Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:11

Die sokken die verdwijnen met de was

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:20

Per paar op elkaar, de bovenkant omslaan en zo wassen :j

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:25

Ik doe ze altijd in zo'n bh zakje/netje

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:34

Waarom denk ik niet aan zulke dingen _O- het wasnetje klinkt als de snelste oplossing, die ga ik het eerst proberen :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:46

Beste vriendin die met mij nooit tot laat van huis mag zijn en om 21 / 22u al stress krijgt maar wel regelmatig verhalen verteld hoe ze dronken met haar geheime vriend tot half 2 bij vrienden zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 22:04

Nyaleti schreef:
Beste vriendin die met mij nooit tot laat van huis mag zijn en om 21 / 22u al stress krijgt maar wel regelmatig verhalen verteld hoe ze dronken met haar geheime vriend tot half 2 bij vrienden zat.

En dat noem je nog een beste vriendin?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 22:06

Fotos aan het verwijderen en sorteren op mijn telefoon

Heb er ondertussen ongeveer 1000 verwijderd maar ben nog lang niet op de helft vrees ik

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 22:40

fleurtjeuh schreef:
En dit is dus 1 van de redenen waarom ik na het behalen van mijn paravet diploma, nooit in de branche heb gewerkt.
Rondkomen met parttime baantjes waarbij ze het liefst hebben dat je met 21 jaar al 10 jaar ervaring en een specialiteit hebt voor een minimum loontje en slechte omstandigheden.
No thanks

Dit dus. Ik ben blij dat ik na mijn paravet nog een laboratorium opleiding gedaan heb.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 23:17

nicole_floor schreef:
fleurtjeuh schreef:
En dit is dus 1 van de redenen waarom ik na het behalen van mijn paravet diploma, nooit in de branche heb gewerkt.
Rondkomen met parttime baantjes waarbij ze het liefst hebben dat je met 21 jaar al 10 jaar ervaring en een specialiteit hebt voor een minimum loontje en slechte omstandigheden.
No thanks

Dit dus. Ik ben blij dat ik na mijn paravet nog een laboratorium opleiding gedaan heb.

Ik kan er gelukkig niet over mee praten want ik ben op deze plek best tevreden met mijn loon.

Maar inderdaad de meeste plekken zijn echt om te janken, en dan de verantwoordelijkheid die je mee draagt en het mentale vlak van het werk. Behoorlijk zwaar.

Wordt ook altijd pislink van die mensen die denken dat wij de hele dag alleen maar met puppy’s knuffelen :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 23:41

PoelieWoelie schreef:
Aan dat nummer Klop Klop van Antoon. Ik had nog nooit van die vent gehoord maar wat een naar, kleinerend en bezitterig nummer >;)

En dan ook nog dat taaltje van hem. Ik dacht, hij spreekt niet zo goed Nederlands dus zal wel uit het buitenland komen, maar nee, meneer is gewoon rasechte Hollander. Waarom verneuk je je taal dan zo? >;) >;) >;)

>;)

Ik kende deze hele vent niet, maar was nieuwsgierig, nu wil ik terug naar toen ik hem nog niet kende. -O-
Wat een walgelijke kneus. Als dit mijn zoon, klasgenoot, vriendje of wat dan ook zou zijn, ik zou me kapot schamen. Maar blijkbaar zijn zulke praatjes nog steeds stoer. ‘Want jij wordt van mij, meisje pas maar op.’ :r

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 07:40

Nederlanders die tijdens het ontbijt op een te luide toon te slecht Engels praten.

En dat er hier zoveel keuze is en mijn honger maar beperkt _O-

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 08:06

Ik heb me eergisteren flink geërgerd!
Ik was onderweg naar mijn (vrijwilligers)werk met mijn brommertje toen ik door een auto werd aangereden. Ik ben niet gevallen, en de poot van mijn brommer heeft de klap zo te zien volledig opgevangen. Motorisch lijkt er niets geraakt te zijn. Ik ben vloekend afgestapt, de bestuurster van de auto was zo te zien flink geschrokken.

Ik snap niet hoe zij mij niet heeft gezien.
Afbeelding

Ik kwam van "achter" het blauwe bord "Liezele", zij kwam van achter de haaientanden. Het kwas kwart na 1 in de namiddag dus geen laaghangende zon oid, de foto is nog geen kwartier na het ongeval genomen. Het fietspad gaat in 2 richtingen, en dat lijkt me nogal duidelijk ook, gezien de pijlen. Ze zou dus moeten zién dat ze links en rechts moet kijken voor ze oversteekt. Er staat ook nog eens een bord dat duidelijk maakt dat dit een fietspad is. Op de baan mag je 70km/u, daardoor ben ik verplicht het fietspad te nemen.
Ik was al half voorbij haar auto toen ik haar uit mijn ooghoek zag vertrekken - WTF? Ik kan niet echt uitwijken gezien de tegenliggers en had daar ook geen tijd meer voor. Ze heeft me met de linkervoorkant van haar auto achteraan mijn brommer geraakt.

Ze was zo te zien héél erg geschrokken, en volgens mij stiekem heel opgelucht dat ik niet onderuit ben gegaan. We hebben gegevens uitgewisseld, en ik had haar gezegd dat ik zou laten weten of er iets aan mijn brommer aan was. Daar was zo snel niet correct over te oordelen, ik zag niet meteen iets maar heb gezegd dat ik er een stuk mee zou moeten rijden om zeker te zijn. Ik heb waar zij bij was een stuk bumper uit de poot gepeuterd, en heb een ander stuk moeten laten zitten omdat het zo vast zat dat ik het er niet uitkreeg. Was dus toch wel een flinke klap, en ik denk echt dat ze me op de best mogelijke plaats heeft geraakt. 10cm verder naar voor of achter had een heel andere uitkomst gegeven.

Ik heb haar gisterenochtend laten weten dat ik denk dat er motorisch niets aan de hand is, maar dat mijn poot wel stevig geraakt is. Toen we ter plaatse naar mijn brommer keken, stond die op de poot - het is wanneer mijn brommertje op de bandjes staat dat je ziet dat de poot flink geraakt is. Die is 3-4cm verschoven en komt nu tot tegen mijn kickstarter ipv dat hij daar een paar cm onder staat. Het laspunt is gebarsten.

Ze heeft niet gereageerd op mijn bericht, dus ik begin nerveus te worden. Ik heb haar laten weten dat ik vandaag een offerte voor herstelling laat opmaken en dan contact opneem, dus misschien wacht ze gewoon daar op, maar vind het maar eng dat ze niet antwoord..

Ik ben blijven staan en heb haar als eerste laten vertrekken zodat ik nog rustig een foto van haar auto/nummerplaat kon maken.
Ik hoop echt dat ze straks de telefoon opneemt als ik haar bel. Zoniet, stap ik uiteraard naar de politie. Ik baal al op voorhand, want ik ben een eerlijk mens - ik zou het niet in mijn hoofd halen de krassen die er al waren op haar te schuiven oid, dus hoop maar dat ze gewoon opneemt en haar verantwoordelijkheid opneemt..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 08:12

LwDaisy ik leef met je mee

Ik ben twee weken gelden wel gevallen toen ik ben geraakt door een auto maar gelukkig niks aan de hand. Maar het gedoe dat je hebt als je buiten jouw schuld om wordt geraakt is echt belachelijk

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 08:42

Nou Daisy daar ben je nog goed vanaf gekomen!
Ik ben door zo’n aanrijding zes weken in het ziekenhuis terecht gekomen.
Goed dat je een foto van haar kenteken hebt gemaakt :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 09:07

Niet te druk maken. Mocht ze echt niet reageren gewoon verzekering en/of politie erop zetten. Kom echt wel goed. En je hebt een engeltje gehad.

Val mij steeds meer op dat automobilisten steeds minder kijken. Het is al dat ik er niet vanuit gaat dat ze stoppen bij zebrapad, maar anders was ik al een paar keer plat geweest.

En weer happen afgebeld, want de bestelde bitjes zijn nog niet binnen. En het is al de 3de keer happen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 09:19

Ik heb een air up besteld en meteen van die pods erbij om te proberen. Dan krijg je dus daarna een code voor gratis pods én een code voor gratis verzenden.. Maar die 2 codes kan ik niet op 1 bestelling toepassen, dus ik zou dan nog weer meer pods moeten bestellen om beide codes te gebruiken. Als ze dat nou van tevoren doorgeven had ik niet meteen bij de fles pods besteld :')
Marketing technisch wel weer slim gespeeld dan :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 09:27

LWDaisy schreef:
Ik heb me eergisteren flink geërgerd!
Ik was onderweg naar mijn (vrijwilligers)werk met mijn brommertje toen ik door een auto werd aangereden. Ik ben niet gevallen, en de poot van mijn brommer heeft de klap zo te zien volledig opgevangen. Motorisch lijkt er niets geraakt te zijn. Ik ben vloekend afgestapt, de bestuurster van de auto was zo te zien flink geschrokken.

Ik snap niet hoe zij mij niet heeft gezien.
[ [url=m/RPtewj.png]Afbeelding[/url] ]

Ik kwam van "achter" het blauwe bord "Liezele", zij kwam van achter de haaientanden. Het kwas kwart na 1 in de namiddag dus geen laaghangende zon oid, de foto is nog geen kwartier na het ongeval genomen. Het fietspad gaat in 2 richtingen, en dat lijkt me nogal duidelijk ook, gezien de pijlen. Ze zou dus moeten zién dat ze links en rechts moet kijken voor ze oversteekt. Er staat ook nog eens een bord dat duidelijk maakt dat dit een fietspad is. Op de baan mag je 70km/u, daardoor ben ik verplicht het fietspad te nemen.
Ik was al half voorbij haar auto toen ik haar uit mijn ooghoek zag vertrekken - WTF? Ik kan niet echt uitwijken gezien de tegenliggers en had daar ook geen tijd meer voor. Ze heeft me met de linkervoorkant van haar auto achteraan mijn brommer geraakt.

Ze was zo te zien héél erg geschrokken, en volgens mij stiekem heel opgelucht dat ik niet onderuit ben gegaan. We hebben gegevens uitgewisseld, en ik had haar gezegd dat ik zou laten weten of er iets aan mijn brommer aan was. Daar was zo snel niet correct over te oordelen, ik zag niet meteen iets maar heb gezegd dat ik er een stuk mee zou moeten rijden om zeker te zijn. Ik heb waar zij bij was een stuk bumper uit de poot gepeuterd, en heb een ander stuk moeten laten zitten omdat het zo vast zat dat ik het er niet uitkreeg. Was dus toch wel een flinke klap, en ik denk echt dat ze me op de best mogelijke plaats heeft geraakt. 10cm verder naar voor of achter had een heel andere uitkomst gegeven.

Ik heb haar gisterenochtend laten weten dat ik denk dat er motorisch niets aan de hand is, maar dat mijn poot wel stevig geraakt is. Toen we ter plaatse naar mijn brommer keken, stond die op de poot - het is wanneer mijn brommertje op de bandjes staat dat je ziet dat de poot flink geraakt is. Die is 3-4cm verschoven en komt nu tot tegen mijn kickstarter ipv dat hij daar een paar cm onder staat. Het laspunt is gebarsten.

Ze heeft niet gereageerd op mijn bericht, dus ik begin nerveus te worden. Ik heb haar laten weten dat ik vandaag een offerte voor herstelling laat opmaken en dan contact opneem, dus misschien wacht ze gewoon daar op, maar vind het maar eng dat ze niet antwoord..

Ik ben blijven staan en heb haar als eerste laten vertrekken zodat ik nog rustig een foto van haar auto/nummerplaat kon maken.
Ik hoop echt dat ze straks de telefoon opneemt als ik haar bel. Zoniet, stap ik uiteraard naar de politie. Ik baal al op voorhand, want ik ben een eerlijk mens - ik zou het niet in mijn hoofd halen de krassen die er al waren op haar te schuiven oid, dus hoop maar dat ze gewoon opneemt en haar verantwoordelijkheid opneemt..

Wat een schrik! Gelukkig heb jij zelf geen fysieke schade, wel echt balen dat je toch schade hebt aan je brommer…
Ik hoop dat ze het netjes af gaat handelen met je want het gedoe dat je inderdaad hebt na zoiets, is echt erg vervelend.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 09:33

Daisy sterkte.
Je zal wel spierpijn hebben.

Ik kan mij voorstellen dat ze door de bomen/bosjes minder zicht heeft gehad naar rechts.
Maar dat betekent dus extra opletten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 09:40

Sterkte daisy
Niet leuk hopelijk reageert ze straks

Toch kun je verkeer over het hoofd zien, dat je echt denkt hoe dan, maar toch echt.

Wij reden eens met grote auto en aanhanger vol vlas, dus geen kleine combinatie langs een kanaal.
Op dat kanaal kwam een weg uit daar stond een auto te wachten.
En wij komen er aan en zo rijd ze ineens aan.
Bam vol op onze aanhanger.
En ze had stil gestaan, gekeken en ons gewoon niet gezien.
Gelukkig ook alleen materiele schade.

Toevallig kwam er net politie voorbij en die gaf aan dat het vaker gebeurde op lange wegen.
Mensen kijken blijkbaar over wat dichtbij is heen maar kijken verder weg.

Misschien zo bij jou ongeluk ook.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 09:41

Of ze schatten niet goed in hoe veel tijd ze nog hebben om de weg op te rijden.

Ik heb me daar ook wel eens op verkeken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:14

Klimaatactivisten die zich overal aan vast lijmen. Wat een clownerij.

Moest wel lachen om die activist bij Beau die heel hard kanker roept als hij van de tafel valt. Wat een kansloze druif.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:21

Ja dat was wel een zielig verhaal idd :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:27

En compleet opgezet al zegt Beau van niet.
Vraag me ook af of die druif wel lijm heeft gebruikt, die viel te gemakkelijk.

En dan bij die schilderijen voedsel verspillen, dat maakt ze nog kanslozer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:31

DuoPenotti schreef:
En compleet opgezet al zegt Beau van niet.
Vraag me ook af of die druif wel lijm heeft gebruikt, die viel te gemakkelijk.

En dan bij die schilderijen voedsel verspillen, dat maakt ze nog kanslozer.

Ja, dat strookt imo ook niet :'). En waarom schilderijen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:33

Urbanus schreef:
Klimaatactivisten die zich overal aan vast lijmen. Wat een clownerij.

Moest wel lachen om die activist bij Beau die heel hard kanker roept als hij van de tafel valt. Wat een kansloze druif.

Ik heb nog steeds het idee dat het 1 groot theaterstuk was :') het leek zo nep en geacteerd dat ik het idee krijg dat het is om even de kijk cijfers omhoog te schoppen.