Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:51

Ik heb altijd lang haar gehad, zou ook niet aan het idee kunnen wennen om met kort haar rond te lopen. Ik verzorg het goed en ga regelmatig naar de kapper, je ziet heeeeel vaak meisjes met ontzettend lang haar waar de helft dood van is. Vind dat echt heel erg lelijk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:53

Ik heb ook lang haar. Tot aan mijn bh bandje ongeveer maar moet zeggen dat het echt moeilijk is om het volume erin te houden. Vind het eigenlijk alleen maar mooi als de stijltang erin heeft gezeten.
Vind kort haar vaak mooi maar durf het niet af te knippen :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:00

Leuk truitje, dat blauwe. Lekker zomers en beetje hippie/bohemian. Hou ik wel van <3
Denk dat ie off shoulder, dus zonder die banden op de schouder, nog mooier zou zijn!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:14

Ik heb ook heel lang haar! Blond en tot over de helft van mijn rug. Ik knip het er eeeecht nog niet af!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:28

Moooi die blazer Dewi!

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb ook lang haar. Tot aan mijn bh bandje ongeveer maar moet zeggen dat het echt moeilijk is om het volume erin te houden. Vind het eigenlijk alleen maar mooi als de stijltang erin heeft gezeten.
Vind kort haar vaak mooi maar durf het niet af te knippen :')

Same here. :)) Vind een lange bob heel mooi maar ik durf 't echt niet aan haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:30

hoi! ik lees al een tijdje mee en wil me hier ook wel melden :) qua kleding maak ik er een sport van om zo voordelig mogelijk leuke dingen te scoren, marktplaats verslaafde hier :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:32

Welkom Lidy!

En Laurie ik ben gezegend met een oom als kapper.. Iedere keer als ik daar ben vraagt hij of hij het nu een keer mag afknippen. Een beetje volwassener... Vertrouw hem wel dat het er mooi uit gaat zien hoor maar spaar al zoooo lang voor lang haar :') Terwijl het gewoon ook weer terug groeit en een keer kort knippen zou ech wel gezond zijn voor mijn haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:33

Ik heb eigenlijk altijd super lang haar gehad, en deze zomer afgeknipt. Heb er op meerdere gelegenheden om gehuild en baal nog steeds van mezelf :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:38

bedankt!

heb mijn haren een keer kort geknipt, eens en nooit meer :+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:39

Welkom Lidy!

Echt zo'n eeuwig dilemma he Sara. :D

Kan me wel voorstellen hoe je je voelt Emma, maar vind deze lengte juist heel mooi bij je!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:40

Jarenlang lang haar gehad, maar sinds ik het één keer gedoneerd heb, vind ik mijn haar snel saai..
Dus eind dit jaar gaat wrs de schaar er weer in (om te doneren) }>

Leuk dat topje Natsuki, dat blauw staat je mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:43

doneren vind ik echt kei goed!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:43

Echt, en dat terwijl het gewoon weer aangroeit!
Heb je denk ik nooit met lang haar gezien Emma maar ik vind dit echt heel leuk bij je staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:45

Ik was echt super trots op mijn lange haren, heb heel dik en veel haar en heb het in een dronken bui zelf afgeknipt := Vond het nog wel mooi toen het op een lengte was, maar heb er toen door een hele slechte kapster een laag in laten knippen en daardoor lijkt het nu alsof er een matje onder mijn bovenste laag uit groeit, echt heel verschrikkelijk. Draag het nu vaak omhoog in een half knotje of gewoon helemaal. Kan niet wachten tot het weer helemaal lang is :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:50

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:57

LidyK97 schreef:
doneren vind ik echt kei goed!!

Ja, is het minste wat ik kan doen :)
Het groeit zo aan bij mij en sommige kindjes hebben dat niet (door medische redenen).
En dan zo'n blij koppie zien op de foto met een mooie pruik <3

Leuk die Adidas schoenen! :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:15

Ik heb ook altijd lang haar gehad hoor, tot voorbij mijn bh bandje. Alleen had de kapper het toen zo ontzettend slecht geknipt dat het net leek alsof ik gewoon 1 lange extension in had. Toen moest er dus echt een stuk af en nu ziet het er een stuk verzorgder uit :j
Ik denk dat het dus echt ligt aan wat voor haar je heb. Bij mij ging het op gegeven moment ook zo langs mijn gezicht hangen, dat was echt niet mooi.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:15

Emmaa_ schreef:
Ik was echt super trots op mijn lange haren, heb heel dik en veel haar en heb het in een dronken bui zelf afgeknipt := Vond het nog wel mooi toen het op een lengte was, maar heb er toen door een hele slechte kapster een laag in laten knippen en daardoor lijkt het nu alsof er een matje onder mijn bovenste laag uit groeit, echt heel verschrikkelijk. Draag het nu vaak omhoog in een half knotje of gewoon helemaal. Kan niet wachten tot het weer helemaal lang is :o

Ja, dit had ik dus ook! Daarom heb ik het ook af laten knippen. Ziet er echt stuk beter uit :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:17

sannerocky schreef:
Ik heb ook heel lang haar! Blond en tot over de helft van mijn rug. Ik knip het er eeeecht nog niet af!

Even in je profiel gekeken, maar als ik jouw haar had zou ik het ook nooit afknippen! Prachtig haar heb je!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:42

Loolotte schreef:
Het is oké, heb ook dingen van jou voorbij zie komen waarvan ik gewoonweg schrok dus we staan quite :=

Dat mensen dat van jou vinden en het subtiel tegen je proberen te zeggen omdat je erg provocerend overkomt betekend nog niet dat jij je frustratie moet spuien tegen anderen. Jeetje. %)

En sannerocky, niet afknippen nee! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:44

'Versteld staan van lelijkheid' is nou ook niet bepaald een subtiele reactie. Daarbuiten was deze discussie al gestopt Marly, niet echt rede om het weer op te halen toch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:45

Een reactie tegenover schoenen, die hebben geen gevoel. :')
Ik vind docs ook niet mooi zo los, als ze aan een been bungelen wel haha.

Daarbij was ik aan het bijlezen, was nog niet zo ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:48

Maar dat betekent niet dat het niet kwetsend kan overkomen voor mensen die het wel graag dragen. Vind het heerlijk dat we in dit topic onze mening over outfits kwijt kunnen, maar denk dat het af en toe wel iets genuanceerder mag. Als je zo'n expliciete mening hebt over dingen, houd hem dan gewoon voor je. Doe ik ook vaak genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 16:27

je hebt super mooi haar sannerocky!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 17:08

Bedankt ladies!

Subtiel was mijn opmerking niet nee. Maar ik wilde er niemand mee kwetsen en als mensen het zich persoonlijk aantrekken, dan doen ze dat zelf. Ik heb het over de schoenen, niet over een stijl van iemand oid. Verder ga ik hier geen woord meer over vuil maken. Meningsverschillen zijn er en mogen er zijn, toch?