Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Ik ben redelijk nieuw in het vinted gebeuren en nu heb ik een koper die beweert dat ik gelogen heb over mijn artikel![]()
Ze zegt dat het niet splinternieuw is en het verschillende vlekken heeft. Hier was het bij vertrek alvast vlekkeloos..
Haar reviews zijn overwegend 5 sterren met af en toe een 1 ster met woorden als "oplichter".
Maar wat kan er nu verder gebeuren?
Farjen schreef:Ja het geld staat in mijn portemonnee![]()
Ze heeft er wel heel lang over gedaan om het pakketje op te halen, dus misschien dat het automatisch overgeschreven werd? Of werkt vinted zo niet?
Farjen schreef:Ja het geld staat in mijn portemonnee![]()
Ze heeft er wel heel lang over gedaan om het pakketje op te halen, dus misschien dat het automatisch overgeschreven werd? Of werkt vinted zo niet?
Farjen schreef:Ok bedankt voor de geruststelling!
Enkel jammer dat er waarschijnlijk een slechte review aan zal vasthangen terwijl het echt ongegrond is
Zonnetje81 schreef:Nou ik vind dus ik heb een vraagprijs in gedachten, dat is dus de richtprijs. Als je gaat vragen uiterste prijs dan weet ik al dat je een absurde prijs in gedachten hebt. Je kan tot 40% onder de prijs bieden.
Ik bood nieuwe laarzen aan met een nieuwwaarde boven de 350 euro. Kaartjes zitten er nog aan vast. Ik vraag 210. Ze bood later dus 100 euro via de mail maar dat had niet gekunnen met een gewoon bod. Ik vind dat echt nutteloze biedingen en conversaties en dus indd schijt irritant.
Lys_PPA schreef:Idd tallie. Ik heb ook weer een gevalletje waarbij verkoopster de gaatjes in dr kleding niet gezien heeft. Zo zonde want deze stuur ik retour en ben dus retourkosten kwijt