Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:16

Veel plezier!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:26

Have fun!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:47

Veel plezier! :D

Damn, volgens mij trek ik mensen aan die ver weg wonen. Laatst op een festival iemand ontmoet, komt uit het onderste puntje van Limburg, maar woont nu in Praag, en nu een heeeeele leuke tinder match, woont in Nijmegen.. Hoe dan :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:54

Veel plezier!

En Ultimo... iemand waar ik heel graag een date mee zou willen woont in Yorkshire, Engeland... dus mja bekend gevoel? _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:56

Hhilde schreef:
Murth Mossel <3 Echt heel erg mijn ding momenteel :~ O:)

Ja die is leuk! Ook in het echie gewoon chill.[/quote]
Ken jij hem in het echt? <<)[/quote]

Sorry, dat niet :D Kwam hem in zijn hoogtij bner dagen heel vaak tegen bij het stappen, zelfde scene. Laaang geleden... Maar zelfs toen gewoon een super chille gast! Ondanks zijn groupies gewoon zijn ding doen en gewoon aardig en relaxed tegen iedereen! Heel anders dan zijn vakgenoten :Y) Sorry voor het voeden van je crush O:)

Gisteren is mijn date spontaan langsgekomen en heeft pannekoeken voor mij gebakken. 5e date en ik geloof dat ik de vlinders niet meer kan beteugelen met mijn vlindernetje :=

Veel plezier resistance!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:09

Rytir schreef:
Sorry voor het voeden van je crush O:)

Niet erg, onbereikbare liefde is wel makkelijk en duidelijk :')

Citaat:
Gisteren is mijn date spontaan langsgekomen en heeft pannekoeken voor mij gebakken. 5e date en ik geloof dat ik de vlinders niet meer kan beteugelen met mijn vlindernetje :=

Veel plezier resistance!

Oeh! Leuk! Geniet ervan <3

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:15

Saartje_J schreef:
SophievdV schreef:
Je kent zijn vriendin niet toch? Het is hier al vaker voorbij gekomen maar bedenk goed wat je doet voordat je zelf dingen op gaat lossen.

Want vaak word jij dan gezien als boeman terwijl je weinig verkeerd hebt gedaan. Wat je wel zou kunnen doen is tegen hem zeggen dat hij moet dimmen omdat je anders overweegt het tegen zijn vriendin te zeggen. Wellicht zet dat hem aan het denken.

Een oude vriendin van me zit in een vergelijkbare situatie. Zij is smoorverliefd op een collega die een vriendin heeft. Hij is op haar avances in gegaan en ze zijn dus intiem geweest. Prima, maar hij weet dat ze dol op hem is en zij weet dat hij een vriendin heeft. Vervolgens laat hij haar bungelen en zijn vriendin is nog steeds zijn vriendin.

Meestal maken mannen geen keuze. Als je graag een relatie wil dan laat je deze man beter gaan. Je verdient namelijk beter!

Ja, precies dit!
En ik hoor idd heel vaak dat de man uiteindelijk toch bij zijn huidige vriendin blijft. Aan de andere kant heb ik ook gedacht... wil ik eigenlijk wel een man die zo makkelijk vreemdgaat?
Uit zijn woorden en manier van handelen kan ik wel opmaken dat hij heel weinig respect heeft voor zijn huidige vriendin. Ze zijn ook een keer uit elkaar geweest dus ik denk dat het allemaal niet teveel voorstelt.

Ik heb eerder gevraagd van .. waar gaat dit naar toe? Hij zei toen.. ik weet het nu nog niet...ik wil er over praten. Schijnbaar vindt hij andere dingen toch wel belangrijker als met mij praten dus vandaar deze move van mij vandaag. Ik wil hem niet de macht geven door te blijven vragen en wachten.. Ik wil zelf zoveel mogelijk de touwtjes in handen houden.

Als ik m morgen zie ben ik gewoon vriendelijk en als hij afstandelijk blijft ga ik hem gewoon zeggen van.. kun je niet gewoon normaal tegen mij doen? Zonder aan mij te zitten?

Als ik dit zo lees denk ik echt alleen maar die wilt van 2 walletjes eten. Zodra jij duidelijkheid wilt weet hij 'niet wat hij wilt' terwijl hij waarschijnlijk huisje boompje beestje wilt including een minnares :Y)

Misschien ben ik nu m'n vooroordelen aan het trekken, maar ik krijg wel echt zo'n gevoel en idee bij je verhaal.

Maar wel heel goed van je dat je jezelf onafhankelijk opstelt t.o.v hem. Niet hem het gevoel geven dat hij hier in luilekkerland kan gaan kiezen wanneer die naar z'n huis vrouwtje wilt of wanneer die z'n behoefte wilt bevredigen :j

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:44

SophievdV schreef:
Als ik dit zo lees denk ik echt alleen maar die wilt van 2 walletjes eten. Zodra jij duidelijkheid wilt weet hij 'niet wat hij wilt' terwijl hij waarschijnlijk huisje boompje beestje wilt including een minnares :Y)

Misschien ben ik nu m'n vooroordelen aan het trekken, maar ik krijg wel echt zo'n gevoel en idee bij je verhaal.

Maar wel heel goed van je dat je jezelf onafhankelijk opstelt t.o.v hem. Niet hem het gevoel geven dat hij hier in luilekkerland kan gaan kiezen wanneer die naar z'n huis vrouwtje wilt of wanneer die z'n behoefte wilt bevredigen :j

Ik dacht letterlijk hetzelfde als jou .. snoepen van 2 walletjes.. dat bevalt m zo wel. Thuis wordt er voor hem gezorgd en op 't werk zoekt hij spanning. Ben benieuwd of die morgen nog zo geïrriteerd reageert.

Normaal geven we elkaar ook een kus einde van de dag, maar ik ben gelijk de auto in gestapt en aangereden na dat ik nog even met een andere collega stond te lachen buiten, hij heeft dat gezien. De tijd zal t uitmaken maar denk dat ik mezelf nu behoed heb voor nog meer ellende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 02:23

Zo, ik ben weer thuis. Het was echt heel gezellig en fijn! :D Zaterdag date 2, haha. Samen koken.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 07:56

Dat denk ik ook Saartje :j

Wat leuk Resistance! Geniet ervan :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 08:24

Leuk Résistance, en het tempo erin zaterdag alweer

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 08:54

Ja goed van je saar! :j
Hij zal zichzelf eerdaags even flink achter de oren moeten krabben en gaan nadenken. Waarschijnlijk snapt hij zelf prima waarom dat jij nu een beetje boos bent. Moet alleen even tot hem doordringen wat ie ermee doet :P

Leuk resistance! Veel plezier

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 09:03

Als hij niet ophoudt zou ik gewoon dreigen met naar zijn vriendin gaan :+
Maar weet niemand op het werk dat die samenwoont ofzo?

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:44

Shaggy09 schreef:
Hij zal zichzelf eerdaags even flink achter de oren moeten krabben en gaan nadenken. Waarschijnlijk snapt hij zelf prima waarom dat jij nu een beetje boos bent. Moet alleen even tot hem doordringen wat ie ermee doet :P

Ik zei toevallig net.. kun je niet meer aardig doen ? Hij zei geïrriteerd dat ik van hak op De tak spring volgens hem.. Ik zei ik wil gewoon duidelijk heid .. Hij zei dat ie al had aangegeven dat ik geen speeltje voor m ben. Maar zo gedraagd hij zich wel.. Ja iedereen hier weet dat hij samen woont. Vind het zo gemeen dit bah.. Zit te denken of ik überhaupt nog tegen hem ga praten. Hij schuift het terug in mijn schoenen zonder rekening te houden met gevoelens.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:45

Wat leuk jongens, ik lees ook nog mee hoor :D
Resistance, klinkt super gezellig!

Hilde: Die Mossel is toch van wat vroeger Flinke namen was? Ik heb ze een keer live mogen bewonderen toen ik 14 was dat vond ik toen erg stoer weet ik nog haha <<)

Ik zat gisteren gezellig op de bank bij een oude tinderdate waar ik pas 1 keer mee gedate had, de man van 30 met kind. Hij zei daarna steeds af en nu wilde we het toch weer eens proberen. Hij vind het gewoon super spannend en kon eigenlijk ook niet begrijpen wat ik in hem zag dus vandaar dat dat hem onzeker maakte. Maar het was echt weer heel erg gezellig en we hebben super veel gelachen.
In ieder geval vind ik hem wel interessant en wil nog wel vaker afspreken maar niet als het weer zo lang duurt dus dat eerst maar eens aanzien.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:51

Saartje_J schreef:
Shaggy09 schreef:

Ik zei toevallig net.. kun je niet meer aardig doen ? Hij zei geïrriteerd dat ik van hak op De tak spring volgens hem.. Ik zei ik wil gewoon duidelijk heid .. Hij zei dat ie al had aangegeven dat ik geen speeltje voor m ben. Maar zo gedraagd hij zich wel.. Ja iedereen hier weet dat hij samen woont. Vind het zo gemeen dit bah.. Zit te denken of ik überhaupt nog tegen hem ga praten. Hij schuift het terug in mijn schoenen zonder rekening te houden met gevoelens.

Maar waar hoop je op dan? Waar wil je nog duidelijkheid over? Dat hij zijn vriendin verlaat voor jou?

Ik moet de eerste mens nog tegenkomen die eerlijk zegt dat je een speeltje was. Mensen zijn doorgaans niet zo eerlijk als ze over zulke dingen vooraf niet eerlijk zijn denk ik.

Je moet je afvragen of je nog wel iets wil van iemand die zo onrespectloos met zijn vriendin om gaat. Wie zegt dat hij dat ook niet bij jou doet later?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:56

Saartje, ik ga idd mee met Capopjekop.. Je gaat geen duidelijkheid krijgen, hij gaat niet bij zijn vriendin weg.. Hij vond het zo wel makkelijk, thuis iemand die voor hem zorgt en jou als leuke afleiding erbij.. Negeren lijkt me het beste voor jullie allebei :j

Resistance, leuk!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:25

Ik snap het niet Saartje, hij flirt met jou jij flirt met hem je belandt in bed met hem en je komt er later achter dat hij samen woont. Nu zeg je net dat heel het bedrijf al weet dat hij samen woont maar je kust hem wel gewoon bij weggaan? Wat denken je collega's dan wel niet?????? Ik weet niet maar hoe kan jij het als enige niet weten dan, en heeft geen enkele collega wat gezegd? Ik zou gewoon zeggen dikke vinger je hebteen vriendin en zoek het maar uit en als je me blijft lastig vallen ga ik je vriendin wel inlichten... Je bent sowieso wel een speeltje voor hem ook al zegt hij van niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:45

Wat capopjekop zegt, ja. Met zo iemand moet je eigenlijk niets te maken willen hebben.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:09

Leuk om alle leuke dates te lezen!

Ik kan zelf even niet daten want ik ben letterlijk blutter dan blut... dus ondanks dat ik gisteren wel gevraagd ben even pas op de plaats maken.

Studeren is zo poedersuiker. _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:10

Ik vind het ook een wat bijzonder situatie Saartje. Zou afstand nemen, op werk gewoon beleefd doen en verder niet.

Blut zijn suck Nummus! Maar een date hoeft toch niet perse geld te kosten?

Tof dat je date geslaagd was Resistance!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:14

Idd. Lekker wandelen ofzo. Wat eten en drinken van thuis mee en hopsakee

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:17

Nou ja als hij dat ok vindt wil ik best op een date inderdaad, maar daarom heb ik ook niet nee gezegd maar even uitgelegd dat het even op z'n goedkoop moet. :)

Over een paar maanden studeer ik af, hopelijk ben ik dan nooit meer zo blut als dat ik nu ben... _O- Want dan hangt mijn inkomen niet meer van de DUO af.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:18

Dikke prima dan toch?? Als die er niet op in gaat, his loss :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:20

Ja precies. Als ie nooit zou willen wandelen heb ik toch niks aan 'm want ik wandel dus wél graag.