Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:AlwaysH schreef:Ik hoop mijn account wat actiever te krijgen nu wij weer meer doen. Paard had namelijk ook vakantie, haha.
Ik heb een hint, via mijn telefoon kan ik de onderste regel van je onderschrift niet goed lezen
moonsparkle schreef:Google pixel maar ik had het zelf eerst ook en kreeg deze tip toen van een andere bokker die toen mijn onderschrift niet helemaal kon lezenhet zal denk ik per telefoon of browser misschien verschillen
Edit : de onderste regel is door de helft waarbij de onderste helft mist
Spruit schreef:Ik blijf het wel bijzonder vinden dat zoveel mensen een eigen bedrijf op proberen te starten via een platform wat niet van hun is. Alsof Insta je verschuldigd is een gunstig algoritme aan te biedenIk heb er laatst ook een webinar over gevolgd (over een beginnend bedrijf zijn + social media gebruiken) en die legde het ook zo uit; Je moet een eigen platform (website) creeëren en de social media gebruiken om de mensen naar je website te lokken én er te houden. Is Marie Forleo, een hele succesvolle zakenvrouw. Een andere fout die ze noemde is mensen op je site krijgen, maar die door verkeerde funnels naar je social media pagina terug te sturen, juist bij je website vandaan. Met als gevaar dat ze geen handel met je doen
Een buurmeid van mij gebruikt Insta op de manier zoals Forleo aanraadt, ze maakt zelf ijs. En die is hier in de buurt super succesvol. Waarom? Ze gaat naar buiten, ze spreekt mensen, maakt afspraken, zorgt ervoor dat ze in de lokale winkels ligt. Dat was haar niet gelukt als ze enkel op Insta was blijven hangen. Sterker nog, ze heeft nog niet eens zo lang een Insta account, waar ze wel laat zien hoe ze ijs maakt, hoe haar ijstaarten eruit zien, een aantal acties. Én, het ijs wat ze maakt is ook echt heel goed
Overigens gaat mijn account echt heel goed, ik post nu zelfs niet meer op tijden waarop ik de meeste likes krijg volgens statistieken en krijg nu zelfs meer likes dan voorheenEerst wilde ik vooral veel info geven, nu plaats ik gewoon wat ik leuk vind zonder er een doel achter te hebben. Ja, ik deel wat ik leuk vind, niet waarvan ik denk dat anderen dat leuk vinden. En dat trekt toch mensen aan blijkbaar