Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 07:23

Sleutel van werk vergeten :+ gelukkig komt er nog een collega maar ik had de rapportages nog even rustig door willen lezen.

En dat mijn vakantie voorbij is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:22

M_D_H schreef:
Gisteravond rond 19.00 uur, terwijl ik bij mijn schoonfamilie was, een verzoek ontvangen van een lid van de activiteitencommissie, of ik de uitnodiging voor een evenement wil versturen.
Is goed, maar ik ben niet thuis dus dat wordt dan morgen.
Prima.

Vandaag om fiets 7 uur begint de voorzitter te bakkeleien dat de flyer al weel op social media staat maar nog niet is rondgestuurd en dat dat echt meteen had gemoeten.
Dus ik leg uit dat ik dat vandaag ga doen, als ik terug ben van kantoor (rond 14.00 uur)
En dat is veel te laat blablabla, dit soort dingen moeten meteen blablabla...
MENSEN HEBBEN EEN fiets LEVEN GAST, HET IS 7 UUR SMORGENS LAAT MIJ IN GODSNAAM MET RUST!!
Debiel, echt een debiel.

Zo die spoort niet hoor, die had van mij ook echt de boom in kunnen gaan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:31

MDH zeker debiel, als hij dat had gewild had hij dat maar mooi zelf gedaan. En maar klagen dat er geen / te weinig vrijliggers zijn…

Slecht / lees nauwelijks geslapen :roll:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:36

Anastasia24 schreef:
Laatste vier dagen onregelmatige hartslag, zo om de 10-30 kloppingen even radiostilte en dubbel inhalen. Voel het door alles dat ik aan het doen ben, erg vervelend...Kan niet rustig zitten zonder dat opgejaagde gevoel(want voel 't komen) Maar imo zonder klachten ook weer niet genoeg om naar de HA te gaan. Zal wel iets met hormonen oid te doen hebben, of die welgetelde 20gr caffeïne in m'n koffie. :evaw:

Ik heb dit ook af en toe,de huisarts zei dat het onschuldig was en als ik het voelde ik mijn neus dicht moest knijpen en dan hard de neus snuiten.Dan schiet het hart weer in het goede ritme.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:39

Ineke2 schreef:
MDH zeker debiel, als hij dat had gewild had hij dat maar mooi zelf gedaan. En maar klagen dat er geen / te weinig vrijliggers zijn…

Slecht / lees nauwelijks geslapen :roll:

Ja, het lid van de activiteiten commissie die mij gevraagd had dit rond te sturen, die reageerde ook meteen zo van: Ja sorry, maar ik vroeg het gister pas om 20.00 uur, dus het is logisch dat het nog niet rond gemaild is.

Maar los van dat, ik ben een vrijwilliger met een enorme oliebol aan (vrijwillige) taken en ook gewoon nog een leven, het is niet zo dat ik alleen in dienst ben van de vereniging, dus doe eens chill joh.
Er zijn nog niet eens 24 uur verstreken :') _O-

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:49

Ik zie nu pas de autocorrectie _O-
Vrijwilligers bedoelde ik natuurlijk.

Mooi dat er wel meteen voor je opgekomen is en terecht.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:56

Sinds gisteravond heel erg keelpijn -O- Ontbijten is echt de hel, alsof ik glas aan het wegkauwen ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 09:46

Alles aan wondjes die zo snel ontsteken.

Kan dus mijn bloeduitslag niet lezen van afgelopen woensdag.

En blijkbaar is ontstekingswaarde 10 best tricky, want dan schijnt er sprake te zijn van een acute ontsteking.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 10:33

Een vriend van me die na een feestje weer een overnachting bij hotel Judith&vriend wilde.

's ochtends wilde hij perse ontbijt, maar wij hadden eigenlijk niets in huis, dus maar zelfgebakken brood aangeboden. Hier strooide hij per ongeluk hagelag op die iets over de datum was. Toen gooide hij het brood maar in de prullenbak en besloot toch niks te eten.

:evaw:

Ohja, en hooikoorts.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 11:19

Niet de dochter maar de huurbaas zelf die nu belde en een bericht insprak wanneer zijn dochter aannemers kon laten komen.
Het waren er eerst 6 nu 7 verschillende afspraken want hij zegt nu ook dat er ook nog een EPC deskundige moet komen.
Laat mij met rust tot ik hier weg ben!Heb je de hele boel ongestoord voor jezelf.
Ik weet nu al niet meer uit welk hout pijlen snijden.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 11:37

Ik ben twee weken terug geopereerd, vlak na de operatie op de spoed eisende hulp terechtgekomen omdat ik geen adem kon halen. Ze zagen op de röntgenfoto infiltraties in de long en in combinatie met mijn klachten hebben ze mij getest voor een long embolie. Toen hebben ze een longarts naar de foto laten kijken en die had een klaplong gezien. Die heb ik al eens eerder gehad en was ook een risico van de operatie, dus dat verbaasde me niet. Er werd mij verteld dat de bloedtest voor de longembolie goed was.

Nu zat ik dus te kijken in mijn patientenportaal, en daar zag ik dus de uitslag van de bloedtest en die was NIET goed. Daar is ook nog een notitie van gemaakt in mijn behandelverslag, dat ik een ct scan had moeten krijgen voor een longembolie.

Kijk het zal allemaal prima zijn, want de benauwdheid is verminderd, maar dit zijn toch wel dingen waar ze niet over moeten liegen. Zeker niet tegen iemand die een master gezondheidsrecht volgt :+. Waar ik me uiteindelijk het meest aan erger is het feit dat ik nog steeds niet goed kan ademen, longen wordt alsjeblieft snel beter ik ben er klaar mee |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 12:52

Ongeduldige boomers die toekijken hoe ik als vrijwilliger een apparaat voor hun sta te bedienen, en volop voorzien van commentaar dat ik het niet goed genoeg doe want ik ben te rustig, te lief, en dat het efficiënter kan als ik even meer kracht en wat meer vaart erachter zet. Gewoon hop even zus doen, gewoon even zo doen, effe snel dit dat.

Is het onvriendelijk als ik een volgende keer zou zeggen dat ze het zelf kunnen doen als ze de onbetaalde vrijwilliger met een lichamelijke beperking niet efficiënt genoeg vinden. Zelf zitten ze de hele tijd op hun reet toe te kijken hoe een ander bezig is... Zodat daar negatief commentaar op gegeven kan worden. Laat je eigen handjes eens wapperen dan?

Maar dat durf ik dan weer niet te zeggen want iets met respect hebben voor de ouderen, maar mijn geduld is wel aan het aftakelen zo

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 14:04

Ze hebben ook geen respect voor jou blijkbaar.
Ik zou zeggen... succes laat lekker zelf je handjes wapperen ik ben weg....

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:08

Buikpijn.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:32

Dat ik werkelijk constant honger heb ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:40

Dat er een totale zonne eclipse is op mijn verjaardag en ik m niet eens kan zien, want hij is alleen zichtbaar boven Amerika -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-24 15:46

Een van de katten heeft aan mijn Ariats gekrabt..

Ben er even helemaal klaar mee

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 16:19

Een paar jongens achter mij die telkens praten tijdens de lessen. Dan zeg ik er iets van, en dan gaan ze gewoon weer door.

Gefeliciteerd Polarize!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 16:24

Afbeelding

De ABN AMRO stuurt mij een enquete over hoe tevreden ik ben met de afhandeling van mijn klacht. |o

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 16:30

Telpeva schreef:
Ongeduldige boomers die toekijken hoe ik als vrijwilliger een apparaat voor hun sta te bedienen, en volop voorzien van commentaar dat ik het niet goed genoeg doe want ik ben te rustig, te lief, en dat het efficiënter kan als ik even meer kracht en wat meer vaart erachter zet. Gewoon hop even zus doen, gewoon even zo doen, effe snel dit dat.

Is het onvriendelijk als ik een volgende keer zou zeggen dat ze het zelf kunnen doen als ze de onbetaalde vrijwilliger met een lichamelijke beperking niet efficiënt genoeg vinden. Zelf zitten ze de hele tijd op hun reet toe te kijken hoe een ander bezig is... Zodat daar negatief commentaar op gegeven kan worden. Laat je eigen handjes eens wapperen dan?

Maar dat durf ik dan weer niet te zeggen want iets met respect hebben voor de ouderen, maar mijn geduld is wel aan het aftakelen zo

Respect komt van 2 kanten.
Aan de andere kant kun jij zeggen hebben ze respect voor jou?
Jij helpt hun vrijwillig.

Dus nee, je mag zeker je mond een keer opentrekken hoor!
Ik zou het apparaat uit doen en zeggen als u het zo goed weet: alstublieft, ga uw gang.

En dan zou ik er zo bij weg stappen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:11

Mensen die een volle boodschappenkar bij de zelfscan gaan afrekenen, maar de hele inhoud nog moeten scannen.

Gooi jezelf a.u.b. weg.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:49

xPabloBokt schreef:
Een van de katten heeft aan mijn Ariats gekrabt..

Ben er even helemaal klaar mee

Ouch....

Zadelpasser was de afspraak vergeten, dus ik zat hier mooi een uur te wachten want vind het aso om meteen te appen als iemand een minuut te laat is :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:50

_San87_ schreef:
Mensen die een volle boodschappenkar bij de zelfscan gaan afrekenen, maar de hele inhoud nog moeten scannen.

Gooi jezelf a.u.b. weg.

Bij de Jumbo mag dit niet meer begreep ik. Max 15 artikelen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:51

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

Gooi jezelf a.u.b. weg.

Bij de Jumbo mag dit niet meer begreep ik. Max 15 artikelen.

Terecht. Of een zelfscanner mee, of lekker naar de kassa.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 18:07

Een waterleiding was gebroken op stal en heb met m'n lieve stalgenootjes de stallen lopen leeg scheppen. Maar m'n lichaam is nu beurs :')