Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:danamuts schreef:Ik zoek gewoon een particulier die iets meer betaald dan de slachtprijs.![]()
Lieszje schreef:Ik heb zelf ook een Renault clio.
Altijd goed onderhouden, bouwjaar 2006. Wel wat meer kilometers.
Heb laatst voor de grap gekeken wat ze bij een bepaalde garage voor mijn auto zouden geven (via internet).
Kwam op €1800 uit, gaat mijn auto echt niet voor weg
Zullen op marktplaats ook genoeg van zulke handelaartjes zitten.
Janine1990 schreef:Okeeee... een man die niet weet wat gegalvaniseerd betekend
Cayenne schreef:Ik heb nu ook een moeilijk geval, weliswaar niet via MP, maar ik zou nu wel willen dat het via MP was gegaanDat had het minder moeilijk gemaakt.
Sinds eind juli had ik nog een laatste valkparkiet te koop. Verschrikkelijk mooi dier en er was ook een wachtlijst voor. De eerste gegadigde is een persoon waar ik geregeld via FB contact mee heb en komt erg betrouwbaar en ervaren over. Prima, die had dus eerste keus en wilde de vogel graag hebben. Hij woont alleen wel een uurtje reizen verderop en kan ivm jonge kinderen/werk niet direct komen. Geeft niet, de vogel zit me niet in de weg en het komt ook niet op een weekje aan.
Maar inmiddels zitten we al bijna op half oktober en zit de vogel hier nog steedsDe afspraak is al drie keer van zijn kant afgezegd ivm zieke kinderen, werk etc etc. De vogel zit me niet in de weg, hoor. Maar ik wil nu toch wel eens dat ze gaat verhuizen. Morgen zou hij haar echt heus waar 100% komen halen, maar ik had er een hard hoofd in en ja hoor. Vanochtend weer een berichtje dat er weer iemand ziek is en de afspraak verzet kan worden naar volgende week, want dan komt hij haar echt heus waar 100% halen
Ik heb nu toch heel sterk de neiging om de verkoop helemaal niet meer door te laten gaan, maar verder heb ik wel steeds goed contact met hem gehad en kom hem ook regelmatig tegen in FB groepen. Heb ook geen zin in boze reacties etcIk wil het nu nog tot volgende week afwachten, maar als het dan weer niet door gaat ben ik er wel echt klaar mee. Ondertussen ga ik me ook nog eens aan de vogel hechten omdat ze hier al zo'n tijd zit
![]()
Pffff
Sammie schreef:Aliexpress is een buitenlandse marktplaats he. Zitten ook gewoon oplichters tussen, dus pas aub op.