We hebben even een droog momentje, straks "barst" het weer los
fargo
Geplaatst: 22-08-13 12:42
Ik ben zo druk geweest vanmorgen dat ik nu pas zie dat het geregend heeft omdat de stoep en de tafel in de tuin bij mijn werk nat zijn haha. Verder is het een beetje grijzig inderdaad
Ik ben ook bang dat het een benauwde dag gaat worden. En juist vandaag heb ik een "ren-je-rot" dag... Volgens de berichten wordt het zonnig en "lekker" warm. (25 graden). Ik zit nog steeds met die vervelende netelroos (wacht nu op telefoontje huisarts), dus echt genieten kan ik niet van dit weer. Eerlijk gezegd, zou ik dat wel willen...
Rienn, dan kun jij vandaag je lol op! het zou geweldig weer moeten worden. Lekker hoor. Ik heb er op zich wel zin in. Alleen ik moet uit de zon blijven.
Hier is het zonnig en nu al 20 graden. Ze geven 27 op voor vandaag en morgen zou het hier gaan regenen en onweren
quartel
Geplaatst: 23-08-13 09:50
Dat was gisteren in Portugal op een berg bij een kasteel. Ik moet zeggen dat mijn kaken ook wel even open hingen toen we daar aan kwamen hoor
Shirley
Geplaatst: 23-08-13 09:53
Het is hier begonnen met mist ( vannacht zelfs zo heftig dat ik m'n eigen schuur niet meer zag staan ) maar inmiddels waait het een beetje en komt de zon door.
Vind het ook benauwd aanvoelen.
Gaat niet echt lekker met de ziekenboeg hier Of knapt poetser wel een beetje op ?
En Quartel .... wat ziet het er prachtig uit bij je