? Wat bezielt zulke mensen toch...bah.

Duitsers zou ik ook niet wild van worden, ik vertik het ook om Duits te spreken. Engels prima, Frans wordt al lastig maar voor vakantie prima maar Duits? Nee....gewoon nee.

Harde nein dus. Ik heb er ook niet zoveel mee maar bij een echt leuke zou ik hem er niet om laten schieten. Een Volendammer daarentegen :brr:

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:16

Urielle schreef:
Ik heb dat met Belgen. De vader van m'n kinderen is Belg, zelf daar jarenlang gewoond, veel Belgische klanten... En zodra ik dat zeikerige accent al hoor zou ik er het liefst zo'n zinken vuilnisbakdeksel tegenaan rammen. Heel het achterbakse Calimerogedrag van de gemiddelde Vlaming ligt me ook voor geen meter, dus maar goed ook.
Limburgers matchte ik trouwens ook niet wegens allergie voor dialect.

Ik vind sommige Vlamingen ook gewoon oprecht heel moeilijk te verstaan, vooral het West-Vlaams. En je kan ook niet je hele leven lang "wat zeg je?" blijven vragen, dat is ook zo awkward. :=

Edit om toe te voegen: sowieso vind ik accenten moeilijk. Ik spreek ABN, maar ook Zeeuws. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand er enorm op zou afknappen als je de hele dag Zeeuws praat.
Laatst bijgewerkt door Lau07 op 17-02-21 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:16

Martje80 schreef:
Exitium schreef:

Dat word ook lastig met ductape :')

Dan heb je geen ducttape meer nodig :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:27

Ik haak af op mensen die mompelen......dan maakt het niet meer uit of je met een accent spreekt, ik hoor het gewoon niet. Ik ben slechthorend op beide oren en haat een gehoorapparaat. Ik vind dat ik prima kan functioneren maar ja je moet wel duidelijk praten.

Ik waarschuw nieuwe dates ook echt, niet fluisteren in bed :D :D :D :D

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:28

Dan heb je geen ducttape meer nodig :')[/quote]

Ja duh..te snel gelezen. Praten met mond vol mag ook niet..