xxxmh schreef:Stille meelezer meldt zich. Vanmiddag een date, ben zo zenuwachtig. Echt vreselijk haha. Heb er wel zin in maar door die zenuwen ook niet meer haha.
Heel veel plezier! Wat gaan jullie doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar wat er niet is, is er niet toch? assie schreef:Hihi dat is wel heel dichtbij. Leuk. Veel plezier.
Ik had gisteren een breeze date. Qua uiterlijk leek hij op zijn minst mooie foto, maar daar wil ik wel doorheen kijken. Maar ook qua karakter klikte het niet echt, hij was zo onzeker en zei ook van zichzelf dat hij niet slim is. Dat samen vind ik niet echt aantrekkelijk, dus na 1 drankje heb ik bedankt en gezegd dat ik naar huis ging.
Toen hij vroeg of er nog een tweede date kwam, antwoordde ik nogal rechtdoorzee "nee bedankt, ik voel geen klik".
Zei hij heel sneu: "nee dat dacht ik al, dat is altijd zo". Ik voelde me toen wel een beetje een hork, maar wat er niet is, is er niet toch?
Sky_As schreef:Bijna Niks is zo onaantrekkelijk als iemand die niet blij is met zichzelf en onzeker is en dit ook uitstraalt, dus ik zou denk ik eerder benoemen dat hij beter eerst even aan zichzelf kan werken zodat hij blij en tevreden is met zichzelf...
kimberly1995 schreef:assie schreef:Hihi dat is wel heel dichtbij. Leuk. Veel plezier.
Ik had gisteren een breeze date. Qua uiterlijk leek hij op zijn minst mooie foto, maar daar wil ik wel doorheen kijken. Maar ook qua karakter klikte het niet echt, hij was zo onzeker en zei ook van zichzelf dat hij niet slim is. Dat samen vind ik niet echt aantrekkelijk, dus na 1 drankje heb ik bedankt en gezegd dat ik naar huis ging.
Toen hij vroeg of er nog een tweede date kwam, antwoordde ik nogal rechtdoorzee "nee bedankt, ik voel geen klik".
Zei hij heel sneu: "nee dat dacht ik al, dat is altijd zo". Ik voelde me toen wel een beetje een hork, maar wat er niet is, is er niet toch?
Misschien kan je hem dit als feedback geven? Wat het voor jou maakt dat je denkt 'dit past me niet'? Dan kan hij hier iets aan doen, als het hem zo dwars zit. Als niemand hem ooit die feedback heeft gegeven, weet hij het ook niet.. denk ik dan altijd maar. En vaak vraag ik mezelf af 'zou ik het willen weten als ik de ander was?'. Je kan eventueel vragen of hij het wilt ontvangen..

, misschien raakt hij dan zijn onzekerheid kwijt voor eventueel volgende dates. hwn schreef:Maar anderzijds zal een onzeker iemand door die afwijzingen nog onzekerder worden en wordt het een vicieuze cirkel voor hem, dapper toch wel dat hij dan toch blijft proberen. ik denk dat ik hem uit medelijden nog een tweede date gegund had, misschien raakt hij dan zijn onzekerheid kwijt voor eventueel volgende dates.

MarlindeRooz schreef:Dan gaan ze maar naar een psycholoog.
Ik ga geen “projectjes” meer aan op datinggebied.
. Lekker laten bezinken en niet teveel overdenken, maar gewoon van genieten. Chickyy schreef:Ja onzekerheid is echt niet aantrekkelijk, je zou hem dat idd terug kunnen geven, maar de vraag is of hij hier iets mee kan.
Mijn ex was ook altijd onzeker over zijn intelligentie, maar hij uitte het door altijd iedereen die het beter deed (in zijn ogen dus iedereen) te kleineren. Voor mij dus een big red flag nu.
Een zelfverzekerd iemand hoeft niemand te kleineren en zich ook niet te bewijzen, voor mij nu dus wel een belangrijk punt om op te letten. Mijn laatste date (die me ghoste) was ook onzeker, die maakte zich in zijn verhalen steeds net een beetje beter en belangrijker.
Bullebeest schreef:Oooh kan iemand me helpen? Hele tijd terug was er een man (dokter dacht ik) die probeerde maar te daten, maar hij was zeg maar bijzonder.
Weet iemand dat nog? En wat er nu precies was. Uit noord Nederland meen ik. Mag per pb
.
maar wel fijn dat ik niet de komend 2 weken kan appen want eigenlijk geen zin om mn fijne kerstvakantie gevoel te besteden aan lang appen als blijkt dat het toch niets is.