Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:ik passeerde vanmorgen op een relatief drukke weg langs een vader met 2 koters, elk op hun fietsje (vader ook). Jongste kind zag er mss 4-5 uit? Beide kinders aan het zwalpen langs die weg, waarvan de jongste nu en dan een ongecontroleerde ruk aan zijn stuur deed en zo even 2 meter op de weg zwalpte om dan terug te sturen...
Noemen ze dit natuurlijke selectie ofzo?
sanso schreef:Kinderen zijn ook regelmatig ongeleide projectielen die constant zelfmoordpogingen doen die ‘mislukken’ omdat de ouders of omstanders tijdig ingrijpen.
Fireheart schreef:Desty schreef:In de winkel is het gisteren en vandaag ook echt drama. Flinke tantrums en kinderen die hangend aan de arm jengelend de winkel uitgesleept worden.
Maar je krijgt er zoveel voor terug![]()
sanso schreef:Kinderen zijn ook regelmatig ongeleide projectielen die constant zelfmoordpogingen doen die ‘mislukken’ omdat de ouders of omstanders tijdig ingrijpen.
MarcoBorsato schreef:Ontopic: een kind van 6 met fiets en al in de supermarkt. Sterf.
Varekaj schreef:Wij zijn vandaag een koophuis gaan bekijk. In de kinderkamer lag vasttapijt... en ik rook er verdoken urineHeel subtiel, maar als verpleegkundige herken je die geur onmiddellijk. Mijn vriend merkte het bijvoorbeeld niet.
Wss heeft 1 van de best nog kleine kindjes er ooit een ongelukje gehad, maar jezus. Er waren nog fikse minpunten aan het huis waardoor het niks werd, maar deze blijft me toch het meeste bij.