Resistance schreef:Tja. We zien wel hoe het loopt, we hebben het daar uiteraard ook over gehad. We hebben het in ieder geval heel gezellig, dus momenteel genieten we gewoon lekker van de momenten dat we samen zijn.
Dat is het aller belangrijkste

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Naja ik woon op mezelf en studeer en mijn vriend werkt en woont nog lekker bij papa en mama.
Vind iemand van 19 alleen nog niet zo volwassen als iemand van 27 maar je komt er snel genoeg achter of het werkt of niet. Simpel zat...
Sentiago schreef:Ik vind stem ook belangrijk!
Hier een date gehad en ik vond het zeer geslaagd, erg leuke jongen. Hij vond het ook gezellig en me lief, aantrekkelijk maar miste nog het wow gevoel die hij wel wil krijgen van een meisje.. Hij wil nog wel afspreken maar dit valt toch wel een beetje als een afwijzing op mijn dak.. Zo wordt de volgende x afspreken naar mijn idee best heel geforceerd, hebben jullie nog tips?
Yonker schreef:Ik ben aant appen met wel een grappig kerel alleen nu stond hij tussen mijn voorstellen bij vrienden (op facebook, denk gekoppeld met je nummer ofzo?_ blijkt dat die een kind heeft...Oke daar zit ik dan weer niet op te wachten
Blijkbaar vind hij het ook niet echt de moeite om te vertellen....