Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maureen95 schreef:Ik zat laatst in de bus van Amersfoort naar richting Hoevelaken. Buschauffeur was echt een jonge knaap van begin 20 die denk ik net buschauffeur was.
Hij reed zo defensief dat we 10 minuten vertraging hadden en hij bijna 4 aanrijdingen veroorzaakte. Vooral die op de rotonde met de scooter scheelde niks.
Ook nam hij bochten met de bus die zo groot waren dat tegenliggers keihard op de rem moesten.
Ik ben naar hem toegelopen en heb gevraagd of hij alsjeblieft iets veiliger wilde rijden en dat ik mij totaal niet fijn voelde. Werd hij half boos en zei dat ik dan maar de bus uit moest. Gelukkig was ik bijna bij m'n bestemming en was ik blij dat ik de bus uit was.
Muiz schreef:Er wordt zeker naar klachten gekeken en er op gehandeld. Het is alleen voor de schermen niet altijd even zichtbaar.
Maureen95 schreef:Hij reed zo defensief dat we 10 minuten vertraging hadden en hij bijna 4 aanrijdingen veroorzaakte. Vooral die op de rotonde met de scooter scheelde niks.
Ook nam hij bochten met de bus die zo groot waren dat tegenliggers keihard op de rem moesten.
Ik ben naar hem toegelopen en heb gevraagd of hij alsjeblieft iets veiliger wilde rijden en dat ik mij totaal niet fijn voelde. Werd hij half boos en zei dat ik dan maar de bus uit moest. Gelukkig was ik bijna bij m'n bestemming en was ik blij dat ik de bus uit was.
Ineke2 schreef:Ter info: https://www.nu.nl/binnenland/6028881/aa ... -past.html
Voor degene die het nog niet wisten en hier mee te maken gaan krijgen. Sterkte