Ja, zijn helemaal gevoerd, t lijkt wel met een soort duikpakspul!
Mavelle
Geplaatst: 21-09-18 14:54
Ik heb de gok genomen en deze besteld. Dit leek me nou typisch zo'n item waarvan ik over een paar maanden zou denken "had ik ze nou maar wel besteld". Met die kindervoetjes weet je het nooit maar ik hoop dat ze deze in december/januari aan kan. En zo niet dan kan ik ze vast wel weer verkopen.
Nog even een vraagje, puckababy 4 seizoenen, is dat een slaapzak van 100cm? Het lijkt me zo kort.. Overweeg er een te kopen, maar dan is het wel fijn als ze er ook daadwerkelijk tot haar 2e jaar in kan.
Urbanus
Geplaatst: 21-09-18 15:07
Hij is huge, O zwemt er nog steeds in.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 21-09-18 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt
SuperLiesje
Geplaatst: 21-09-18 15:07
100 cm inderdaad! Dat is echt wel heel lang hoor! Ik heb er voor Fien inmiddels 2, ze slaapt op haar buik en kan geen dekentje over dus maar dikke slaapzak gekocht!
Ohh heerlijk MM. Die kleur is zo mooi hè van Little Hedonist. Echte heerlijke jongensoutfit.
Net nog wat Donsjes bijbesteld voor vrienden als kraamcadeautje. Altijd goed denk ik.
Net alle zomerkleren weggelegd. Bleef ongeveer 4 van alles over. Dus we moeten toch echt wat bij gaan halen. Gaan binnenkort wel eerst even naar Roermond. Manlief mag kind zo op bed leggen en heb demonstratief dr kledingkast opengezet.
MizzMontana
Geplaatst: 21-09-18 19:18
Hahaha, ben benieuwd of hij die hint meteen begrijpt.
Het is zo’n lekker dikke stof en kleur kan idd echt overal bij. De tuinbroeken jongen is er ook erg blij mee! Hij vindt het vak op zijn buik ook fantastisch om spullen in te stoppen. Sokken uit en in de buidel