Synne is dr papa haha al hoor ik wel dat ze steeds meer op mij gaat lijken.
Tamara
Geplaatst: 11-07-19 10:31
Leuk hoe al die mixen uitpakken Mooi hoor dat rossige bij Sophie Laura! Hier zit rood haar ook in de familie, mijn vader is vuurtorenrood. Ik hoop nog steeds dat mijn jongens dat niet geërfd hebben Maar dat heeft vooral te maken met het feit dat mijn vader echt een k-jeugd gehad heeft en altijd zwaar is gepest met z’n haarkleur. Dus dat zit er echt ingeramd bij mij, rood=pesten. Terwijl dat wrs meer met zijn karakter te maken heeft gehad weet ik nu, maar moeilijk om dat ‘los’ te zien. Neefje met rood haar vind ik echt prachtig. Oudste wordt steeds donkerder blond met blauwe ogen, man is donkerblond met blauw/grijze ogen. Rossig in de baard, maar dat schijnt geen invloed te hebben in de genen Ik ben lichtblond met blauwe ogen. Oudste is een mix, maar neigt vooral naar mij, zowel karakter als uiterlijk. Jongste is nu nog heel licht, zit af en toe rossige gloed over.
Dat is wel goed te zien ja tita, leuk!
Oh dat zijn zure uitgaven vind ik toch Mir. Nodig, belangrijk, maar niet om blij van te worden. Net als onderhoud aan auto’s. Van de week nieuwe gordijnen betaald, das dan toch leuker
Oh ze wordt groot Ing! Leuk!
Niwla
Geplaatst: 11-07-19 10:39
Ik heb twee kopietjes van mijn man gebaard.
M_i_R
Geplaatst: 11-07-19 10:41
Ctrl A --> Ctrl C --> Ctrl V
Staat goed bij elkaar Ingrid!
Grappig Tita, idd een kopie! En supertoffe broek van Bobo
Ik ook en ik hoop dat het bij de jongste nog goedkomt en dat ie op mij gaat lijken. Bij de oudste een verloren zaak vrees ik Ik wil heel graag dat eentje op mij lijkt
Dat zou ik ook wel leuk vinden ja.. Ik had nog hoop bij deze. Tot we nog eens de babyfoto’s van mijn man bekeken en ik er achter kwam dat T nóg meer op zn vader lijkt dan B al deed
Mijn zoon is een duidelijke mix vind ik. Als baby leken wij totaal niet op elkaar. Mensen zeggen wel dat we op elkaar lijken. Ik zie meer karakter trekjes hahaha
Lautje_: mooi poppenhuis en gave speelhoek! Heerlijk z’n hoek in je huis. Kan de rest netjes blijven. Je draagdoek is ook fantastisch. Stond ook op mijn lijstje, maar we hebben toch de tula.
M8teld: wat een schatje zo met die spaniëls!
Panty: gave trui van bobo met een eland. Die moet ik hebben!
Hier een blond kindje met blauwe ogen. Ik verwacht dat hij heel wit blond gaat worden. Na de geboorte leek hij op mij, maar nu steeds minder.
tita
Geplaatst: 11-07-19 16:13
MB
Hoe vallen die suspender pants van HoJ ik moet wat broekjes hebben want de effen broekjes hebben gaatjes. Nu is er 74/80 beschikbaar en S is dus 74cm