Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:sietje22 schreef:Wie heeft hier allemaal een youtube kanaal? Ik vind het wel leuk om elkaar te volgen![]()
Mijn kanaal is https://www.youtube.com/channel/UCVq-vp ... 0VHQA/feed
Laat jullie link even achter
Ik heb me op je kanaal geabonneerd, de mijne is
http://tinyurl.com/YouTube-HippoLogic
PS met tinyURL mijn link aangepast naar een kortere met mijn naam erin. Misschien voor jou ook een idee?
happypaardje schreef:Conchita, wat ik me afvraag bij zo'n exfoliant, is dat niet juist schadelijk voor je huid, door de stoffen die er in zitten? Ik ken salicylzuur namelijk als een sterk bijtende stof uit het lab... Dus ik vind het wat eng klinken dat op mijn lijf te smeren
Tazzey schreef:Fijn als een artikel er zo gemakkelijk uitkomt!! Ben je al opgeknapt van de griep?
Ik heb vandaag een thermo gellakje op mijn blog staan. Hij heeft helaas geen naam maar een nummer. Layla thermo 15.
billionache schreef:Ben ook héel benieuwd naar die stevia chocolade! Ben momenteel op dieet en stiekem mis ik chocola toch wel
Ik heb weer een nieuwe post geschreven: Rhythm in Vienna
Heb echt weer zin gekregen in het bloggen, echt fijn! Ben gestopt omdat m'n inspiratie een beetje zoek was en dat schoot ook niet op, maar nu heb ik alweer enkele ideetjes klaarliggen
sietje22 schreef:Tazzey schreef:Fijn als een artikel er zo gemakkelijk uitkomt!! Ben je al opgeknapt van de griep?
Ik heb vandaag een thermo gellakje op mijn blog staan. Hij heeft helaas geen naam maar een nummer. Layla thermo 15.
Hoi, het lukt mij niet om te posten op je blog. Ik krijg telkens een foutmelding over de capta terwijl ik het sommetje wel goed heb ingevuld
sietje22 schreef:happypaardje schreef:Conchita, wat ik me afvraag bij zo'n exfoliant, is dat niet juist schadelijk voor je huid, door de stoffen die er in zitten? Ik ken salicylzuur namelijk als een sterk bijtende stof uit het lab... Dus ik vind het wat eng klinken dat op mijn lijf te smeren
Wat jij zegt klopt. Alleen is de vorm salicylzuur waar jij over praat onverdund en ongebufferd.
De salicylzuur waar je mee peelt is gebufferd (zodanig bewerkt dat de werking indien het op de huid is aangebracht na een x periode stopt) en sterkt verdund. Hierdoor is de peeling veilig in gebruik en kan hij nooit zo diep inwerken dat je iemand ernstig verwond. Je peelt de huid als professional met percentages van 20-30% en in exfolianten zitten percentages van 1-2%.
@Tazzey Mooi lakje!
Rienepien_ schreef:Nog even een shout out naar de blog van Yasmine een paar pagina's terug. Geweldig geschreven blog met interessante content! Ik kijk oprecht uit naar de volgende blogpost