Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:58

Haha ja ik vergeet het nog steeds wel vaak :') Het begint nu na 5 maanden steeds meer in mijn systeem te komen maar echt nog wel lastig. Maar zo leuk om van jezelf ook terug te kunnen lezen! Je doet veel meer dan je denkt in één maand :D

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:49

HippoLogic schreef:
sietje22 schreef:
Wie heeft hier allemaal een youtube kanaal? Ik vind het wel leuk om elkaar te volgen :D

Mijn kanaal is https://www.youtube.com/channel/UCVq-vp ... 0VHQA/feed

Laat jullie link even achter *\o/*

Ik heb me op je kanaal geabonneerd, de mijne is
http://tinyurl.com/YouTube-HippoLogic

PS met tinyURL mijn link aangepast naar een kortere met mijn naam erin. Misschien voor jou ook een idee?

Ik ga je gelijk even toevoegen. bedankt voor de tip dat is een goed idee!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:52

HippoLogic Ik zie dat ik Bram (mijn vriend) heb toegevoegd als abonnee. Hij staat namelijk standaard ingelogd op de laptop. Maar het komt op hetzelfde neer want ik kijk altijd via zijn account :D :D :D.

Ik heb trouwens ook een nieuwe blogpost. Ik heb vandaag beschreven hoe je een spiegelgladde en mooie huid kan krijgen. http://beautyfanatic.nl/steel-de-show-m ... adde-huid/

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:50

Conchita, wat ik me afvraag bij zo'n exfoliant, is dat niet juist schadelijk voor je huid, door de stoffen die er in zitten? Ik ken salicylzuur namelijk als een sterk bijtende stof uit het lab... Dus ik vind het wat eng klinken dat op mijn lijf te smeren :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 18:22

Chocolate Covered Katie <3 <3 <3.

Sorry, hier geen youtube :).

Denk dat het andere percentages zijn Inge, of misschien zelfs wel combinaties, ik heb namelijk al verschillende peelings gehad en heb nog steeds huid :D :)).

Nfu Oh 51

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:01

Mijn huid heeft ook veel baad bij peelings met salicylzuur. Het is er enorm van opgeknapt.

Sietje, goed artikel weer! Ik vind jullie blog zo fijn omdat er geen onzin verteld wordt. +:)+
Ik heb wel een YouTube kanaal maar er staat maar 1 filmpje van 14 seconden op. Het ligt wel in de planning om er in de toekomst iets meer mee te gaan doen. Heb er de juiste camera (Canon 5d II) wel voor, nu alleen nog de tijd en puf vinden om het echt te gaan doen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 00:52

Ondanks wat persoonlijke tegenslag afgelopen week (met mijn auto in de garage en griep) toch nog een blogpost geschreven waar ik heel tevreden over ben. Vooral over het feit dat het zo'n beetje in een keer uit mijn pen vloeide.

Mijn favoriete Key Lesson (The 7 Keys to Success) in clickertraining is het targetten. Het is zo ontzettend veelzijdig inzetbaar en ik heb nog lang niet alle facetten van dit spelletje ontdekt. Sinds kort heb ik Kyra de heup target aangeleerd, waarbij ze dus naar mij toe beweegt op commando (!) om met haar heup de target aan te raken.

Lees verder als je wilt weten welke mogelijkheden er nog meer zijn als je je paard kan leren targetten: Best Basics

Ik ben bezig met het maken van een YouTube video over de heuptarget.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:17

Fijn als een artikel er zo gemakkelijk uitkomt!! Ben je al opgeknapt van de griep?

Ik heb vandaag een thermo gellakje op mijn blog staan. Hij heeft helaas geen naam maar een nummer. Layla thermo 15.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:47

Ik heb alleen nog een hoestje over, Tazzey. Natuurlijk alleen 's avonds. Altijd zo gek.

Thermolakjes: leuk. Ik heb een reactie achtergelaten. Dat is altijd toch het leukst: op het blog zelf. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:00

Dank je wel! Ik zag hem net voorbij komen. Als ik grieperig ben knap ik in de avond juist op om de volgende ochtend weer een natte krant te zijn. Niet zo gek dat mijn moeder vroeger wel dacht dat ik schoolziek was.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:44

Beterschap Hippo!

Vind de koude kleur erg gaaf Taz!

Confessions

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:29

happypaardje schreef:
Conchita, wat ik me afvraag bij zo'n exfoliant, is dat niet juist schadelijk voor je huid, door de stoffen die er in zitten? Ik ken salicylzuur namelijk als een sterk bijtende stof uit het lab... Dus ik vind het wat eng klinken dat op mijn lijf te smeren :P

Wat jij zegt klopt. Alleen is de vorm salicylzuur waar jij over praat onverdund en ongebufferd.
De salicylzuur waar je mee peelt is gebufferd (zodanig bewerkt dat de werking indien het op de huid is aangebracht na een x periode stopt) en sterkt verdund. Hierdoor is de peeling veilig in gebruik en kan hij nooit zo diep inwerken dat je iemand ernstig verwond. Je peelt de huid als professional met percentages van 20-30% en in exfolianten zitten percentages van 1-2%.

@Tazzey Mooi lakje!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:39

Tazzey schreef:
Fijn als een artikel er zo gemakkelijk uitkomt!! Ben je al opgeknapt van de griep?

Ik heb vandaag een thermo gellakje op mijn blog staan. Hij heeft helaas geen naam maar een nummer. Layla thermo 15.

Hoi, het lukt mij niet om te posten op je blog. Ik krijg telkens een foutmelding over de capta terwijl ik het sommetje wel goed heb ingevuld 8)7

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:15

billionache schreef:
Ben ook héel benieuwd naar die stevia chocolade! Ben momenteel op dieet en stiekem mis ik chocola toch wel :+

Ik heb weer een nieuwe post geschreven: Rhythm in Vienna
Heb echt weer zin gekregen in het bloggen, echt fijn! Ben gestopt omdat m'n inspiratie een beetje zoek was en dat schoot ook niet op, maar nu heb ik alweer enkele ideetjes klaarliggen :j

Heeeey, toevallig! Vandaag net een post geschreven, waarin ik mijn punten verdeel. Drie keer raden waar mijn douze points (als Nederlander) heen zijn gegaan ;)

Ik heb maanden niks meer geschreven... Gebrek aan inspiratie, creativiteit en zat niet zo lekker in mijn vel. Nu heb ik flinke maatregelen genomen, waarbij ik hoop weer een gelukkig mens te worden (en ben naar mijn idee op de goede weg) en de inspiratie is gelukkig ook weer terug aan het komen. Heb er in een week al drie blogposts uit weten te persen en heb veel ideeën in mijn hoofd zitten. Hopelijk kan ik het nu eens doorzetten, maar met de verbeterde omstandigheden moet dat wel goed komen.

http://tout-ou-rientje.blogspot.nl/

Nog even een shout out naar de blog van Yasmine een paar pagina's terug. Geweldig geschreven blog met interessante content! Ik kijk oprecht uit naar de volgende blogpost :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:20

Ahhh leuk Rienepien_ :D in de polls/predictions staan we voorlopig ook erg hoog!

En wat je daar schrijft is erg herkenbaar :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:41

sietje22 schreef:
Tazzey schreef:

Hoi, het lukt mij niet om te posten op je blog. Ik krijg telkens een foutmelding over de capta terwijl ik het sommetje wel goed heb ingevuld 8)7

Dank je wel Sietje! Mijn vriend is aan het kijken nu. Captcha is vandaag geüpdate en dat werkt niet. Super fijn dat je het even meld!

Yv, mooi kleurtje!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:47

Tazzey schreef:
Yv, mooi kleurtje!

:')......

Dat is het leuke van een eigen (niet commerciele) blog: je kunt 'm invullen zoals je zelf wilt! Heb je maanden geen zin of tijd.. Jammer dan, dan even niet. Heb je wel heel veel zin, tijd en inspiratie plaats je desnoods 10 posts per dag!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:58

Je kunt nu weer posten. De captcha is er helemaal uit, we hebben een andere manier om spam tegen te gaan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:00

Yv_ schreef:
Tazzey schreef:
Yv, mooi kleurtje!

:')......

Goed, BlondT hier... Ik reageerde op een eerder bericht van je. Mijn telefoon stond op een pagina of wat terug en ik vond hem al zo bekend voorkomen. :')
Het is al laat.

Goed, dan nu de herkansing.
Leuke tag Yv :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:13

_O- _O-
Geeft niks, moest erom lachen _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:15

Dat kan ik me voorstellen. _O-

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 08:37

sietje22 schreef:
happypaardje schreef:

Wat jij zegt klopt. Alleen is de vorm salicylzuur waar jij over praat onverdund en ongebufferd.
De salicylzuur waar je mee peelt is gebufferd (zodanig bewerkt dat de werking indien het op de huid is aangebracht na een x periode stopt) en sterkt verdund. Hierdoor is de peeling veilig in gebruik en kan hij nooit zo diep inwerken dat je iemand ernstig verwond. Je peelt de huid als professional met percentages van 20-30% en in exfolianten zitten percentages van 1-2%.

@Tazzey Mooi lakje!

Dat klinkt wel geruststellend ja, vooral dat het gebufferd wordt, dat wist ik niet. :)

Beach Findings, Can You Recognise Them All?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:18

Zo he he, eindelijk nog eens wat geschreven. Zo druk gehad de laatste tijd, maar ik ben er weer. Want mijn interview met Maddie Ziegler is gepubliceerd, hoera! :D Heb er dus maar meteen een post over geschreven: Mijn interview met Maddie Ziegler, het wonderkind met de witte pruik

Voor wie Maddie niet kent, het gaat om dit meisje:

Rienepien_ schreef:
Nog even een shout out naar de blog van Yasmine een paar pagina's terug. Geweldig geschreven blog met interessante content! Ik kijk oprecht uit naar de volgende blogpost :j

Hé wat lief, dankjewel! :D

Ik zie de eerste posts over Eurovision! *\o/* Ik ga de nummers nu nog niet luisteren want ik vind het leuker om op het moment zelf verrast te worden, maar ik kijk er al naar uit :):) Ben alleen geen fan van de Belgische inzending, wat een ripoff van Lorde := (wat ik op zich al een ruk nummer vind _O- )

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:50

Dat meisje! :oo Enerzijds vind ik het ontzettend knap en aan de andere kant komt het me over alsof mama het graag wilde, dat is iets wat ik bij veel van die programma's voel.

Ik heb vandaag China Glaze Glow with the Flow. Zo gaaf!

Het Songfestival is niet mijn ding. Ik heb wel gekeken toen Anouk ons landje vertegenwoordigde maar verder schaam ik me vaak voor wat we er naartoe sturen. :D Wat er dit jaar heengaat is ook een tranentrekker en niet in de positieve zin. :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:11

Songfestival kijk ik ook niet, heb het weleens geprobeerd maar toen viel ik in slaap :=

Vind het echt knap van dat meisje..

Staat je goed Taz!

Order Of The Garther