Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raya11 schreef:Een "vriendin" die vrijdagochtend al appte of ik dit weekend ook zaterdag kon afspreken, nee lukte mij niet. Verder laat ze niks meer horen.
Vanmiddag zouden we dus afspreken dus ik app haar gisteravond om 7 uur nog even hoelaat zullen we afspreken. Reactie : bij mij staat alles nog open.
Oké, 2 uur? Vraagt ze waar, maar nog geen concrete afspraak.
Lig net in bed tegen half 12. Ineens een appje oliebol kan je ook om 11? Uhh nee ik kan s middags.
Krijg ik een heel verhaal want haar broer en zus hadden tickets voor iets voor haar verjaardag en dat zou volgende week maar ze kwamen er achter dat die zus niet goed had gekeken en het is voor vandaag.
Dat weet je dus pas om 12 uur de dag er voor?
Nou weet je, prima, misverstand kan gebeuren. Maar geen begrip of sorry want ik had er wel op gerekend en zeg tegen andere mensen ik kan niet![]()
Wat zijn sommige mensen vreselijk egoïstisch, dit is letterlijk vorige week al afgesproken en ze weet dat ik het vooral s weekends nog heel moeilijk heb nu ik weer vrijgezel ben. En vandaag is ook nog de jubileum datum dus had graag even wat leuks gedaan en afleiding gehad..
Gaat me er niet om dat ze niet kan, maar dat dit vrijdagochtend blijkbaar al speelde en ze dus vooral aan zichzelf denkt en het dan zo laat pas zegt.
En super vroeg wakker want wintertijddit word een hele lange dag.
DuoPenotti schreef:Eapy schreef:Ik vind de nieuwe reclame van Kruidvat eigenlijk niet kunnen. Reclame maken met armoede..
heb je misschien een linkje? Weet zo niet welke dat is
Marcella schreef:Moet je wel geld hebben om al 1 te kopen.![]()
Gelukkig ben ik ooit iets te fanatiek geweest met kopen toen ik de ruimte had. Heb dus nog een giga voorraad liggen.
denisesilver schreef:Raya11 schreef:Een "vriendin" die vrijdagochtend al appte of ik dit weekend ook zaterdag kon afspreken, nee lukte mij niet. Verder laat ze niks meer horen.
Vanmiddag zouden we dus afspreken dus ik app haar gisteravond om 7 uur nog even hoelaat zullen we afspreken. Reactie : bij mij staat alles nog open.
Oké, 2 uur? Vraagt ze waar, maar nog geen concrete afspraak.
Lig net in bed tegen half 12. Ineens een appje oliebol kan je ook om 11? Uhh nee ik kan s middags.
Krijg ik een heel verhaal want haar broer en zus hadden tickets voor iets voor haar verjaardag en dat zou volgende week maar ze kwamen er achter dat die zus niet goed had gekeken en het is voor vandaag.
Dat weet je dus pas om 12 uur de dag er voor?
Nou weet je, prima, misverstand kan gebeuren. Maar geen begrip of sorry want ik had er wel op gerekend en zeg tegen andere mensen ik kan niet![]()
Wat zijn sommige mensen vreselijk egoïstisch, dit is letterlijk vorige week al afgesproken en ze weet dat ik het vooral s weekends nog heel moeilijk heb nu ik weer vrijgezel ben. En vandaag is ook nog de jubileum datum dus had graag even wat leuks gedaan en afleiding gehad..
Gaat me er niet om dat ze niet kan, maar dat dit vrijdagochtend blijkbaar al speelde en ze dus vooral aan zichzelf denkt en het dan zo laat pas zegt.
En super vroeg wakker want wintertijddit word een hele lange dag.
Misverstand kan inderdaad gebeuren en dan kan het ook dat ze dat pas een dag van tevoren weet. Kan zelfs zo zijn dat ze eerst heeft gekeken naar welke opties ze had om zowel naar jou als naar het andere te gaan. Misschien heeft ze het heel de dag druk gehad, waardoor ze weinig contact kon hebben over de app.
Waarom spreek je überhaupt af met iemand die je vriendin met quotatie tekens noemt? Dat zou ik egoïstisch vinden, iemand gebruiken als afleiding die je niet eens een echte vriendin kan noemen![]()
Koppijn door de zon en geen idee waar ik mijn zonnebril heb gelaten
_San87_ schreef:Jij noemt je vriendin ook egoïst, toch? Zij moet rekening houden met jou, maar jij kan dat niet met haar? Uit je bericht komt naar voren dat jij ook vooral gewoon aan jezelf denkt. Zij kan er niks aan doen dat schoonzus niet goed opgelet heeft.
Tuurlijk is t poedersuiker. Maar haar zo aanvallen vind ik ook niet heel chic.
Benzz schreef:Eapy schreef:Ik vind de nieuwe reclame van Kruidvat eigenlijk niet kunnen. Reclame maken met armoede..
Eens, vooral dat stukje dat die mevrouw verteld dat ze soms citroenen gebruikt omdat ze geen douchegel kan betalen.
Ik gebruik nooit douchegel.