En dat mijn vakantie voorbij is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Gisteravond rond 19.00 uur, terwijl ik bij mijn schoonfamilie was, een verzoek ontvangen van een lid van de activiteitencommissie, of ik de uitnodiging voor een evenement wil versturen.
Is goed, maar ik ben niet thuis dus dat wordt dan morgen.
Prima.
Vandaag om fiets 7 uur begint de voorzitter te bakkeleien dat de flyer al weel op social media staat maar nog niet is rondgestuurd en dat dat echt meteen had gemoeten.
Dus ik leg uit dat ik dat vandaag ga doen, als ik terug ben van kantoor (rond 14.00 uur)
En dat is veel te laat blablabla, dit soort dingen moeten meteen blablabla...
MENSEN HEBBEN EEN fiets LEVEN GAST, HET IS 7 UUR SMORGENS LAAT MIJ IN GODSNAAM MET RUST!!
Debiel, echt een debiel.
Anastasia24 schreef:Laatste vier dagen onregelmatige hartslag, zo om de 10-30 kloppingen even radiostilte en dubbel inhalen. Voel het door alles dat ik aan het doen ben, erg vervelend...Kan niet rustig zitten zonder dat opgejaagde gevoel(want voel 't komen) Maar imo zonder klachten ook weer niet genoeg om naar de HA te gaan. Zal wel iets met hormonen oid te doen hebben, of die welgetelde 20gr caffeïne in m'n koffie.
Ineke2 schreef:MDH zeker debiel, als hij dat had gewild had hij dat maar mooi zelf gedaan. En maar klagen dat er geen / te weinig vrijliggers zijn…
Slecht / lees nauwelijks geslapen
Telpeva schreef:Ongeduldige boomers die toekijken hoe ik als vrijwilliger een apparaat voor hun sta te bedienen, en volop voorzien van commentaar dat ik het niet goed genoeg doe want ik ben te rustig, te lief, en dat het efficiënter kan als ik even meer kracht en wat meer vaart erachter zet. Gewoon hop even zus doen, gewoon even zo doen, effe snel dit dat.
Is het onvriendelijk als ik een volgende keer zou zeggen dat ze het zelf kunnen doen als ze de onbetaalde vrijwilliger met een lichamelijke beperking niet efficiënt genoeg vinden. Zelf zitten ze de hele tijd op hun reet toe te kijken hoe een ander bezig is... Zodat daar negatief commentaar op gegeven kan worden. Laat je eigen handjes eens wapperen dan?
Maar dat durf ik dan weer niet te zeggen want iets met respect hebben voor de ouderen, maar mijn geduld is wel aan het aftakelen zo