Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn bestelling is bevestigd 27-11, verzonden 5-12 maar dus nog steeds niks...
Heb een deel inmiddels gisteren binnen gekregen. De verwerkingstijd op de site en in de mail na bestelling staat nu op 10 werkdagen (dus ongeveer 2 weken). Ik verwacht dus dat alle candle day bestellingen volgende week wel echt het magazijn zullen verlaten. Zag op social media ook dat iemand op dag 1 en op dag 2 had besteld, en dat daar ongeveer 3000 bestelnummers tussen zaten, dus daar is denk ik in zo'n magazijn met personeelstekort overal ook niet tegenop te werken. Daarnaast heb je dan ook nog te maken met de maximale aantallen die PostNL per dag kan meenemen. Een ander bedrijf had geplaatst dat PostNL in drukke periodes zegt dat ze maar X aantal pakketten per bedrijf meenemen om te zorgen dat het haalbaar blijft én dat ze voor ieder bedrijf aan de gang kunnen blijven, en niet dat de gehele capaciteit door één onderneming wordt opgeëist als het ware. Maakt het wachten niet minder vervelend natuurlijk en ik zit zelf ook de dagen af te tellen voor bestelling 2
. Maar al met al ben ik vooral blij als alles dadelijk foutloos en in één stuk arriveert, dus liever iets langzamer dan dat er te gehaast wordt gewerkt en je verkeerde kaarsen ontvangt (dat had ik helaas met black friday..).