Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaTuMi schreef:Ik zag laatst zo'n advertentie staan van een kat.
'ophalen of verzenden' stond erbij.
Hoe wil je een kat verzenden? In een doosje stoppen?
Donna89 schreef:ElfiL92 schreef:Heb duidelijk in mijn advertenties staan; vaste prijs!
Zo heel duidelijk vind ik het er niet in staan eigenlijk.
Ja er staat een prijs in. Maar er staat niet bij dat het een vaste prijs is, of een vraagprijs, of een bieden vanaf prijs, of een nieuwprijs.
Charique schreef:Staan nu gratis Chihuahua's op in heerhugowaard, omdat hun hond weer een nestje heeft, tjee wat zijn mensen dom dom dom, en de dieren de dupe, er zijn veel hondenhandelaars actief met kleine hondjes of ze komen in de broodfok, maar mensen die zon hondje zoeken en je kan een thuis bieden, aub sla je slag! helaas kan ik het niet.
Jadeleigh263 schreef:Ik vind het raar dat ze ze geheel gratis weg doen... ik zou dan 50 euro perstuk alsnog vragen , dat hebben mensen er wel voor over, het zijn populaire hondjes. Alleen wss hebben ze geen chip en geen vaccinaties gehad.
Maar om ze nou echt helemaal gratis weg te doen vind ik onrealistisch...
Je weet nu al helemaal niet waar die hondjes terecht komen, en of ze uberhaupt dan wel de vaccinaties zullen krijgen etc... Als je er geld voor zou vragen zouden mensen er denk ik wat meer overnadenken...