Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:31

Op de Belgische “Marktplaats”, 2dehands, staat momenteel een advertentie van iemand die heel vuile laarzen zoekt van knappe jonge dames, maximum tot maat 41. Hij/zij wil ze ook voor je poetsen.
:')
Dus als iemand nog een makkelijk centje wil bijverdienen... :D

orkaan

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:16

Ik baal van mijzelf mag dat ook! Ik ben normaliter heel precies en netjes wat er op marktplaats komt en de omschrijving erbij

Had een camping logeerbedje te koop + extra matras, kwam vandaag iemand voor langs.

Wilde hem uiteraard opzetten (uiteraard prima), zag met uitklappen dat ik er een vlek op zat. (schaamde mij best wel..zo kom ik ook lekker betrouwbaar over....... :-( )

De persoon heeft hem dus niet meegenomen, baalde er van, normaliter kijk ik alles zelf helemaal na en maak het keurig schoon/wassen oid voordat het op marktplaats komt, deze keer niet gedaan.

Dus ja slordig van mijzelf al bood ik nog ter plekke aan om hem even schoon te maken (was een oppervlakkige vlek) maar dat hoefde al niet meer. (hadden overigens 23,75 afgesproken..nieuwprijs is zo'n 100-110 euro). (kwamen er 20 km enkele reis voor rijden).

Iig nu netjes schoongemaakt, nieuwe foto's gemaakt en weer op marktplaats gezet :-)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:36

Nou, als je het voor zo weinig mag meenemen en die vlek gaat er zonder problemen uit vind ik dat als koper niet zo'n punt.

Hopelijk kun je er wat meer voor vangen nu je het zelf hebt schoongemaakt. :)

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:25

studiemiep schreef:
Ik baal van mijzelf mag dat ook! Ik ben normaliter heel precies en netjes wat er op marktplaats komt en de omschrijving erbij

Had een camping logeerbedje te koop + extra matras, kwam vandaag iemand voor langs.

Wilde hem uiteraard opzetten (uiteraard prima), zag met uitklappen dat ik er een vlek op zat. (schaamde mij best wel..zo kom ik ook lekker betrouwbaar over....... :-( )

De persoon heeft hem dus niet meegenomen, baalde er van, normaliter kijk ik alles zelf helemaal na en maak het keurig schoon/wassen oid voordat het op marktplaats komt, deze keer niet gedaan.

Dus ja slordig van mijzelf al bood ik nog ter plekke aan om hem even schoon te maken (was een oppervlakkige vlek) maar dat hoefde al niet meer. (hadden overigens 23,75 afgesproken..nieuwprijs is zo'n 100-110 euro). (kwamen er 20 km enkele reis voor rijden).

Iig nu netjes schoongemaakt, nieuwe foto's gemaakt en weer op marktplaats gezet :-)

Haha ik zou mij niet zo n zorgen maken. Het gaat maar om een klein bedrag.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:26

Ik maak mij ook geen zorgen hoor. Baalde gewoon van mijn eigen slordigheid. Heb een hekel aan die bedjes uitklappen daarom van te voren niet gekeken...knullig maar helaas.

Gebruiken hem niet meer en dan staat het gewoon in de weg. Vandaar dat ik blij was dat ie weg was.

En idd ik maak er straks vast wel iemand anders blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 08:12

Gut een nieuwe manier van zaniken..:
Ik adverteer niet met mijn volledige naam dus kom ik onbetrouwbaar over.
Brengt wel een glimlach op m’n gezicht.
Je zal zo wantrouwend zijn.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:03

Ik ben opzoek naar een duur en gewild artikel. Dat weet oplichtend Nederland ook en ik ben verbaasd over de hoeveelheid mensen die dit artikel winnen bij een bingo of die stoppen met hun kappersopleiding. Iedere dag komt er wel weer artikel op marktplaats en bijna altijd gewonnen bij de bingo. Ik ben geneigd om eens te vragen welke bingo dat is, daar moet ik ook aan meedoen... >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:10

maaikemuis schreef:
Ik ben opzoek naar een duur en gewild artikel. Dat weet oplichtend Nederland ook en ik ben verbaasd over de hoeveelheid mensen die dit artikel winnen bij een bingo of die stoppen met hun kappersopleiding. Iedere dag komt er wel weer artikel op marktplaats en bijna altijd gewonnen bij de bingo. Ik ben geneigd om eens te vragen welke bingo dat is, daar moet ik ook aan meedoen... >;)

Waar ben je naar op zoek dan?

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:19

Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar.

Hier mogen mensen altijd alles komen ophalen. En nee ik sta niet met mijn volledige naam op marktplaats. Tja als dat niet meer voldoende is om vertrouwen te wekken..dan kopen ze hun spullen maar ergens anders.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 11:23

Ik ben op zoek naar een Dyson Airwrap. Een of ander supersonisch haarstijlding. Met bijbehorende supersonische prijs. Maar schijnbaar zijn er per week minstens 3 bingo’s waar die dingen bij gewonnen worden. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 11:40

Er staan weleens Dyson airwraps op Marktplaats zag ik?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 12:14

Ja, voornamelijk gewonnen bij de bingo! Maar je mag ze nooit op komen halen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:27

Ik ben zelf kapster maar ik denk dat je wel heel veel mazzel moet hebben om die op Mp weten te scoren, kan je hem niet beter nieuw kopen?
Op de bingo gewonnnen geloof ik helemaal niks van _O-

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:49

Romy1234 schreef:
Ik ben zelf kapster maar ik denk dat je wel heel veel mazzel moet hebben om die op Mp weten te scoren, kan je hem niet beter nieuw kopen?
Op de bingo gewonnnen geloof ik helemaal niks van _O-

Ik heb zo’n zoekopdracht lopen. Eerst serieus, maar inmiddels is het gewoon hilarisch om te zien hoeveel mensen een bingo winnen of stoppen met hun kappersopleiding :') . Ik trap er niet in, maar het is wel heel zuurvoor de mensen die er wel intrappen. Want ophalen kan nooit, de tikkies vliegen je om de oren en de bon is perongeluk weggegooid...

Zelf kopen is waarschijnlijk de beste optie. Alleen weet ik niet of ik het wel te verantwoorden vind om zoveel geld aan een haarding uit te geven. Ideaal lijkt het wel. Ik probeer al 25 jaar te leren hoe ik mijn haar moet borstelen en föhnen tegelijk maar ik ben motorisch gewoon inept. En dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat ik mijn vingers en hoofdhuid altijd verbrand wanneer ik krullen wil maken.

Afscheren is ook nog een optie misschien... :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 14:36

Nou hier weer wat nieuws, had twee tuigjes te koop staan voor konijnen en allebei netjes verkocht

Zie ik nu op marktplaats een advertentie langs komen met dezelfde foto... Heb maar een bericht gestuurd en aan marktplaats gemeld

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:48

Heb hier iets heel decadent te koop gezet met een nieuwwaarde van € 900, is gewoon heel luxe uitgevoerd en eigenlijk gebruik ik het amper omdat het zonde vind. Wil het kwijt voor ongeveer helft aanschafprijs,lager niet dan hou ik het zelf wel, verlies er teveel geld aan. Nu hele tijd lastig gevallen door persoon die het raar vind dat ik € 50 geen goed bod vind. Hoe werkt dat blokkeren? Mn uitleg en negeren komt niet echt over...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:07

Je kan alleen in een specifiek gesprek blokkeren, wellicht de advertentie opnieuw plaatsen zodat hij niet meer bij je stalker opgeslagen is en mocht hij alsnog besluiten om te berichten zou ik gewoon niet reageren en blokkeren in het gesprek.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:25

Ja hoor..... Gloednieuwe jas te koop ter waarde van €89.95 inclusief kaartje, bieden ze €5,- :=

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:48

Kledingkast staat te koop te koop, kreeg ik vanmorgen vlak achter elkaar 2 reacties, 1 iemand twijfelde en de ander reageerde erna en wilde vandaag meteen komen. Ok prima, die het eerst komt heeft geluk een aangezien ik met bieder 1 nog niks concreets had afgesproken nr 2 laten komen. Zou om 1800 komen Ondertussen de kast leeggeruimd en gepoetst en kledingrekken geleend bij mn moeder aangezien ik mijn kleding nu nog 3 weken ergens kwijt mot
kamer staat op z`n kop en je raad het al.... ik wacht nog steeds. Ook geen reactie op mijn berichtjes meer, ik baaaal als een stekker

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:20

na 2.5 uur een berichtje dat hun verhuizing niet doorgaat en niet meer nodig was en om 15.00 een berichtje had verstuurd maar nu ze het nakeek zag ze inderdaad geen berichtje staan

zucht,...

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:27

Zo irritant!
Ik had vorige week maandag op een wedstrijdjasje gereageerd, verkoper antwoordde met wat ze er voor wil hebben en daar heb ik op gereageerd dat ik hem daar graag voor wil hebben en wanneer ik kan komen.
Wel gelezen maar geen reactie terug, nu vandaag opnieuw een berichtje gestuurd en het is gelezen maar je raad het al.....Geen reactie terug _-:(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:45

Zo balen, ws is mijn zoon opgelicht. Jij vroeg of hij wat mocht kopen. Ik dacht dat hij via een webwinkel bedoelde, dat heeft ie vaker gedaan. Via Mp wil ik het altijd ophalen. Dus hij zei gister tegen me dat die verkoper niet meer reageerde. Blijkt dat ie dus via Mp wat heeft gekocht, die persoon wilde niet via ‘gelijk oversteken’ doen en gaf zijn rekening. Zoon heeft het overgemaakt en vroeg of hij de track en trace kon krijgen. Dit zou ie krijgen wanneer het verzonden was.
Dag later vroeg mijn zoon of het gelukt was, geen reactie meer. Vandaag ook niet. Advertentie is verwijderd..

Echt zo balen dit. Had ik maar beter opgelet, dit had voorkomen kunnen worden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:55

groot bedrag?
en iets wat oplichtinggevoellig is?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:14

60 euro, een harde schijf? De advertentie is verwijderd, heeft er een compleet andere advertentie opstaan maar woonplaats is dan ook anders.

Weet nog niet of dit echt oplichting is, maar vind het raar dat hij niet meer reageert.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:26

Hee mag ik hier iemand om hulp vragen?
Ik heb een zadel te koop staan in België, kreeg nu een reactie in het Frans. Is niet gek, 3-talig land dus hoppa.
Met mijn beste Frans kwam ik er niet dus maar even translate opgezet maar nu vertrouw ik hem niet helemaal.

In ieder geval, ik heb deze gang van zaken nog nooit gedaan.

Kan ik iemand een PB sturen?