Yunomi schreef:Het gebeurt wel op dierenklinieken, werd nog vertelt op de faculteit van Utrecht op de opendag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik snap dat je kan afvallen,het is je eigen verantwoordelijkheid.Maar wat als iemand een zwaar ongeluk krijgt en nodig een scan moet hebben? dat kan dan niet en zo iemand zou kunnen overlijden omdat ze niet alles zien van binnen op een foto. moet je dan ook zeggen: eigen verantwoording,moet je maar niet volslank zijn.Nou er zijn mensen die door ziekte of medicijnen volslank zijn,die kunnen daar niks aan doen.
Ik vind het gewoon raar dat zo iemand dan 'pech' heeft dat die niet in een scan past.
gohya schreef:oomens ik heb het ook niet over jou,meerdere zeggen dat.
En JA je kan zeker wel zó zwaar worden door een ziekte of medicijnen als je zelf [gezond] rond de 70 of 80 kilo zou wegen.Heeft dan niks met wat je eet te maken.
Ook een schildklier heeft hiermee te maken.
gohya schreef:oomens ik heb het ook niet over jou,meerdere zeggen dat.
En JA je kan zeker wel zó zwaar worden door een ziekte of medicijnen als je zelf [gezond] rond de 70 of 80 kilo zou wegen.Heeft dan niks met wat je eet te maken.
Ook een schildklier heeft hiermee te maken.
Anoniem schreef:Of iets nou door medicatie komt of niet, met 150kg ben je echt die grens van volslank wel voorbij. Ook al klinkt dat niet vriendelijk, dan ben je gewoon obese. Het is een interessante vraag absoluut. Maar het antwoord is al gegeven. En ook die 150kg aankomen is inderdaad niet binnen een dag gebeurd. Wees dan wijs en trek eerder aan de bel. Dan kan je gezondheid ook nauwlettender in de gaten gehouden worden.
savannah030x schreef:Waarom kan ik al een week of 2 geen eten luchten of zien en niks naar binnen krijgen en mezelf moeten dwingen om te eten, maar wel echt dorst alsof ik 3 jaar niks heb gedronken..
Kuggur schreef:savannah030x schreef:Waarom kan ik al een week of 2 geen eten luchten of zien en niks naar binnen krijgen en mezelf moeten dwingen om te eten, maar wel echt dorst alsof ik 3 jaar niks heb gedronken..
Het ís een beetje een cpt Obvious opmerking (bij voorbaat excuses) maar ben je al naar je huisarts geweest? Zo niet dan zou ik je dat dringend aanraden.