Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:30

Resistance schreef:
Tja. We zien wel hoe het loopt, we hebben het daar uiteraard ook over gehad. We hebben het in ieder geval heel gezellig, dus momenteel genieten we gewoon lekker van de momenten dat we samen zijn. :)

Dat is het aller belangrijkste <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:14

MarlindeRooz schreef:
Naja ik woon op mezelf en studeer en mijn vriend werkt en woont nog lekker bij papa en mama. :')

Vind iemand van 19 alleen nog niet zo volwassen als iemand van 27 maar je komt er snel genoeg achter of het werkt of niet. Simpel zat...

Precies, kom je snel zat achter.
Wij verschillen ook bijna 6 jaar. Hij werkt, ik studeer. Gaat allemaal prima.
Moet er wel bij melden dat ik niet het type student-student ben. Ik ga hooguit 1 of 2x per jaar op stap op studentenavond en dan doe ik ook niet wild :')

Ik val nou eenmaal ook niet op van die broekies

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:43

Hoe zo'n leeftijdsverschil uitpakt is toch mega persoonlijk? Ik ben 21 en woon bij m'n ouders maar heb wel vier jaar op mezelf gewoond en weer compleet andere dingen gedaan dan anderen van 21. Ik ben 30-jarigen tegengekomen die in dezelfde levensfase zitten als ik en hetzelfde naar het leven kijken. Ik heb ook iemand gedate die 28 was maar met wie het uiteindelijk stuk liep omdat hij op korte termijn toch wel wou samenwonen en aan kinderen wou gaan denken en ik daar de komende 10 jaar echt volledig voor op de rem ga.

Als ik 26 was zou ik denk ik ook niet daten met iemand die nog niet studeert, maar ik ken Resistance niet en als het werkt dan werkt het verder toch?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:14

Jaa inderdaad, als het voor jullie werkt mooi houden zo :j

Ik zit weer in de trein naar huis. Laten we het er maar op houden dat we niet bij elkaar passen en er geen vervolgdate komt :Y)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:50

Jammer! Maar details, wat ging er mis!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:58

Nouu
1. Niet mijn type
2. Veel te degelijk
3. Zijn kleren waren echt niet oké
4. Hij had een rare stem

Maar vooral gewoon dat het niet echt klikte en er awkward stiltes waren.. We hebben het over het weer gehad zegmaar -O-
Hij heeft wel het een en ander meegemaakt, al zat het vast ook in zijn aard zitten. Maar ik wil genieten en dingen ondernemen enzo en dat hoeft om hem niet zo. Te degelijk dus.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:30

Ohw dat klinkt wel heel erg!
Ik vind een stem trouwens ook heel belangrijk. Als ik het nummer van een match heb en het lijkt op een date uit te lopen dan bel ik vaak onverwachts even. Weet ik meteen hoe diegene klinkt en hoe spontaan hij is...

Morgen avond voor de 3e keer met mijn date afgesproken....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:48

Leuk shirley!

Een lelijke stem kan ik ook niets mee. Hoe lang heeft je date geduurd Yvanka? Al vind ik bellen echt verschrikkelijk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:13

ik heb idd ook helemaal niks met bellen..
weet echt niet wat ik met een vreemde moet bespreken :+

Ik ga vrijdag daten met iemand die geen whats app heeft, lekker ouderwets :+

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:30

Een slechte stem, verschrikkelijk! Een keer met een gozer gedate die praatte alsof ie constant in zn ballen geknepen werd en dan ook nog langzaam praten. Wat heb ik me dood geërgerd :') nu bakte hij van de rest ook niks dus dat was snel over :Y)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:51

Leeftijd en zelfs levensfases zeggen niet alles. Hier bijna 10j samengeweest met iemand die 7j ouder was. Ik was bij de start 18 en moest nog gaan studeren en werkte al 5j. Dat het stukliep had weinig met onze leeftijd te maken...

Ow een rare of irritante stem zou ook een enorme afknapper zijn en een egotripper ook...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:04

Hij praatte of was ie al weken verkouden.
Ik heb het nog 2.5 uur uitgehouden, en trein eerder konden we niet halen :+

Heb nu wel gemerkt dat stem belangrijk is ja :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:09

Heb ook weleens een date gehad met iemand die een saaie nasale stem had... echt een afknapper :')

Sentiago

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 07:57

Ik vind stem ook belangrijk!

Hier een date gehad en ik vond het zeer geslaagd, erg leuke jongen. Hij vond het ook gezellig en me lief, aantrekkelijk maar miste nog het wow gevoel die hij wel wil krijgen van een meisje.. Hij wil nog wel afspreken maar dit valt toch wel een beetje als een afwijzing op mijn dak.. Zo wordt de volgende x afspreken naar mijn idee best heel geforceerd, hebben jullie nog tips?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:50

Wees jezelf. Dat wow-gevoel kun je niet afdwingen. Of hij vindt je leuk, of hij vindt je niet leuk. So be it.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:54

Het lijkt soms wel een sollicitatie he, maar zo werkt het toch niet :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:32

Sentiago schreef:
Ik vind stem ook belangrijk!

Hier een date gehad en ik vond het zeer geslaagd, erg leuke jongen. Hij vond het ook gezellig en me lief, aantrekkelijk maar miste nog het wow gevoel die hij wel wil krijgen van een meisje.. Hij wil nog wel afspreken maar dit valt toch wel een beetje als een afwijzing op mijn dak.. Zo wordt de volgende x afspreken naar mijn idee best heel geforceerd, hebben jullie nog tips?

Misschien moet het wow gevoel nog komen? En is hij niet snel iemand die dat zal hebben?
Misschien als jullie elkaar beter leren kennen komt het wel?

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:39

Mijn weekend was echt top,
Woensdag had ik mijn 1e date met mijn tinder match, dit had ik al verteld in dit topic.

Een zaterdag is die naar mij gekomen, hebben het echt ontzettend gezellig gehad en we kunnen echt ontzettend goed met elkaar praten en ook heel veel lachen.
Hebben beide dezelfde interesses en hij is ook ondernemend, houdt van reizen en van leuke dingen doen... dat vindt ik echt aantrekkelijk.
Ik moest er zondag echt onwijs vroeg uit want ik had wedstrijd met me paard, toen zondag middag is die weer terug gekomen en hebben we echt weer een super leuke dag met elkaar gehad.
Alleen ik was opeens zo moe rond 8 uur dat ik de trap af loop, en gewoon vergeet me voeten neer te zetten en zo pats boem van de trap af val... :')
Hij kwam echt rennend naar me toe...
Dat was echt een akward moment... :')

Hij is een persoon die ook over ze gevoelens praat en echt hele fijne gesprekken mee kan voeren... echt super fijn.. <3

Hij is overigens 28 en ik ben 23, wij merken niet dat de 1 ouder is als de ander.
Het voelt gewoon echt ontzettend fijn, het lijkt niet dat we pas 3 dates met elkaar gehad hebben.. Hij zei tegen me, je was me 1e match op Tinder en dat hij ze account nu verwijderd heeft nu die mij heeft leren kennen... Dat is wel erg lief vindt ik.. :o

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:07

Wow, wat zijn jullie hard gegaan in een paar dagen. Ik zie wat leuke dates voorbij komen waar een vervolg aan zit. Jammer Yvanka dat jouw date minder succesvol was.

Ik moest ook erg wennen aan de stem van een van mijn dates. We hadden al heel lang geappt voor we elkaar zagen. En op basis van foto's en gesprekken over de app vorm je toch een bepaald beeld. Bleek zn stem echt heel anders te zijn, op een negatieve manier, hahaha.
Uiteindelijk was de klik groter dan de afkeer van zijn stem en nu ben ik er wel aan gewend, maar het kan wel een 'shock'momentje zijn :P

Zowaar komt er hier ook binnenkort een date. Heb sinds 1,5/2 weken wel leuk gesprek met iemand. Vooral veel grappen en grollen. Maar hij stelde voor om maar eens een x dat voort te zetten in het echt. Dus ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:59

Stem is idd wel belangrijk. Mijn vent stottert af en toe.. vind dat echt te schattig :+

Dnieze, jullie gaan vlot! Niet teveel last van je val? Wel super lief dat die zo aan kwam rennen haha al is het op dat moment beetje awkward.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:05

Ik heb vanavond een date hahah!
Dus ben benieuwd.

Nooit gedacht zo "actief" te zijn op Tinder, best erg eigenlijk!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:39

Stem tja is wellicht belangrijk maar iemand kan er weinig aan doen, denk dat je vaak ook een beeld erbij hebt en als het dan dat niet is het altijd tegen valt. Maar om nou iemand af te wijzen op stem vind ik eigenlijk wel een beetje kortzichtig :=

Oew klinkt perfect DNIEZE!! Lekker van genieten :D

Spannend Danielle!!

Ik ben aant appen met wel een grappig kerel alleen nu stond hij tussen mijn voorstellen bij vrienden (op facebook, denk gekoppeld met je nummer ofzo?_ blijkt dat die een kind heeft... :+ Oke daar zit ik dan weer niet op te wachten :') Blijkbaar vind hij het ook niet echt de moeite om te vertellen.... :=

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:45

Hoi hoi! Laatst eens gemeld, maar niet heel actief mee zitten posten. Maar aangezien ik wel alles mee lees meld ik mij toch maar even :D Zou ik misschien ook in de app groep kunnen? Daar ben ik wel actief haha.

Haha yvanka, jij komt dus ook uit Leeuwarden! :D leuk waar woon je precies? Ik kom namelijk ook uit Leeuwarden, woon naast de NHL. Misschien hebben we wel dezelfde matches haha ^^

Leeftijden, tja ik val persoonlijk wel op "oudere" mannen. Matches zitten meestal rond de 26/27 jaar, en ik ben 21.. :o praat nu ook heel leuk met iemand van 31! We zijn ons beide bewust van het leeftijdsverschil, maar tot nu toe klikt het heel goed!

Resistance, ik word echt heel blij van jouw verhalen haha! Super leuk dat je het zo goed kan vinden met je "weet niet welke fase je nu bent" date! :D

Dnieze, leuk zeg! Kan soms zo ontzettend goed klikken :)

Yonker, ik ken het. Ooit eens een date gehad met een jongen van 23, die al een dochtertje had en waarbij het nét twee weken uit was met de moeder.. Was toch raar toen ik er later achter kwam..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:47

Nou ja heb nog geen date gehad met hem, dus zover is t nog niet :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:09

Yonker schreef:
Ik ben aant appen met wel een grappig kerel alleen nu stond hij tussen mijn voorstellen bij vrienden (op facebook, denk gekoppeld met je nummer ofzo?_ blijkt dat die een kind heeft... :+ Oke daar zit ik dan weer niet op te wachten :') Blijkbaar vind hij het ook niet echt de moeite om te vertellen.... :=

Dat had ik dus ook met mijn laatste tinderdate, alleen kwam ik daar pas achter tijdens de date :+
Hij had het nog niet verteld, omdat het toch mensen afschrikt en hij het hele verhaal wilde vertellen erover. Bleek een grote soap :') :wave:

Maar geen tinderdates voor mij meer, heb inmiddels een lover in het wild opgedoken :+:
Bizar snel gegaan, maar voelde voor ons beide ineens gewoon zo goed. Kende hem al een beetje, maar had hem al anderhalf jaar niet gezien en dacht dat hij nog bezet was, totdat hij mij moest inwerken op een andere functie :+ toen raakten we aan de praat en dat is niet meer gestopt :D Denken en praten nu al over samenwonen :')