Dus als iemand nog een makkelijk centje wil bijverdienen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:Ik baal van mijzelf mag dat ook! Ik ben normaliter heel precies en netjes wat er op marktplaats komt en de omschrijving erbij
Had een camping logeerbedje te koop + extra matras, kwam vandaag iemand voor langs.
Wilde hem uiteraard opzetten (uiteraard prima), zag met uitklappen dat ik er een vlek op zat. (schaamde mij best wel..zo kom ik ook lekker betrouwbaar over....... :-( )
De persoon heeft hem dus niet meegenomen, baalde er van, normaliter kijk ik alles zelf helemaal na en maak het keurig schoon/wassen oid voordat het op marktplaats komt, deze keer niet gedaan.
Dus ja slordig van mijzelf al bood ik nog ter plekke aan om hem even schoon te maken (was een oppervlakkige vlek) maar dat hoefde al niet meer. (hadden overigens 23,75 afgesproken..nieuwprijs is zo'n 100-110 euro). (kwamen er 20 km enkele reis voor rijden).
Iig nu netjes schoongemaakt, nieuwe foto's gemaakt en weer op marktplaats gezet
maaikemuis schreef:Ik ben opzoek naar een duur en gewild artikel. Dat weet oplichtend Nederland ook en ik ben verbaasd over de hoeveelheid mensen die dit artikel winnen bij een bingo of die stoppen met hun kappersopleiding. Iedere dag komt er wel weer artikel op marktplaats en bijna altijd gewonnen bij de bingo. Ik ben geneigd om eens te vragen welke bingo dat is, daar moet ik ook aan meedoen...
Romy1234 schreef:Ik ben zelf kapster maar ik denk dat je wel heel veel mazzel moet hebben om die op Mp weten te scoren, kan je hem niet beter nieuw kopen?
Op de bingo gewonnnen geloof ik helemaal niks van